Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 912 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstelrondje
door Gast Arjan88- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben lid geworden omdat ik films wil gaan downloaden. Ik heb de handleidingen van duke inmiddels gelezen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen als ik vast loop. Ik lees dat vele met mij problemen hebben met ondertiteling. Alvast bedankt voor eenieders behulpzaamheid Gr marc
-
voorstelrondje
door Huybson- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik ben Bart, leef het liefste biografieen of sportboeken.
Laatste reactie door Huybson, -
Voorstelrondje
door Gandalfz- 2 reacties
- 924 weergaven
Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstelrondje
door ma.blok- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo u allen, Even voorstellen; Marcel, getrouwd, 2 kindertjes, huisje boompje beestje (goudvis) en een 40 uur onder de panne bij een baas. genoeg over mijzelf. Sinds kort in het bezit van een nieuwe computer en ADSL (heb een tijdje onder een steen gewoond) en wat blijkt er gaat een download wereld voor je open. Dat betekend dat ik van veel niet op de hoogte ben en wellicht een paar keer om hulp kom vragen. alvast bedankt voor de ondersteuning.
Laatste reactie door Eagles, -
voosstellen
door maro- 2 reacties
- 2,2k weergaven
ik ben maro en geheel nieuw,moet nog van alles leren op het gebied van downloaden en zoeken van dvd muziek,ik hou veel van muziek dvd en daarom zou ik deze graag downloaden. Als jullie tips hebben is dit natuurlij leuk meegenomen. Alvast bedankt en vr gr maro
Laatste reactie door Eagles, -
voostellen
door dickdale- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ook ik ben nieuw hier vandaag...
Laatste reactie door Freddytje, -
Vraag iso-bestand
door Gast klaver- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik ben nieuw hier en ik ben bezig om voor mijn kinderen wat spelletjes te downloaden. Valt niet mee allemaal. Ik werk met een Apple dus dat maakt volgens mij de werkwijze al iets anders. Een brandende vraag die ik momenteel heb: ik heb een ,middels utorrent nu, een iso-schijfkopie. Moet ik deze nog uitpakken? 4,7 KB? Het betreft een WII spelletje. Als ik dit bestand naar een dvd sleep dan verandert de bestandsgrootte naar 229 KB. Dit lijkt mij niet te kloppen. Pak ik het hoofdbestandmap dan past deze niet op een dvd. Wat moet ik doen?? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 383 weergaven
Topic: Hoi allemaal, ik ben MaxJansen35! Hey allemaal! Ik ben Max en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben een mega fan van de Formule 1! Hoewel ik niet zelf race, is er iets magisch aan de snelheid en de spanning van de races die ik gewoon niet kan weerstaan. Ik denk dat Formule 1 zo populair is, omdat het niet alleen om de snelheid gaat, maar ook om de techniek achter de auto’s. De strategische keuzes die teams maken, de rivaliteit tussen coureurs en de spanning van elk raceseizoen houden mij (en volgens mij veel anderen) aan het beeld gekluisterd. En wie houdt er niet van die knappe auto’s die schijnen als een droom? Verder ben …
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom …
- 0 reacties
- 2k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen van SunnyDaze SunnyDaze Hallo allemaal! Ik ben SunnyDaze, 28 jaar en ik kom uit het zonnige Brabant! Ik heb me net aangemeld op dit forum, omdat ik meer wil leren over technologie en vooral over VPN’s. Ik werk tegenwoordig als marketingmedewerker, maar in mijn vrije tijd hou ik van gamen, films kijken en gewoon lekker ontspannen met vrienden. Ik vraag me dus af, waarom zou ik eigenlijk een VPN moeten gebruiken? Ik hoor er veel over, maar ik ben nog niet echt overtuigd van de voordelen. Als iemand daar meer over kan vertellen, zou dat super zijn! Ik kijk uit naar alle tips en ervaringen! Groetjes! Antwoord van TechG…
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Na reeds jaren achter de pc te zitten en te downloaden uit de nieuwsgroepen wat je kan vinden, heb ik dit forum gevonden. Misschien vind ik iets leuks of kan ik een ander helpen. Ik ben dus Wajang, 55 jaar en wonend op Voorne-Putten. Huisvader en opa en nog steeds werkend als elektricien tussen de kolen op de Maasvlakte.
