Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 802 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
hallo ik ben de simba en ben en was op veel forum's te vinden heb ook nog een tijdje gepost op spotnet en FTD en FTN dus draai al een tijdje mee , maar heb mij nu hier aangemeld na dat wat er met PR is gebeurt . ik sta ook weleens geregistreerd als vakman en hoop hier af en toe info te kunnen halen of mee te kunnen praten over bepaalde dingen .
Laatste reactie door the simba, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
- 2 reacties
- 792 weergaven
Ben verslaafd aan films kijken dus denk ik dat ik hier op de juiste plek ben... Voor de rest ga ik eerst even de site een beetje verkennnen, jullie horen nog van me. Mazzel Selim.65
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 791 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
hopen hier mee te diskuteren grts obelike
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Nieuw
door Evelien321- 1 reactie
- 788 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid bij jullie, ik hoop dat we het samen fantastisch kunnen vinden. Groeten, Evelien321
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 787 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 786 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 782 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
even voostellen!
door Maurora- 0 reacties
- 776 weergaven
Ik ben maurora en ik ga me ook eens begeven in de wereld van het downloaden!!!!!!nooit gedaan dus eens moet de eerste keer zijn,ik ben benieuwd. Groetjes
Laatste reactie door Maurora, -
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 771 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 767 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 764 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 757 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
- 1 reactie
- 711 weergaven
Graag wil ik via deze weg mij voorstellen aan jullie. Ik ben Bert, 58 jaar en volledig afgekeurd waardoor ik meer tijd over heb om mij op pc problemen en software te verdiepen. Ik hoop hier veel te kunnen leren. Met vriendelijke groet, Bert
Laatste reactie door Duken, -
Een goedemiddag allemaal, Ik ben 29 Jaar en mijn interesses liggen bij Series, Films en games. Mijn Ideale avondje relaxen is samen met het vrouwtje en onze 2 katten op de bank liggen met een leuke Film of serie. In mijn tienerjaren nog in de FXP scene gezeten als Racer/Poster en scanner maar ben langzaam uit dit wereldje gegroeid vanwege studie en een online game genaamd : EVE Online. Hierdoor Verloor uiteindelijk mijn toegang tot mijn beste servers en forums en uiteindelijk door een hdd crash verloor ik mijn verdere settings en bookmarks voor de ftp sites en irc kanalen die ik nog had. In die tijd begonnen betaalde nieuwsgroepen op te komen en …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 696 weergaven
Forumtopic: Voorstellen – Hoi allemaal, ik ben Sam! Gebruikersnaam: SamWink Hallo iedereen! Ik ben Sam en ik ben nieuw hier op het forum. Ik kom uit Groningen en ik ben ontzettend blij om me bij deze geweldige community aan te sluiten! Een beetje over mezelf: ik ben 27 jaar en ik hou van tuinieren, koken en natuurlijk shoppen! Maar zoals de meeste mensen, probeer ik ook slim om te gaan met mijn aankopen zodat ik niet teveel betaal. Daarom vroeg ik me af: wat zijn jullie tips voor slimme aankopen? Ik merk soms dat ik impulsief dingen koop, en dat is niet altijd zo handig. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar advies en ervaringen van anderen. Het l…
Laatste reactie door yihaa, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
- 1 reactie
- 682 weergaven
Lang geleden al eens lid geweest en dacht er ineens weer aan. Dus hoi iedereen.😎
Laatste reactie door Peter2000, -
hallo allemaal
door EPL- 1 reactie
- 663 weergaven
Ik ben Egbert, nieuw en nieuwsgierig.
Laatste reactie door zomersla, -
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid Gebruikersnaam: BargainHunter92 Onderwerp: Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Hey iedereen! Ik ben net nieuw hier op het forum en wilde me graag even voorstellen. Ik ben Jess, 31 jaar en kom uit Groningen. Ik ben dol op shoppen en ben altijd op zoek naar de beste (en goedkoopste) deals. Hoe vind je de beste kortingen zonder te veel moeite? Dat is iets waar ik heel benieuwd naar ben! In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen in de natuur, ik kook graag (en probeer nieuwe recepten uit) en ik ben een echte koffieliefhebber. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hoorde dat hier veel tips en trucs gedeeld worden over …
Laatste reactie door yihaa,