Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 854 weergaven
hallo iedereen, ik wil me even voorstellen. m'n naam is joris, 19 jaar en nogsteeds lekker bij mn ouders inwonend nadat twilight nzb ermee moest stoppen ben ik niet echt meer into the movies geweest, tot nu. dus vandaar mijn registratie op de 'vernieuwde' twilight nzb groetjes !
-
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 851 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
hallo
door thelady2006- 1 reactie
- 851 weergaven
hallo allemaal Mijn hobby is 3d films kijken is zo gaaf om te zien als je eenmaal zo een tv hebt,avatar blijft tot nu toe de mooiste 3d effecten hebben........en pc's herstellen...als ik de tijd heb. Misschien vind ik hier tips over 3d movies enz enz...... Groetjes diane
Laatste reactie door Duken, -
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 850 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 850 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
- 1 reactie
- 846 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
- 0 reacties
- 845 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
- 1 reactie
- 844 weergaven
Hoi allemaal, ik ben Peter! Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnemet kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil opene, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij v…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van LunaHuisje – Mijn Thuiswerkplek Gezellig Maken! Geplaatst door: LunaHuisje Datum: 3 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben LunaHuisje en ik heb me net aangemeld op dit forum. Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een echte creatieveling. Van schilderen tot DIY-projecten, ik hou van allerlei soorten kunst en knutselen. De laatste tijd ben ik veel aan het thuiswerken en ik merk dat mijn werkplek niet echt helpt om me lekker te voelen. Daarom was ik benieuwd hoe ik mijn thuiswerkplek wat gezelliger en productiever kan maken. Hebben jullie tips? Het lijkt me leuk om hier met jullie ideeën uit te wisselen! Ik ben ook benieuwd wat jullie int…
Laatste reactie door yihaa, -
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 844 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 842 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 837 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 836 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 835 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 835 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 833 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door Baloo- 1 reactie
- 831 weergaven
Hallo, ik ben Baloo. Bedankt voor de acceptatie op Duken. Ik heb de site al vaak als gast bezocht en heb nu besloten om me aan te melden. Mijn interesses liggen vooral bij strips, boeken en speelfilms. Ik volg ook het nieuws rond nieuwe forums
- 1 reactie
- 829 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 826 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
voor stellen
door PCman55- 1 reactie
- 826 weergaven
ik ben 66 jaar bijna altijd in Nederland geleefd nu leef ik in Hongarije , mooi land. series en films en zo tussen door war APS downloaden is mijn passie op internet , de rest van mn tijd ben ik in de natuur hier te vinden ,
- 1 reactie
- 821 weergaven
Hallo, ik ben Majanka, 60 jaar, getrouwd, heb 2 zoons en ben van beroep secretaresse. Ik heb zojuist Spotnet geïnstalleerd. Ik ben een beetje een digibeet dus heb waarschijnlijk massa's vragen. Hopelijk staan de antwoorden al voor me klaar want ik ben vast niet de enige beginner. Maar wie weet loopt het allemaal vanzelf want met gezond verstand kom je ook al een heel eind. Voor het geval ik jullie hulp een keer nodig heb, alvast bedankt!
Laatste reactie door Glenneke1996, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 820 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 816 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 809 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn,