Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
Aw:call of duty
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van And So It Goes Een egoistische makelaar krijgt onverwacht bezoek van zijn zoon die hij jaren niet heeft gezien. De zoon laat zijn dochter bij hem achter. De makelaar moet nu voor zijn kleindochter zorgen die hij nog heeft gezien. Hij roept de hulp van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:pal bestand
- 1,1k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
Aw:Nickchange
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Films
door Gast angel_creek- 11 reacties
- 1,1k weergaven
Het is een nutteloos topic dus start ik hem hier... Ik zoek een hele enge film waarvan je hart gewoon in je keel gaat kloppen Weet iemand zo'n film. Ik wil echt zoiets waarvan kleintjes gewoon echt nachtmerries krijgen. Wil is een keer een enge film zien
Laatste reactie door Robin, -
Aw:img bestand
- 1,1k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
asfasdfdsf
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik werk al een tijdje met ps maar nu zou ik graag brushes willen gebruiken Maar snap niet hoe je dat moet installeren of in de juiste map zetten. Kan iemand mij dit uitleggen ik heb de nederlandse versie van photoshop Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Aw:Karma uit of aan?
- 1,1k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goedwerkende versie van Microsoft Office, het liefst 2010 maar 2007 is ook goed. Zelf heb ik er al veel geprobeerd van the pirate bay maar daar zegt hij bij ze allemaal dat ze niet legitiem zijn. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2 maart 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Total Recall Douglas Quaid is een fabrieksmedewerker die wel wat ontspanning kan gebruiken. Hij gaat naar het bedrijf Rekall dat dromen werkelijkheid kan maken. Dan gaat er wat mis en is er niet meer duidelijk wat realiteit is en wat niet. Regie: Len Wiseman [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Wie heeft er pokemond diamond of pearl want ik zoek nog wat goeie sterke pokemons Dit is mijn team Infernape(lvl:63) Diagla(lvl:69) Lucario(lvl:68) Luxray(lvl:67) Weavine(lvl:64) Staraptor(lvl:64) alle lake pokemons heb ik al maar ik zoek bijvoorbeeld andere beging pokemons zoals turtwig of prinplup heeft iemand die
Laatste reactie door Duken, -
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1,1k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
Aw:pic vs. pic
- 1,1k weergaven
Alleen jou bowl-ster glijdt uit over een bananenschil :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak,