Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door PCer, -
Re: ondertiteling
door thijssy- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hee, als ik dat doe dan krijg ik dit: Unrecognized format for 'D:\.......daa'
Laatste reactie door thijssy, -
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
- 0 reacties
- 583 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Je kan ook gewoon een bankrekening koppelen aan je PayPal account. Ik heb ook PayPal met mijn bankrekening eraan gekoppeld.
Laatste reactie door Sander, -
nieuwe wow private server
door Gast manager- 0 reacties
- 880 weergaven
//spam
-
VERPLAATST: [Centraal] Red Faction: Guerrilla - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Jeroen- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Laptop voor werk
door VXL- 0 reacties
- 579 weergaven
Oké daar heb ik zeker wat aan. Ik zal het even aan mijn pa door mailen, zodat hij het even kan doorgeven. VXL. Post samenvoeging: juli 31, 2010, 19:29:51 Ze blijft erbij dat ze minimaal een 17" scherm wil, met de reden dat ze slechte ogen heeft. Heeft iemand nog suggesties? VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37782.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39845.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Amoxicillin 1000 Mg Capsule | Non Prescription Amoxicillin For Cats
door Gast milagross- 0 reacties
- 358 weergaven
Amoxicillin 1000 Mg Capsule | Non Prescription Amoxicillin For Cats - Get amoxicillin without a prescription Click Here To Enter Click Here To Enter Amoxicillin 1000 Mg Capsule . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The for all, Capsule Mg 1000 Amoxicillin, that formation may, Amoxicillin 1000 Mg Capsule, be hand-out in such disorders as borderline persona. The modish sickness is, Capsule Mg 1000 Amoxicillin, called IEDâ€â€intermittent dicey hubbub. Most people with IED keep other psychiatric d…
-
Zemana AntiLogger 1.9.2.513
door Gast khrachara- 0 reacties
- 402 weergaven
Zemana AntiLogger 1.9.2.513 Multilingual Incl 1 Year License | 8.50 MB Anti-Logger, developed to deal with different kinds of malware threats, protects your banking passwords, private emails & chat conversations from spying proactively without needing a signature-based algorithm and includes powerful, anti-action methods. AntiLogger prevents all known forms of malwares which intend to carry out information theft. As AntiLogger uses a proactive and a unique way to detect potentially harmful applications which have not already been recognized or identified by any anti-virus programs consequently, it protects your 'Information Security' from a range of threats. Mod…
-
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Divide Acht New Yorkers vluchten na een nucleaire aanval naar een schuilkelder, gebouwd door de paranoïde conciërge Mickey. De ruimte is echter krap en de voorraden zijn beperkt. Eva beseft als snel dat ze op zichzelf is aangewezen als ze wil overleven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Unieke download van The Watch Vier mannen vormen samen een buurtpreventie. Ze gebruiken dit echter vooral om van huis weg te zijn. Als ze echter achter een samenzwering van aliens komen moeten ze de aarde beschermen. Regie: Akiva Schaffer Met: Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill, Richard Ayoade, Billy Crudup, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.5k weergaven
. Buurman en Buurman 07 Gaan aan de Slag! Timmerend, zagend en borend maken deze twee doe-het-zelvende buurmannen hun eigen huis onveilig. Geen probleem is voor hen te groot. Samen bedenken ze overal een oplossing voor. Een kapotte kachel? Dan wordt het toch gewoon een open haard? De houten vloer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 851 weergaven
Deze release is nieuw van The Prometheus Project Elizabeth Barnes is een mooie en briljante jonge wetenschapper die zich bezighoudt met stamcellenonderzoek. Op een dag sluit ze zich aan bij een geheime groep onderzoekers die werken aan een experimenteel serum tegen alle mogelijke ziektes, op basis van stamcellen. Ondanks ernstige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Go Ahead Eagles zit momenteel in de mooiste fase van het seizoen. De club is al zeker van lijfsbehoud en maakt bovendien nog een kleine kans op de play-offs voor de Europa League. De ploeg van trainer Foeke Booy zit dus op rozen en dit betekent dat de transfergeruchten langzamerhand beginnen te komen. Zo staat Deniz Türüc iin de belangstelling van verschillende clubs, waaronder FC Twente. Ook wil Go Ahead Eagles groeien als club, door het stadion de Adelaarshorst flink te verbouwen. Hie…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:probleem met mirc
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Je hebt bovenin zo\'n iconenbalk staan daar heb je een soort \"bliksem\" tekentje dat is de connect icoon druk daarop en je connect. Maar het beste is gewoon naar www.ircspy.com surfen daar zoeken wat je wilt downloaden op de download link drukken en hij opent automatisch mirc met de server waar je op moet komen. Mits je de settings goed hebt staan
-
Aw:nfsu2
- 1.1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1.4k weergaven
coolieguy schreef: http://www.wow-europe.com heeft ook een heel goed wow forum maar als je hier een apart gedeelte voor wow aanmaakt krijg je alleen maar vragen hoe kan ik wow gratis spelen :pinch:
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18640.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 1k weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Dat nummer staat op de cd van Hitzone 34. Ik ben hem helaas kwijtgeraakt, maar krijg hem via Limewire dan wel torrents niet te pakken, helaas. Heeft iemand meer geluk? Als je hem voor me hebt, zou je hem eventueel kunnen sturen naar het mailadres wat op mijn persoonlijke pagina staat, maar als het een torrent betreft, is een link ernaartoe ook prima. O ja: er zijn veel dode torrents voor Hitzone 34 te vinden, die zoek ik dus niet! Alvast bedankt. Post Merge: maart 25, 2009, 10:43:46 pm Oeps, nu zal je het net zien: was al een half uur bezig met zoeken, ineens wel 5 hits op LimeWire. Slotje.
Laatste reactie door Tom,