Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 775 weergaven
Iedereen kan ook gewoon op PCMPassion.com gaan zoeken vragen lid worden. O0 www.pcmpassion.com
Laatste reactie door Crelis, -
- 3 reacties
- 662 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
- 26 reacties
- 4.1k weergaven
email?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 9 reacties
- 1.8k weergaven
Laatst had ik het met iemand over welke download programma,s we allemaal hadden geprobeerd toen kwam er bij mij een aardig lijst uit. Nu ben ik wel benieuwt wat jullie allemaal hebben geprobeerd Dit heb ik allemaal geprobeerd napster kazaa kazaa lite limewire frostwire emule bearshare warez morpheus imesh shareaza ares soulseek bitcomet bitlord azureus abc bittornado bittorrent dc++ mirc utorrent alt.binz newsleecher
- 0 reacties
- 660 weergaven
:-\
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 643 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 12 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb een film van 6,9 gb in een iso bestand . ik heb een nieuwe computer met een double layer brander. ik krijg deze film niet op een dvd+r schijf van 8,5 gb ( 8x) gebrand. ik wil deze niet verkleinen met dvd shrink maar zo in zijn geheel branden maar er word het volgende aangegeven. this image has not been mastered correctly for burning onto a double layer (otp track path) disc. none of the cells meet the dvd-video specification criteria for a potential layer break position. wat doe ik fout of moet of kan ik veranderen om deze alsnog op een dvd+r 8,5 gb te branden. ik ga er vanuit dat de iso alleen bedoeld is of was voor een schijf van 4,4 gb. alvast bedankt.
Laatste reactie door willem22, -
- 3 reacties
- 793 weergaven
Oké komt er zo aan. edit:ANDER PLAATJE => Let niet op de gekrabbel erboven..
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
- 0 reacties
- 973 weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 761 weergaven
test topic
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 540 weergaven
test topic
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 513 weergaven
test topic
-
- 9 reacties
- 1.6k weergaven
ik download torrents met limewire maar limewire download het niet meer!? :'( ik heb limewire 5.4.6
Laatste reactie door bartel91, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
En van mij ook!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 12 reacties
- 1.3k weergaven
Haha ja ik ook Tijdens het bordspel aan tafel: no cheats follow the rules xD
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
Films
door Gast angel_creek- 9 reacties
- 1.3k weergaven
Het is een nutteloos topic dus start ik hem hier... Ik zoek een hele enge film waarvan je hart gewoon in je keel gaat kloppen Weet iemand zo'n film. Ik wil echt zoiets waarvan kleintjes gewoon echt nachtmerries krijgen. Wil is een keer een enge film zien
Laatste reactie door Robin, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 688 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
Ingredienten Kopen?
door niro- 0 reacties
- 670 weergaven
Hallo, ik heb sinds kort: What's cooking, with Jamie Oliver. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoe je ingredienten kunt kopen? Lukt mij namelijk niet. Kan iemand het in stappen uitleggen. HARTSTIKKE SUPER! groet Niro ( ben melig dus let niet op mij :-[ )
Laatste reactie door niro,