Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 766 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 757 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
Even voorstellen
door Baloo- 1 reactie
- 756 weergaven
Hallo, ik ben Baloo. Bedankt voor de acceptatie op Duken. Ik heb de site al vaak als gast bezocht en heb nu besloten om me aan te melden. Mijn interesses liggen vooral bij strips, boeken en speelfilms. Ik volg ook het nieuws rond nieuwe forums
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 755 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 753 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee, -
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 748 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 748 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
ff voorstellen
door Isildur- 2 reacties
- 746 weergaven
Hi, Ik ben Isildur, nieuw hier en hoop hier vaker te komen om nieuws te volgen
hopen hier mee te diskuteren grts obelike
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 2 reacties
- 744 weergaven
Ben verslaafd aan films kijken dus denk ik dat ik hier op de juiste plek ben... Voor de rest ga ik eerst even de site een beetje verkennnen, jullie horen nog van me. Mazzel Selim.65
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 744 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
- 0 reacties
- 740 weergaven
Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat …
Laatste reactie door yihaa, -
even voostellen!
door Maurora- 0 reacties
- 739 weergaven
Ik ben maurora en ik ga me ook eens begeven in de wereld van het downloaden!!!!!!nooit gedaan dus eens moet de eerste keer zijn,ik ben benieuwd. Groetjes
Laatste reactie door Maurora, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 736 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 734 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 730 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 712 weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
Nieuw
door Evelien321- 1 reactie
- 711 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid bij jullie, ik hoop dat we het samen fantastisch kunnen vinden. Groeten, Evelien321
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Forumtopic: Hallo allemaal! Ik ben RiffRider Bericht van RiffRider: Hey allemaal, Ik ben RiffRider en ik ben super enthousiast om hier te zijn! Ik kom uit Utrecht en muziek is al mijn hele leven een groot deel van mij. Wat mij een echte muziekfreak maakt? Nou, ik luister eigenlijk naar alles, van rock tot jazz tot hiphop. Ik vind het gewoon geweldig hoe muziek gevoelens kan overbrengen en mensen kan verbinden. Ik speel zelf gitaar en probeer af en toe wat nummers te schrijven. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar nieuwe muziek om te ontdekken en om te leren van anderen. Hebben jullie nog tips voor ondergewaardeerde artiesten? Ik kijk …
- 0 reacties
- 689 weergaven
Forumtop ic: Nieuwe leden – Voorstelling door Engelien87 Hey allemaal! Ik ben Engelien87 en ik ben net lid geworden van dit forum. Superleuk om hier te zijn! Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een enorme film- en serieliefhebber. Netflix is mijn dagelijkse uitje, altijd op zoek naar de volgende verslaving! Een tijdje terug was ik op zoek naar de beste Netflix tips, want er is zóveel te zien dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vrienden komen met allemaal aanraders, maar ik wil ook weten wat andere fans denken! Ik ben dol op dramaseries en komedies, maar ook documentaires hebben mijn interesse. En wie weet, misschien kan ik na dit topic ook w…
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 653 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas, -
effe voorstellen
door joker888- 1 reactie
- 652 weergaven
hallo, ik ben joker888, new... leuk om hier te zijn. en soms ook bijdrage te leveren
Laatste reactie door zomersla,