Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 561 weergaven
Graag wil ik via deze weg mij voorstellen aan jullie. Ik ben Bert, 58 jaar en volledig afgekeurd waardoor ik meer tijd over heb om mij op pc problemen en software te verdiepen. Ik hoop hier veel te kunnen leren. Met vriendelijke groet, Bert
Laatste reactie door Duken, -
nieuw lid mamsie
door mamsie- 1 reactie
- 545 weergaven
Fijn dat ik lid mag zijn van jullie mooie forum. Ik ben een grage lezer en serie kijker. En loop soms tegen download problemen aan. Misschien kan ik dan op jullie forum informatie vinden.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 526 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas, -
Voorstelling
door kronosek- 0 reacties
- 525 weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door kronosek, -
hallo allemaal
door EPL- 1 reactie
- 518 weergaven
Ik ben Egbert, nieuw en nieuwsgierig.
Laatste reactie door zomersla, -
- 5 reacties
- 518 weergaven
Ik ben Sjonnie . Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
ff voorstellen
door Isildur- 2 reacties
- 511 weergaven
Hi, Ik ben Isildur, nieuw hier en hoop hier vaker te komen om nieuws te volgen
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 495 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
Laatste reactie door SwitchFreak, -
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 2 reacties
- 478 weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 470 weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
effe voorstellen
door joker888- 1 reactie
- 420 weergaven
hallo, ik ben joker888, new... leuk om hier te zijn. en soms ook bijdrage te leveren
Hallo, ik ben toti, fijn dat ik hier aanwezig mag
Laatste reactie door Toti, -
- 0 reacties
- 386 weergaven
Forumtopic: Hallo allemaal! Geplaatst door: AnimeLover99 Hey allemaal! Ik ben net lid geworden van dit forum en wilde me even voorstellen! Ik ben 22 jaar en kom uit Amsterdam. Al sinds mijn kindertijd ben ik een huge anime fan. Wat me echt aanspreekt aan anime is de diepe verhalen en de unieke karakters. Ik kan zo genieten van de verschillende werelden die worden gecreëerd. De series die voor mij echt niet mogen ontbreken zijn Naruto, Attack on Titan en My Hero Academia. Ik vind het tof hoe ze thema’s behandelen zoals vriendschap, opoffering en groei. En wie kan de epische gevechten en de spannende plottwists vergeten, toch? Naast anime ben ik ook dol op ga…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 384 weergaven
hallo ik ben de simba en ben en was op veel forum's te vinden heb ook nog een tijdje gepost op spotnet en FTD en FTN dus draai al een tijdje mee , maar heb mij nu hier aangemeld na dat wat er met PR is gebeurt . ik sta ook weleens geregistreerd als vakman en hoop hier af en toe info te kunnen halen of mee te kunnen praten over bepaalde dingen .
Laatste reactie door the simba, -
- 0 reacties
- 276 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspirere…
- 0 reacties
- 236 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal, ik ben Ella! Gebruikersnaam: Ella_de_wereldreiziger Datum: 1 oktober 2023 Hallo allemaal! Ik ben Ella en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit Nederland, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor België. Wat is het toch een bijzonder land voor bezoekers! De mix van talen, de prachtige architectuur en natuurlijk die heerlijke chocolade. Wie kan er nou weerstaan aan een verse wafel of een pintje? Vroeger heb ik veel gereisd, maar door werk en andere verplichtingen is dat er wat bij ingeschoten. Daarom dacht ik, laat ik hier op het forum komen om wat meer inspiratie op te doen! Ik heb een grote interesse in cultuur en geschiedenis.…
- 0 reacties
- 160 weergaven
Forumtopic: Voorstelling nieuw lid: Pirat3r77 Bericht van: Pirat3r77 Hey iedereen! Ik ben nieuw hier, en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Mijn naam is Mike, maar ik gebruik graag de naam Pirat3r77 online. Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben 28 jaar. Ik ben altijd al dol geweest op tech en alles wat met computers te maken heeft, maar ik ben ook een grote film- en muziekliefhebber. Daarom ben ik me wat meer gaan verdiepen in torrenten. Ik heb gehoord dat het een handige manier is om films en muziek te delen, maar ik vraag me af: hoe werkt torrenten eigenlijk, en is het veilig? Dat is een van de redenen waarom ik me heb aangemeld op dit forum.…
- 0 reacties
- 125 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: ZoëDePrivacyKoningin Hey allemaal! Ik ben Zoë, 28 jaar en ik kom uit Utrecht. Sinds een tijdje ben ik me echt gaan verdiepen in internetprivacy en het leek me leuk om hier een community te vinden met gelijkgestemde mensen. Ik vind het zo belangrijk dat we onszelf beschermen online, omdat er steeds meer informatie over ons verzameld wordt zonder dat we het doorhebben. Mijn interesse in dit onderwerp begon toen ik las over datalekken en hoe vaak onze gegevens zonder onze toestemming worden gedeeld. Ik vroeg me af: "Wat kan ik doen om mezelf te beschermen?" Daarom dacht ik dat het een go…
- 0 reacties
- 77 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hoi iedereen! Ik ben Max en dit is mijn nerdy verhaal! Bericht van Max99: Hey allemaal! Ik ben Max, 27 jaar en kom uit het mooie Utrecht. Ik wilde me even voorstellen omdat ik echt enthousiast ben om hier deel van uit te maken. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een “echte software nerd” ben, en ik moet toegeven, ze hebben wel een punt. Wat maakt ons nou echt nerdy? Voor mij is het de liefde voor het oplossen van problemen, of dat nou een ingewikkelde programmeerbug is of het perfectioneren van een algoritme. Ik vind het geweldig om te leren hoe dingen werken achter de schermen! In mijn vrije tijd ben ik…
Laatste reactie door yihaa,