Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.032 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 329 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerGirl92 GamerGirl92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en dacht dat ik me even moest voorstellen. Mijn naam is Sarah en ik kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds ik een kind was, ben ik altijd al gek geweest op gamen, maar pas de laatste jaren ben ik echt fanatiek gaan spelen. Wat ik zo leuk vind aan de PlayStation? Nou, het is voor mij vooral de combinatie van geweldige verhalen en die leuke multiplayer-games. Het voelt echt alsof je deel uitmaakt van een avontuur samen met vrienden! Daarnaast is de graphics natuurlijk ook super mooi, waardoor spellen als "The Last of Us" en "Spider-Man" echt tot leven komen. …
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 273 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld?…
- 0 reacties
- 250 weergaven
Forumtopic: Even Voorstellen – Nieuw Lid Hier! Gebruikersnaam: MacLover1985 Hey allemaal! Ik ben dus nieuw hier op het forum en ik vond het hoog tijd om me even voor te stellen. Ik ben 38 jaar en kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds een tijdje denk ik erover na om mijn Windows-pc te verruilen voor een Mac. Ik ben vooral erg benieuwd naar de voordelen! Mijn hobbies zijn gamen, muziek maken en af en toe wat programmeren. Ik zit vaak met vrienden samen en dan bespreken we dit soort dingen. Daarom dacht ik: laten we de community inschakelen! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag ervaringen hoor van anderen die misschien al overstap hebbe…
- 0 reacties
- 191 weergaven
Forumtopic: Maak kennis met mij! (Nieuwe leden) Gebruikersnaam: FotografieFan123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben gisteravond op dit forum terechtgekomen en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Ik ben Jantine, 29 jaar en ik kom uit het mooie Groningen. Sinds een paar maanden ben ik echt geïnteresseerd in hobbyfotografie, maar ik heb totaal geen technische kennis. Ik heb een simpele camera, en wil vooral leren hoe ik mooie foto’s kan maken van mijn dagelijkse leven, maar ook van de natuur en misschien wat portretfotografie van vrienden en familie! Ik ben hier omdat ik hoop dat jullie me tips kunnen geven over hoe ik kan beginnen zonder compleet overweldigd te…
- 0 reacties
- 178 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid! Onderwerp: Hey allemaal, ik ben Emma! Bericht: Hallo iedereen! Ik ben Emma en ik kom uit Nijmegen. Ik ben net 26 geworden en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en alles wat met AI te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik echt gaan duiken in de wereld van artificial intelligence, en ik hoop hier met jullie te kunnen leren en ervaringen te delen. Ik heb al wat geprobeerd met verschillende AI-tools, maar ik vroeg me af: welke zijn nou echt handig voor beginners? Ik heb gehoord dat dingen zoals ChatGPT en DALL-E super toegankelijk zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! In mijn vrije…
- 0 reacties
- 110 weergaven
Onderwerp: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier! Gebruikersnaam: SunnyDaisy Hallo allemaal! Ik ben net lid van dit forum geworden en ik wou me even voorstellen. Ik ben Daisy, een 29-jarige uit Rotterdam. Ik houd enorm van lezen, films kijken, en ik speel graag een potje videogames af en toe. Ik ben altijd op zoek naar leuke, veilige downloads voor muziek en apps, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel verstand van heb. Daarom dacht ik, laat ik me aanmelden bij deze community! Ik ben benieuwd hoe jullie de beste en veiligste downloads vinden zonder dat je een techneut hoeft te zijn. Misschien zijn er handige tips of websites die jullie gebruiken? I…
- 0 reacties
- 63 weergaven
Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat …
Laatste reactie door yihaa,