Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Om 19.45 uur krijgt Heracles in het Polman stadion de koploper op bezoek. Dat betekent dat het sowieso een lastige avond gaat worden voor de Almeloërs. Vitesse is erg goed in vorm en won dan ook de laatste zes wedstrijden in de Eredivisie. Een smet op de goede prestaties to nu toe is de nederlaag bij Roda JC in de beker afgelopen week. De ploeg uit Arnhem probeerde van alles, maar moest uiteindelijk het onderspit delven in Kerkrade. Dat…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van U2: A Rock Crusade 1976…. 4 tieners beginnen te spelen in de keuken: de band U2 is ontstaan! 2012…. 36 jaar en 170 miljoen verkochte albums later, U2 is een van ‘s werelds grootste bands met de meeste Grammy Awards! U2 staat vooral voor filantropie, liefdadigheid en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Laatste reactie door Robin, -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
Aw:lol
- 1.2k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
Aw:help dc++
- 1.2k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vob files op dvd zetten
- 1.2k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
lord of the rings the battle for middle earth registratiecode
door Gast Rubjeboy- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Ghällo allemaal! ik heb net een tijdje "lord of the rings the battle for middle earth" voor de pc, maar ik ben boekje kwijt en ik weet de registratiecode niet :'( weet iemand de code?
Laatste reactie door Sander, -
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
Laatste reactie door Tom, -
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Aw:NRG-bestand
- 1.2k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
Aw:WinRaR wachtwoord
- 1.2k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg,