Spring naar bijdragen

Newbie


D3LTTA

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een goedemiddag allemaal,

Ik ben 29 Jaar en mijn interesses liggen bij Series, Films en games. 

Mijn Ideale avondje relaxen is samen met het vrouwtje en onze 2 katten op de bank liggen met een leuke Film of serie.

In mijn tienerjaren nog in de FXP scene gezeten als Racer/Poster en scanner maar ben langzaam uit dit wereldje gegroeid vanwege studie en een online game genaamd : EVE Online.

Hierdoor Verloor uiteindelijk mijn toegang tot mijn beste servers en forums en uiteindelijk door een hdd crash verloor ik mijn verdere settings en bookmarks voor de ftp sites en irc kanalen die ik nog had.

In die tijd begonnen betaalde nieuwsgroepen op te komen en  heb ik geen moeite meer gedaan om terug in de FXP scene te komen en ben ik overgestapt naar nieuwsgroepen. 

helaas word deze community flink aangepakt de laatste jaren met takedowns en forums die links en rechts offline gaan. Hopelijk kunnen we deze Community zolang mogelijk in leven houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt en wat een leuke intro. @Trizomu nog een Eve speler bij de club :)

maar zo te lezen ben je al even actief binnen de download wereld. Van harte welkom bij de club! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...