Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 853 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
ej jongens ik heb sinds vandaag Call of Duty 2 uitgespeeld egt vette game trouwens maar goed nu me probleem als ik multiplayer wil doen en ik dubbel klik op zo server bij de meeste kom er te staan Bad Key Code > terwijl die het eerst wel deed :'( kunne jullie me helpen ^-^
Laatste reactie door sunaj, -
Multisim tekening
door PCgamer- 0 reacties
- 721 weergaven
Bovenstaande tekening moet ik namaken in het programma Multisim. [img width=620 height=465]http://img33.imageshack.us/img33/4269/multisim.png inmiddels het ik dit nagemaakt ^ Weet iemand hier hoe je de rest van de iconen toevoegt?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Muscle Trigger Point Anatomy v2 1-Android-P2P Muscle Trigger Point Anatomy V2 1-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android.apk Maat: 4,77 MB Type: Android release Beschrijving Een anatomie referentie voor de meest voorkomende triggerpoints en doorverwijzing [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 779 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site and wij die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
Muziek orderen
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi, ik heb laatst wat muziek gedownload, en nu wil ik het orderen op artiest, alleen als ik over 2000 liedjes moet indelen onder artiest duurt dit wel even, weet iemand een programma waarmee het per artiest automatisch in een map gaat? bvd
Laatste reactie door mr_smokalot, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe mobiel (nokia n78) en ik wil liedjes sturen via usb kabel, maar het lukt niet, of ik weet niet hoe ik het moet doen, kan iemand mij erbij helpen
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Ik ben op zoek naar muzzy met nederlandse begeleiding. Overal is ze in het engels, maar daar hebben mijn kleintjes niets aan. kan iemand mij hieraan helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
My brute
door Gast flukiese- 0 reacties
- 862 weergaven
EDIT Click it validate fight me lvl up so i get pupils and xp. i will return the favor.
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
MY LIFE ON PLANET B Iván López Núñez met: Serge Price (Neky), Rik Wezenberg (Eppo), Ceylan Can (Sylvie), Lindsay Zwaan (Jessica), Alix Adams (moeder van Neky), Raymond Thiry (vader van Neky), Rodney Beddal (Rogor), Kimberly de Graaff (geexecuteerd meisje), Hetty Feteris (Tronik), Morgan Knibbe (Rutger), Yannick Noomen (barman), Harry van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 637 weergaven
Hoi ik zoek my sims nederlands voor de pc, aleen ik heb op mijn laptop geen cd speler dus is er een andere manier dat ik hem kan instaleren en spelen zonder cd? Alvast bedankt als het lukt
Laatste reactie door Heroo, -
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 859 weergaven
Dit is een toffe browsergame waar je een poppetje krijgt die tegen andere mensen moet vechten. De gevechten zijn echt vetjes, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 948 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
Nav bericht kwijt
door josnixs- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik ben geloof ik een beetje in de war ik zette mijn laatste bericht in de huiskamer zoals de meeste ja ja en het gaat nog steeds om de navigati cd`s voor mercedes navagation cd audio 50 aps mercedes benz B navagation cd audio 50 aps mercedes benz b maar zo zet je natuurlijk de tekst niet neer. Het belangrijkste hoe vindt ik een reactie terug op dit ber. ik doe dit via Toon nieuwe reacties op je ber. maar daar vindt ik niets ook vindt ik niet mijn oude bericht terug,niet bij ongelezen ber sinds je laatste bezoek kon ik mijn laatste oproep niet vinden uit het meeste kom ik zelf wel maar deze dl nekt me ik ben maar gewoon aan het zoeken voor een taxi chauffeur anders had ik…
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
- 1 reactie
- 819 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
NAVIGON Europe v4.1.1 FULL ANDROiD-P2P NAVIGON Europe v4.1.1 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
Al enkele dagen kan ik niet meer op nDASH.eu. Weet iemand wat hier gebeurd is ?
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Hoi, Heb een NDS en een DSTT card gekocht. Af en toe als ik een nieuwe game in de geheugen kaartje zet, dan doe alle games het niet meer. Al ik een game start, dan blijft deze bij 'loading' vast. Ik moet dan de geheugenkaartje opnieuw formatteren. Ik installeer dsttdutch.exe opnieuw en zet alle games er in. Dan werkt het weer goed. Wat is hier het probleem? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 5.7k weergaven
Lieve kijkbuiskinderen, ik zit sinds kort met het volgende probleem. Als ik een nds-rom bestand heb gedownload en uitgepakt, maakt het tijdens het openen geen sav. bestand meer aan. Is iemand dit probleem ook al tegengekomen? Het gebeurd alleen bij nieuwe games. Zou het een beveiliging van Nintendo kunnen zijn? Ik zie graag reacties en eventuele oplossingen tegemoet. Gegroet Highneken
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Yow dudes. Nadat Robin mij een 1 score heeft gegeven. Kan hij de pot op Neenee lol. ;D Ik heb een probleem met mijn dstt (?) en nds (?). Als ik mijn dstt in mijn ds doe, start ik hem dus op. 1. Er verschijnt een wit scherm vanboven, en vanonder kan je nog the health of security heel vaag lezen. 2. Ik blaas in alle slotten, ik doe de dstt er terug in; start hem op en????: De NDS logo komt, health of sec. ook, maar na het logo verschijnsel komt er vanboven een wit en vanonder een zwart scherm.. Soms gewoon allebei wit. What the hell? Ligt dat aan me DS of DSTT ? Ik heb al goed geformatteerd enz. Ik geraak héél soms in de dstt, maar dat is dan met geluk. …
Laatste reactie door Vico,