Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 723 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 720 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 719 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 716 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
hallo, ik ben nieuw hier. ik ben edmee71 en ik ga eens op mijn gemak rondkijken op deze site. Ik ben eerlijk gezegd lid geworden, daar ik op zoek was wat er met private-release was gebeurd. Helaas heb ik ontdekt dat de site verwijderd is. alvast bedankt dat ik hier mag zijn. groeten van Edmee71
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 709 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Even voorstellen
door Baloo- 1 reactie
- 701 weergaven
Hallo, ik ben Baloo. Bedankt voor de acceptatie op Duken. Ik heb de site al vaak als gast bezocht en heb nu besloten om me aan te melden. Mijn interesses liggen vooral bij strips, boeken en speelfilms. Ik volg ook het nieuws rond nieuwe forums
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door Isildur- 2 reacties
- 687 weergaven
Hi, Ik ben Isildur, nieuw hier en hoop hier vaker te komen om nieuws te volgen
Nieuw
door Evelien321- 1 reactie
- 680 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid bij jullie, ik hoop dat we het samen fantastisch kunnen vinden. Groeten, Evelien321
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstelling
door kronosek- 0 reacties
- 659 weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door kronosek, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal! Nieuwe gamer hier! Geplaatst door: GamerSteve99 Hey iedereen! Ik ben Steve, 25 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben sinds kort weer helemaal in de ban van gamen, en wat is er dan leuker dan hier een beetje rond te hangen en met elkaar te kletsen? Ik speel vooral op de Xbox, dus ik dacht dat dit forum de perfecte plek is om tips en trucjes te delen en te ontdekken welke spellen tof zijn! Mijn favoriete spellen op de Xbox zijn momenteel Halo Infinite en Forza Horizon 5. De actie en het avontuur in Halo zijn geweldig, en Forza is gewoon perfect voor wanneer je even lekker wilt ontspannen met een paar racetjes. Ik ben ook gek op RPG’s, d…
Laatste reactie door yihaa, -
nieuw lid mamsie
door mamsie- 1 reactie
- 656 weergaven
Fijn dat ik lid mag zijn van jullie mooie forum. Ik ben een grage lezer en serie kijker. En loop soms tegen download problemen aan. Misschien kan ik dan op jullie forum informatie vinden.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 2 reacties
- 654 weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
Een goedemiddag allemaal, Ik ben 29 Jaar en mijn interesses liggen bij Series, Films en games. Mijn Ideale avondje relaxen is samen met het vrouwtje en onze 2 katten op de bank liggen met een leuke Film of serie. In mijn tienerjaren nog in de FXP scene gezeten als Racer/Poster en scanner maar ben langzaam uit dit wereldje gegroeid vanwege studie en een online game genaamd : EVE Online. Hierdoor Verloor uiteindelijk mijn toegang tot mijn beste servers en forums en uiteindelijk door een hdd crash verloor ik mijn verdere settings en bookmarks voor de ftp sites en irc kanalen die ik nog had. In die tijd begonnen betaalde nieuwsgroepen op te komen en …
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 631 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 1 reactie
- 624 weergaven
Lang geleden al eens lid geweest en dacht er ineens weer aan. Dus hoi iedereen.😎
Laatste reactie door Peter2000, -
- 1 reactie
- 620 weergaven
Graag wil ik via deze weg mij voorstellen aan jullie. Ik ben Bert, 58 jaar en volledig afgekeurd waardoor ik meer tijd over heb om mij op pc problemen en software te verdiepen. Ik hoop hier veel te kunnen leren. Met vriendelijke groet, Bert
- 0 reacties
- 619 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerGirl92 GamerGirl92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en dacht dat ik me even moest voorstellen. Mijn naam is Sarah en ik kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds ik een kind was, ben ik altijd al gek geweest op gamen, maar pas de laatste jaren ben ik echt fanatiek gaan spelen. Wat ik zo leuk vind aan de PlayStation? Nou, het is voor mij vooral de combinatie van geweldige verhalen en die leuke multiplayer-games. Het voelt echt alsof je deel uitmaakt van een avontuur samen met vrienden! Daarnaast is de graphics natuurlijk ook super mooi, waardoor spellen als "The Last of Us" en "Spider-Man" echt tot leven komen. …
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 613 weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
hallo allemaal
door EPL- 1 reactie
- 606 weergaven
Ik ben Egbert, nieuw en nieuwsgierig.
Laatste reactie door zomersla, -
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 600 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld?…
effe voorstellen
door joker888- 1 reactie
- 560 weergaven
hallo, ik ben joker888, new... leuk om hier te zijn. en soms ook bijdrage te leveren
Laatste reactie door zomersla, -
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Laatste reactie door Vampire Inspector,