Jump to content

Nieuwjaarsactie: PIA VPN voor slechts €1,79 per maand & 3 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 3 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Sign Up

Re: voorstellen

Sander
 Share

Recommended Posts

• Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Latest news

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Ik zie dat de topicstarter zijn account heeft verandert van "pirates" in een nieuwe walgelijke naam, waarvan ik mag hopen dat dit niet geaccepteerd wordt door de Administrator. Dit soort personen horen niet openlijk te mogen reageren op een informatief forum onder dit soort account namen.
    • Hele leuk uitleg  Maar zo  te zien is het toch vrij moeilijk Om te maken en indedaad extreme brein maak het steed moeilijk ol aan zo iets te binnen    Maar ik wou gewoon eens horen van wat uitleg erover Hoe dat gemaakt word enzo om een idee te hebben nu heb ik ook nieveel tijd alle dagen werken terug en zeker nu als heftrucker vroeg in mijn nest kruipen alle dagen moe thuis komen en om 9 uur mijne nest in en om 5 uur terug eruit was het toch geen optie om zo iets te maken  Mischien ooit mijn pensioen maar is nog lang     Zoals nu deze maand nog niets van film of iets kunnen downloaden mijn gb van mijn provider is nog nie omlaag gegaan dus dan weet je dat ik vroeg gaan slapen en mijn pc door de week nie opengaat en weekend maar een uurtje of 2 a3  de rest via smatphone       
    • Zag via een omweg deze post en de tag die @Skeletorheeft gemaakt. Alleen neem ik @piratesniet serieus omdat hij  steeds om een ip ban vraagt, zelfs hier via een bericht. En ik weet dat ik niet de enigste torrent site ben waar het is gevraagd.   Wil best wel een stukje schrijven voor duken, alleen raad ik het iedereen af om nu nog een torrent site te gaan beginnen. Waarom doe ik het dan nog? Toen ik er aan begon was het heel anders dan nu al was er toen ook al strijd, alleen toen trok je de ander mee als je plat moest. Word je een succes dan is de kans dat de concurrentie zogezegd uit wilt schakelen, p2h moest hier aan geloven en bij mij is het mislukt. Sommigen denken cloudflare beschermt je, ja tegen de concurrentie maar niet tegen brein, dus wat @Meh Meh als tip geeft betreft host, ja die moet je hebben.   Er word nog steeds hosting aangeboden en denk dat er wel een basis torrent script bij zit. Je betaald 50 euro in de maand voor een stukje server, op deze manier kan er een torrent site online staan. Alleen heeft het ook nadelen, paar jaar terug gingen er ineens heel wat torrent sites offline, oorzaak brein. Er zijn er toen ook een aantal gepakt, want ook op een gehuurd stukje kan brein je pakken. Nu weet ik dat het geen Hollander is, er loopt een zuiderbuur met zijn gegevens te gooien en dat gaat allemaal nog steeds goed.   Wie er denkt een torrent site te beginnen om rijk te worden die komt van een koude kermis thuis. Hier heb ik er velen door op de bek zien gaan. Je moet weten wat je doet, 10x nadenken voor je iets doet, en 1 klein foutje en daar ga je. Dan krijg je wat @Meh Mehhier boven meld,  Je word gesommeerd, vaak komt er een schikking als je de database af staat.   Dus advies niet doen, of je moet 1000% weten wat je doet.                          
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Willekeurige films

• Create New...