Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dus een paar dagen geleden the saboteur geinstalleerd crack gedaan etc maar als ik hem opstart dan duurt het een tijd voordat die laad en ik heb daar niet echt zin in iemand enig idee wat het probleem is ?
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 694 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
[TKG] Xbox360 spellen
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb geprobeerd om voor mijn xbox360 een paar spellen online te bestellen, omdat ze in de winkel veel duurder zijn(soms wel 30 euro), maar kan ze niet bestellen omdat ik geen creditcard heb, dus kijk ik of iemand hier deze spellen 2ehands heeft voor een redelijke prijs: -Operation flashpoint 2: Dragon rising -Shadowrun -Assassins creed 2 -Borderlands -Brutal legend -Call of duty 6: Modern warfare 2
-
- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 @2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
heeft iemand een werkende torrent van FM 2010? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Renedeman, -
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 680 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik vroeg mezelf even af of je ook hele spellen voor de PS3 kunt downloaden. Zelf heb ik geen idee en denk eigenlijk dat het niet kan, maarja. Ik heb geen internet op mijn ps3. Gr.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb zo'n router ( eminent 4450) En ik heb windows 7 (weet niet of dat nog wat uitmaakt maarja) Ik heb laat maar zeggen die beveilingssleutel goed maar toch heeft hij geen verbinding met internet. er staat dan zo'n gevaren driehoekje bij! en hij zegt dan onbekend netwerk ofzo =o en ik heb totaal geen verstand ervan ;$ dus weet misschien iemand hoe je dit aan moet pakken?
Laatste reactie door _alina_-, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 629 weergaven
spam
-
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 782 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
QPService.exe-toegangspunt niet gevonden
door Gast kast- 0 reacties
- 2k weergaven
heb een probleem met m,n nieuwe laptop 1maand oud. het volgende doet zich voor. bij opstarten windows 7 komt er een popup met de foutmelding. kan toegangspunt van procedure PowerReadACValue niet vinden in dll-bestand POWRPROF.dll. comp is wat trager geworden met internetten. bvd kast.
-
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 679 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
www.dutch-paratroopers.nl stellen zich voor..
door Gast Hatsjoedus- 0 reacties
- 738 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer. De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus[A]hotmail.com
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
CodMw2 leden gezocht
door Gast Hatsjoedus- 1 reactie
- 737 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus@hotmail.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 550 weergaven
als ik een server heb aangeklikt (lumiel ofzoiets), en op select server klik, loopt het spel vast. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt mvg rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457,