Laatste reactie door Vico, -
- 11 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi ik ben Elisa, had jullie oktober 2010 gevonden en heb mede door jullie een geweldige december maand in 2010 beleeft. Maar helaas waren jullie begin 2011 in ene weg snik snik! Toen heeft het de rest van 2011 stil gelegen bij mij, heb een nieuwe liefde met een instant gezin hahaha had het dus super druk! Ben nu met iedereen verhuist naa r een nieuwe stad en de rust is er weer gekomen. Dacht ga eens zoeken wat er nog te vinden is op het net en warempel kom ik jullie weer tegen!!!! JOEPPIE!!!!!! Nou ga snel kijken hoe de site werkt en dan snel aan de slag!!!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Forumtopic: Voorstellen – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: CryptoNewbie123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben CryptoNewbie123 en ik ben echt superblij om hier te zijn! Ik kom uit Haarlem en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en financiën, maar crypto is voor mij nog een compleet nieuw terrein. Ik heb de laatste tijd wat artikelen gelezen over Bitcoin en Ethereum, en ik ben benieuwd hoe ik hier het beste mee kan beginnen. Waarom ik me heb aangemeld? Nou, ik wil eigenlijk gewoon leren van jullie ervaringen! Wat is de beste manier om met crypto te starten als je helemaal nieuw bent? Zijn er bepaalde coins die je zou aanraden? Of manieren om veilig…
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumonderwerp: Hoi allemaal! Ik ben Techie123 Bericht van: Techie123 Hey allemaal! Ik ben Techie123 en ik ben net nieuw hier! Ik kom uit Haarlem, Nederland, en ik ben echt een tech fan. Ik houd van alles wat met gadgets en software te maken heeft. Van computers en smartphones tot de nieuwste trends in AI—ik vind het allemaal super interessant! Wat mij een echte tech fan maakt? Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn leven makkelijker te maken met techniek. Vorige maand heb ik bijvoorbeeld een slimme thermostaat geïnstalleerd, en wauw, wat een verschil! Het is zo vet om te zien hoe technologie ons dagelijks leven kan verbeteren. Ik heb me aangemeld op…
- 0 reacties
- 205 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Van: VoetbalFreak99 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum, en ik wilde me even voorstellen! Mijn naam is Max, ik ben 25 jaar en kom uit Utrecht. Voetbal is echt mijn passie sinds ik een klein ventje was. Wat me zo fanatiek maakt van voetbal? Het is de spanning, de emoties, en vooral het gevoel van samen zijn met andere fans. Ik volg al jaren FC Utrecht, en het blijft elke wedstrijd weer een avontuur! Buiten voetbal houd ik van gamen en lange wandelingen in de natuur. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik met andere voetbalfans wil praten en mijn passie wil delen, maar ook graag meer wil leren over andere team…
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Forumtopic: [Nieuwe leden] Hoi allemaal, ik ben SportFan123! Bericht van SportFan123 Hey allemaal! Ik ben SportFan123, en ik ben net nieuw hier. Ik kom uit Utrecht en ben super blij om me bij deze community aan te sluiten. Sport is echt een groot deel van mijn leven; ik ben fanatiek voetballer, maar ik houd ook van tennis en hardlopen. Wat sport voor mij zo bijzonder maakt? Het gevoel van samenkomen! Of je nou wint of verliest, die teamspirit en het samen trainen is goud waard. Ik heb me aangemeld omdat ik meer wil leren over verschillende sporten en ook omdat ik mijn passie graag wil delen met anderen. Ik ben benieuwd: wat is jullie favoriete sport en waarom…
