Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
Een goedemiddag allemaal, Ik ben 29 Jaar en mijn interesses liggen bij Series, Films en games. Mijn Ideale avondje relaxen is samen met het vrouwtje en onze 2 katten op de bank liggen met een leuke Film of serie. In mijn tienerjaren nog in de FXP scene gezeten als Racer/Poster en scanner maar ben langzaam uit dit wereldje gegroeid vanwege studie en een online game genaamd : EVE Online. Hierdoor Verloor uiteindelijk mijn toegang tot mijn beste servers en forums en uiteindelijk door een hdd crash verloor ik mijn verdere settings en bookmarks voor de ftp sites en irc kanalen die ik nog had. In die tijd begonnen betaalde nieuwsgroepen op te komen en …
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 643 weergaven
Graag wil ik via deze weg mij voorstellen aan jullie. Ik ben Bert, 58 jaar en volledig afgekeurd waardoor ik meer tijd over heb om mij op pc problemen en software te verdiepen. Ik hoop hier veel te kunnen leren. Met vriendelijke groet, Bert
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 642 weergaven
Lang geleden al eens lid geweest en dacht er ineens weer aan. Dus hoi iedereen.😎
Laatste reactie door Peter2000, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Hey allemaal! Ik ben Robin123 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ik ben echt blij dat ik hier ben! Een beetje over mezelf: ik ben 27 jaar, hou van gamen (vooral RPG’s!) en van films kijken. Naast gamen ben ik ook dol op de natuur en hou ik van wandelen. Vorige week heb ik nog een hike gemaakt in de bossen bij mij in de buurt, zo lekker ontspannen! Wat me hier naartoe trok, is dat ik meer wil leren over forumsurfen. Ik heb gehoord dat het een geweldige manier is om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken. Wat is een forumsurfer precies, en hoe kan ik er één wor…
Laatste reactie door yihaa, -
Hallo, ik ben toti, fijn dat ik hier aanwezig mag
Laatste reactie door Toti, -
hallo allemaal
door EPL- 1 reactie
- 622 weergaven
Ik ben Egbert, nieuw en nieuwsgierig.
Laatste reactie door zomersla, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hey allemaal, ik ben hier nieuw! Van: DutchExplorer92 Hallo iedereen, Wat leuk om hier te zijn! Ik ben sinds kort lid van dit forum en wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Lisa en ik kom uit Utrecht. Ik ben 30 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik van wandelen, fotografie en natuurlijk het verkennen van nieuwsgroepen! Ik ben net begonnen met het ontdekken van nieuwsgroepen en ik zou graag willen weten: wat zijn ze precies en hoe gebruik je ze? Ik heb het idee dat het een goede manier is om in contact te komen met mensen die dezelfde interesses hebben, maar ik ben nog een…
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
hallo ik ben de simba en ben en was op veel forum's te vinden heb ook nog een tijdje gepost op spotnet en FTD en FTN dus draai al een tijdje mee , maar heb mij nu hier aangemeld na dat wat er met PR is gebeurt . ik sta ook weleens geregistreerd als vakman en hoop hier af en toe info te kunnen halen of mee te kunnen praten over bepaalde dingen .
Laatste reactie door the simba, -
mijn naam is Dora en ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn vroeger heb ik veel programma's gedownload van spotnet en nu ik in de AOW ben heb ik weer meer tijd om mijn hobby op te pakken.
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: Roel1985 CelestialBreeze Hallo allemaal! Ik ben Roel1985 en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben net nieuw hier op het forum en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mezelf even voor te stellen. Ik ben een fanatieke film- en muziekliefhebber en ben altijd op zoek naar nieuwe en interessante content. Via een vriend hoorde ik over Spotweb en dat leek me erg handig, dus besloten om me aan te melden. Ik ben benieuwd hoe jullie Spotweb gebruiken, en wat je er allemaal voor nodig hebt? Ik hoor graag jullie tips! Ik heb ook nog een vraag: zijn er bepaalde series of films die jullie absoluut aanraders vinden? Ik kijk uit …
- 0 reacties
- 524 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Gebruikersnaam: SeedLiefhebber93 Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me even voorstellen. Mijn naam is Lisa, ik kom uit Utrecht en ben 29 jaar oud. Ik ben echt een techneut en hou van alles wat met computers te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik me aan het verdiepen in het concept van seedboxes en ik moet zeggen, ik vind het superinteressant! Voor wie het niet weet: wat is een seedbox? Ja, ik wist er ook niet veel van, maar blijkbaar is een seedbox een online server waarmee je bestanden kunt downloaden en uploaden via torrent. Het idee is dat je je privacy beter kunt beschermen en sneller kunt downloaden.…
- 0 reacties
- 512 weergaven
Topic: Voorstelling van een nieuw lid – Hoi allemaal! Gebruikersnaam: FilmFan123 Hallo allemaal! Ik ben gister een beetje op dit forum rondgekeken en dacht, waarom niet gewoon voorstellen? Ik ben FilmFan123 en ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 28 jaar en absoluut een liefhebber van films en series. Mijn droom is om mijn woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop. Sinds de pandemie geniet ik nog meer van films kijken, maar de sfeer in mijn woonkamer is nog niet helemaal wat ik wil. Ik heb een projector en een scherm, maar ben nog aan het uitzoeken hoe ik het helemaal gezellig kan maken. Ik hou van sci-fi en drama, dus ik wil dat het echt een…
