Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
nieuw lid mamsie
door mamsie- 1 reactie
- 498 weergaven
Fijn dat ik lid mag zijn van jullie mooie forum. Ik ben een grage lezer en serie kijker. En loop soms tegen download problemen aan. Misschien kan ik dan op jullie forum informatie vinden.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 477 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas, -
Voorstelling
door kronosek- 0 reacties
- 475 weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door kronosek, -
ff voorstellen
door Isildur- 2 reacties
- 466 weergaven
Hi, Ik ben Isildur, nieuw hier en hoop hier vaker te komen om nieuws te volgen
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 460 weergaven
Ik ben Sjonnie . Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
Laatste reactie door zomersla, -
- 2 reacties
- 448 weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 437 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
Laatste reactie door SwitchFreak, -
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 428 weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
Laatste reactie door Duken, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 374 weergaven
Topic: Hoi allemaal, ik ben MaxJansen35! Hey allemaal! Ik ben Max en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben een mega fan van de Formule 1! Hoewel ik niet zelf race, is er iets magisch aan de snelheid en de spanning van de races die ik gewoon niet kan weerstaan. Ik denk dat Formule 1 zo populair is, omdat het niet alleen om de snelheid gaat, maar ook om de techniek achter de auto’s. De strategische keuzes die teams maken, de rivaliteit tussen coureurs en de spanning van elk raceseizoen houden mij (en volgens mij veel anderen) aan het beeld gekluisterd. En wie houdt er niet van die knappe auto’s die schijnen als een droom? Verder ben …
Laatste reactie door yihaa, -
effe voorstellen
door joker888- 1 reactie
- 368 weergaven
hallo, ik ben joker888, new... leuk om hier te zijn. en soms ook bijdrage te leveren
Laatste reactie door zomersla, -
- 0 reacties
- 357 weergaven
hallo ik ben de simba en ben en was op veel forum's te vinden heb ook nog een tijdje gepost op spotnet en FTD en FTN dus draai al een tijdje mee , maar heb mij nu hier aangemeld na dat wat er met PR is gebeurt . ik sta ook weleens geregistreerd als vakman en hoop hier af en toe info te kunnen halen of mee te kunnen praten over bepaalde dingen .
Laatste reactie door the simba, -
Hallo, ik ben toti, fijn dat ik hier aanwezig mag
Laatste reactie door Toti, -
- 0 reacties
- 194 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Van: VoetbalFreak99 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum, en ik wilde me even voorstellen! Mijn naam is Max, ik ben 25 jaar en kom uit Utrecht. Voetbal is echt mijn passie sinds ik een klein ventje was. Wat me zo fanatiek maakt van voetbal? Het is de spanning, de emoties, en vooral het gevoel van samen zijn met andere fans. Ik volg al jaren FC Utrecht, en het blijft elke wedstrijd weer een avontuur! Buiten voetbal houd ik van gamen en lange wandelingen in de natuur. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik met andere voetbalfans wil praten en mijn passie wil delen, maar ook graag meer wil leren over andere team…
Laatste reactie door yihaa,