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Onderwerp: Hoi allemaal! Ik ben SanneF Hey iedereen! Ik ben SanneF en ik ben zo blij dat ik me heb aangemeld hier! Ik kom uit het mooie Breda, waar altijd iets te doen is. Ik ben 26 jaar en in mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, fietsen en af en toe een goede serie bingewatchen. Oh, en ik ben een huge gamer, vooral van RPG’s en stiekem wat FIFA (ja, ik weet het, ik ben niet de beste, haha). Wat me hierheen heeft gebracht? Ik zocht een leuke community om ervaringen en tips te delen over gaming en andere dingen die ons allemaal bezighouden. Het lijkt me leuk om andere enthousiaste mensen te ontmoeten en samen te kletsen over onze favoriete spellen en hobby’s. …
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop da…
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Forumtopic: Voorstellingsonderwerp – Nieuwe leden Van: SanneF Onderwerp: Hoi allemaal! Hier ben ik! Hey allemaal! Ik ben SanneF en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 27 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik enorm van schilderen, wandelen in de natuur en het uitproberen van nieuwe recepten. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar andere creatieve mensen en om tips en inspiratie op te doen. Vooral over kunst en design! Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen maken en hoe zij hun ideeën tot leven brengen. Hebben jullie misschien leuke tips of technieken die ik zou kunnen proberen…
- 0 reacties
- 547 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid Gebruikersnaam: RetroGamer88 Onderwerp: Hallo allemaal! Hier ben ik, RetroGamer88! Hey allemaal! Ik ben RetroGamer88 en ik ben net lid geworden van dit geweldige forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben enorm gepassioneerd door retro games. Sinds ik klein was, zat ik achter de NES en de SNES, en het lijkt er niet op dat dat ooit gaat veranderen. De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan klassiekers zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Sonic the Hedgehog. Het is zo geweldig om die oude spellen weer op te pakken! Het geeft me echt een gevoel van nostalgie. Ik heb me aangemeld omdat i…
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Topic: Hallo allemaal! Ik ben Sam uit Utrecht! Bericht van Sam1987: Hey iedereen! Ik ben Sam, 36 jaar en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben nog niet zo lang bezig met koken, maar ik vind het geweldig! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar tips en trucs om mijn kookskills te verbeteren. Mijn interesse in koken is echt pas de laatste paar maanden ontstaan. Ik ben vooral fan van Italiaans en mediterraan eten, maar ik vind het ook leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Wat zijn jullie beste tips voor beginners in de hobbykeuken? Ik heb wel wat recepten geprobeerd, maar soms lijkt het een beetje ontmoedigend als ik de keuken in ga. Ik…
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Heeeey iedereeen, Zoals al die andere topics hier, ben ik ook nieuw. n.n Ik ben nog mà à r 15Jaar, en ben verslaafd aan de sims >.< (Ik zoek ook btw een torrent voor mysims, mail me?) Nou en ik wil zoveel mogelijk mensen helpen! Au revoir! :duivel:/i]
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
hoi ik ben jaap ben nieuw hier. ben 67 jaar mijn hobys zijn auto en computeren. ik kijk erg veel op de site. bij regen zit ik de heledag achter de pc. ik heb soms wat vraagjes maar dat komt wel, gr jaap Zo ik heb je dus maar een eigen map gegeven zodat iedereen het kan lezen en je kan verwelkomen. DUs bij deze ben ik dus de eerste. Hartelijk welkom hier O0 O0 yvon
Laatste reactie door Duken, -
Wederom een nieuw lid
door Gast werner01- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Werner, bijna 36jr, vader van 2 heerlijke drukke jongens en ook gelukkig getrouwd. Site ziet er goed uit. Doet me herinneren aan de gloriueze tijd van SharePalace. gr werner
Laatste reactie door Duken,