Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een ‘lunchwedstrijd’ voor de Amsterdammers. Dit maal uit in Kerkrade, waar ze op bezoek gaan bij Roda JC. Frank de Boer heeft aangegeven dat het voor Ajax niet uitmaakt wanneer je speelt, want als team moet je er altijd staan. Daarom verwijst hij het bericht – dat Ajax niet goed speelt en vaker punten verspeelt op wedstrijden om 12.30 uur – naar het land der fabelen. Net als dat de Telegraaf had uitgezocht dat alle nederlagen van Ajax dit seizoen werden geleden onder leiding van scheidsr…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:fifa 2006
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter., -
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
Aw:Limewire Probleem
- 1,2k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Ajax Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Daar is dan de wedstrijd van het seizoen, De Klassieker. Om 14.30 uur wordt er in De Kuip afgetrapt voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax. Nog steeds mogen er geen uitsupporters op de tribune zitten waardoor het de echte charme van deze heerlijke wedstrijd afhaalt. Toch blijft het voor de Rotterdammers en Amsterdammers de wedstrijd van het seizoen. Feyenoord zal voor eigen publiek er alles aan doen om de bezoekers uit Amsterdam niet met de punten naar huis te laten gaan, terwijl Ajax niets liever…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Above Us All Shay’s moeder is van origine Aboriginal. Als zij overlijdt besluit haar vader naar België te verhuizen. In deze nieuwe omgeving moet Shay haar moeder’s dood zien te verwerken. De voorouders van Shay’s moeder geloven dat ze nu leeft tussen de sterren. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1,2k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
Aw:ABC
- 1,2k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
Aw:lol
- 1,2k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van Caesar must die Een documentaire over de gevangenen in de Rebibbia-gevangenis in Rome, die een half jaar lang worden gevolgd terwijl zij zich voorbereiden op de uitvoering van Shakespeare’s Julius Caesar. Regie: Paolo Taviani, Vittorio Taviani Met: Salvatore Striano, Giovanni Arcuri, Cosimo Rega, Juan Dario [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles Almelo – SC Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De eerste wedstrijd van speelronde 26 speelt af in Almelo waar SC Heerenveen als nummer zes op bezoek gaat bij nummer elf Heracles. Beide teams presteren wisselvallig dit seizoen, maar doen het niet erg slecht. Als ze deze positie aan het einde van de competitie weten te bemachtigen is het een goede prestatie, al zou SC Heerenveen erna wel de play-offs willen winnen, terwijl Heracles probeert om niet in de degradatiezorgen …
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
Laatste reactie door Julien, -
Aw:traasje
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije