Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:fifa 2006
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio Onlangs kregen we te horen dat Guillermo Del Toro eindelijk zal gaan beginnen met zijn 3D stop-motion Pinocchio film. Hij zal samen met Mark Gustafson gaan regisseren en de productie gaat deze zomer van start. Nu is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
- 1,1k weergaven
Wat het makkelijkst is om te doen is Alchohol120% of Deamon Tools installeren. (staat ook handleiding hierover op duken.nl dacht ik) Als je dat geinstalleerd hebt dan heb je een \'virtuele cdrom speler\' en daarin kan je dan die .cue file inladen. Dan kan je gewoon dat Autoroute via die virtuele cdrom speler installeren. En als je hem wilt branden kan dat met Nero bv. dan is het ook weer de .cue file inladen en hij pakt automatisch de .bin file dan. Succes ermee!
-
Aw:img bestand
- 1,1k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
Aw:traasje
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
Aw:help dc++
- 1,1k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Leukste Internet Game
- 1,1k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1,1k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1,1k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van A Hard Day’s Night Een uitvergrote dag uit het leven van de Beatles tijdens de Beatlemania. Het viertal reist van hotel naar televisiestudio met hun crew, terwijl ‘grandfather’ voor de nodige chaos zorgt. Lukt het the Beatles om op tijd op het podium te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Image mounten
- 1,1k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:fifa 2006
- 1,1k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!