Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:Geel Bolleke
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PSV – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Eindhoven mag thuisploeg PSV het opnemen tegen promovendus Cambuur Leeuwarden. De ploeg van Philip Cocu staat momenteel met tien punten tweede achter PEC Zwolle. De bezoekers hebben dit seizoen al vier punten gehaald, en laten daarmee zien niet zonder slag of stoot te willen vechten voor degradatie. De ploeg zal het desondanks zeer moeilijk krijgen tegen het jonge PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle">Spoiler: <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div…
Laatste reactie door Duken, -
join cheatskape
door Gast j0set- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[modbreak]SPAM[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – ADO Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] PEC Zwolle deed in het begin van de Eredivisie competitie goede zaken en na twee voetbal loze weekenden mag PEC Zwolle tegen ADO Den Haag opnieuw laten zien waar het team van trainer Ron Jans toe in staat is. De aftrap van de wedstrijd tussen PEC Zwolle tegen ADO Den Haag trapt men om 14.30 uur af in het Polman Stadion. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Re: MMORPG
door ricardo144- 0 reacties
- 1,2k weergaven
P.S. kan je ff naar deze topic kijken? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21429.0
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Mary American Mary gaat over de medische studente Mary. Mary heeft het heel moeilijk en ziet het helemaal niet meer zitten op school. Ze raakt aan lager wal. De wanhopige Mary komt in de verkeerde wereld terecht van ‘Underground Operaties’. Hier kan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22741.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:snelheid bittorrent + azereus
- 1,2k weergaven
Je hebt een 20mbit lijn alleen dat is geen gegarandeerde snelheid. Dus ik weet niet wat wanadoo heeft doorgegeven als gegarandeerde snelheid die je zeker haalt tot jou huis? (heeft heel erg te maken met hoever jij van die centrale af woont!) Maar laten we er gewoon van uitgaan dat je 20mbit hebt dan moet je niet verwachten dat jij dat ook bij elk bestand download omdat jij kan downloaden met 20mbit maar iemand anders moet het uploaden. En niemand heeft een upload snelheid van 20mbit. Dus dan haal je never nooit 20mbit per seconde! In feite heb je geen ene reed aan die supersnelle lijn je hebt er toch niet zoveel voordeel van :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Re: Top-end PC
door iOrale- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Foto's komen morgen, ben net van de scooter afgevaaAAAA BIEEERRR en ga zo slapen, nogal moe. Zal ik gelijk wat foto's maken van m'n hok, er ligt achter me zo'n 10.000 euro aan singels (vinyl platen)
Laatste reactie door Freddytje, -
Aw:probleem
- 1,2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,2k weergaven
Ik ga toch weer voor de aarbeien smaakie :laugh:
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: NAC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Naast SC Cambuur tegen FC Utrecht zal ook NAC Breda tegen GO Ahead Eagles geen wedstrijd zijn waar men voor thuis zal blijven. De laatste wedstrijd tussen NAC Breda en Go Ahead Eagles monde uit in een 1-2 overwinning voor Go Ahead Eagles, deze wedstrijd speelde men ver in het verleden op 27 Januari 2010. Op dit moment vinden wij NAC Breda terug op de 12e plaatst met 12 punten behaald in de afgelopen wedstrijden in de Eredivisie ranglijt, Go Agead Eagles wist 13 punten te behalen in eerdere wed…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Stream FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2 maart 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691,