- 0 reacties
- 410 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hallo mede-forumleden! Ik ben Henk, 32 jaar en kom uit het mooie Groningen. Ik ben helemaal gek op klussen! Van het in elkaar zetten van meubels tot het opknappen van mijn huisje, ik doe het allemaal. Sinds kort ben ik ook begonnen met een moestuin, wat echt een leuk avontuur is. Ik ben hier op het forum omdat ik op zoek ben naar tips voor goedkope tools die je als klusser echt moet hebben. Ik heb de afgelopen tijd een paar dingen gehuurd, maar ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten als ik zelf spullen ga kopen. Wat zijn volgens jullie de must-…
- 0 reacties
- 392 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "Hey allemaal, ik ben Anouk!" Van: Anouk1990 Onderwerp: Hoihoi, ik ben Anouk! Hey allemaal! Ik ben Anouk, 33 jaar en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen! Ik ben altijd op zoek naar manieren om een warme community-sfeer te creëren in mijn buurt. Ik geloof dat kleine gebaren al een groot verschil kunnen maken. Denk aan een buurtpicknick, samen wandelen of gewoon even een babbeltje maken als je iemand tegenkomt. Ik merk dat als je vaker met mensen praat, je sneller een band opbouwt. Mijn interesses zijn heel divers: van koken en bakken tot wandelen in de natuur. En ik…
- 0 reacties
- 386 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Van: PapaJoey88 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey iedereen! Ik ben Joey, 35 jaar en papa van een ontzettend energieke peuter van 3 jaar. Ik kom uit Zwolle en combineer studeren (ik doe nu een opleiding in de pedagogiek) met het vaderschap. Dat is soms best een uitdaging, haha! Ik ben hier omdat ik op zoek ben naar tips en ervaringen van andere ouders die ook proberen te studeren. Hoe doen jullie dat, zonder gek te worden? Ik wil graag mijn tijd goed indelen, maar soms voel ik me echt overweldigd. In mijn vrije tijd hou ik van gamen en ik ben altijd te porren voor een goede serie. Ik vind het leuk om met gelijkg…
- 0 reacties
- 342 weergaven
Forumtopic: Voorstellen – Hoi, ik ben Jasmijn! Bericht van Jasmijn123: Hey allemaal! Ik ben Jasmijn, 28 jaar, en nieuw hier! Ik kom uit een klein dorpje in de Achterhoek. Ik dacht, tijd om me voor te stellen en wat nieuwe mensen te leren kennen. Als ik terugdenk aan mijn jeugd, heb ik de leukste herinneringen aan de lange zomers met mijn vrienden in het bos. We bouwden hutten, hebben urenlang gespeeld en soms zelfs een kampvuur gemaakt met marshmallows. Het simpelste wat je kan doen, maar die momenten blijven me altijd bij omdat ze zo puur waren. Geen zorgen, gewoon plezier maken! Ik ben hier vooral om te kletsen over muziek en films, dat zijn echt mijn pas…
- 0 reacties
- 258 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal, ik ben Lisa! Van: LisaIsHier Hallo allemaal! Ik ben Lisa en ik kom uit Amsterdam. Ik ben pas 25 jaar en heb een grote passie voor alles wat met media en technologie te maken heeft. Maar ik moet toegeven… soms voel ik me echt een mediajunkie. De hele dag door scrollen op mijn telefoon en binge-watchen op Netflix. Herkennen jullie dat? Ik ben hier op het forum om wat tips te krijgen over hoe ik dat misschien anders kan doen. Zijn er manieren om minder afhankelijk te worden van al die schermen? Ik wil nog steeds genieten van mijn favoriete series, maar ook meer tijd besteden aan andere dingen, zoals lezen en buiten zijn. Als hobby’…
- 0 reacties
- 219 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten me…
- 0 reacties
- 142 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van LunaHuisje – Mijn Thuiswerkplek Gezellig Maken! Geplaatst door: LunaHuisje Datum: 3 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben LunaHuisje en ik heb me net aangemeld op dit forum. Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een echte creatieveling. Van schilderen tot DIY-projecten, ik hou van allerlei soorten kunst en knutselen. De laatste tijd ben ik veel aan het thuiswerken en ik merk dat mijn werkplek niet echt helpt om me lekker te voelen. Daarom was ik benieuwd hoe ik mijn thuiswerkplek wat gezelliger en productiever kan maken. Hebben jullie tips? Het lijkt me leuk om hier met jullie ideeën uit te wisselen! Ik ben ook benieuwd wat jullie int…
- 0 reacties
- 67 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstelling van LieveLies Bericht van LieveLies: Hey allemaal! Ik ben LieveLies, een nieuw lid hier! Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar tips voor de beste Black Friday deals van dit jaar. Ik kom uit het mooie Utrecht en ik ben een echte bargain-hunter. Naast shoppen houd ik ook heel veel van koken en reizen. Dus als jullie ook nog leuke kooktips of reisverhalen hebben, hoor ik die ook graag! Ik meldde me aan omdat ik hoorde dat dit een fijne community is. Mensen delen hier hun ervaringen en dat lijkt me super handig, vooral met Black Friday in aantocht! Wat zijn jullie top aanraders? Zijn er specifi…
Laatste reactie door yihaa,