Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 709 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
21 Jump Street Schmidt (Jonah Hill) en Jenko (Channing Tatum) besluiten dat het tijd is om hun puberjaren achter zich te laten. Ze besluiten dan ook om zich bij de politie in het geheime “Jump Street”-team in te lijven. Hun eerste opdracht bestaat er uit om undercover in de middelbare [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Releasedatum: 12-08-2012 Bestandsnaam: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Grootte: 2,2 MB Type: Android Op de markt Beschrijving Maak je eigen klok widget ontwerp. Ultieme oplossing voor al uw home-scherm modders. U kunt ofwel minimalistische [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Eating out 4: Drama Camp De relatie tussen Zack en Casey zit in het slop. Wanneer de jongens in de zomer naar een kamp gaan, ontmoet Zack Benji en er ontstaat meteen een connectie tussen de twee. Benji wil niet tussen Zack en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ook de koploper van de Eredivisie FC Twente mag a.s. zaterdag 2 November 2013 weer alles uit de kast halen om een overwinning binnen te slepen en zijn koppositie in de Eredivisie te kunnen te behouden. FC Twente kan er vanuit gaan dat wanneer zij deze wedstrijd verliezen of het laten uitmonden tot een gelijkspel zij de koppositie in de Eredivisie voorlopig kwijt zijn. Want naast FC Twente heeft Ajax en AZ een gelijk aantal punten maar ook 4 andere clubs volgen met 1 punt verschil op de voet. Elke mi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
[table][th] Live: AZ – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] AZ verloor donderdag op een kansloze wijze van Benfica. Dit betekent dat het Europa League seizoen er op zit voor de ploeg van Dick Advocaat, waardoor de focus weer op de Eredivisie kan. De ploeg uit Alkmaar heeft door de Europa League en de KNVB Beker echter al veel wedstrijden gespeeld en Advocaat hoopt dan ook op een lange adem van zijn ploeg. NEC zit namelijk behoorlijk in de problemen, waardoor we een behoorlijk fel en gretig Nijmegen verwachten vanmiddag. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis…
Re: avi2dvd
door yvon- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi. Probe er het programma divxtodvd eens is veel makkelijker. yvon
Laatste reactie door yvon, -
Aw:virtual dub geen mpeg??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ga naar www.google.nl typ bij zoeken in: mpg2avi druk op zoeken en voila je krijgt een miljoen links naar handige tools Er zijn zat tooltjes die omzetten van mpg naar avi gewoon in google zoeken en 1 gebruiken
-
Aw:fifa 2006: geen juiste cd...
- 1.2k weergaven
Of je hebt de cd1 uit je virtuele cdrom speler gehaald! Of je kan een no-cd crack downloaden van www.gamecopyworld.com en dan ben je die melding ook kwijt!
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1.2k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dit nu, maar er werkt nog niks :S Uttorent 39658 39658 TCP 39658 39658 192.168.1.136
Laatste reactie door 5pyroman5, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net dc++ geinstalleerd. Maar steeds als ik een filelist wil ophalen krijg ik een connectietimeout. :s Hoe kan ik dit oplossen?? MvG Rik EDIT: Ik heb een jaartje terug ook dc++ geinstalleerd maar toen werkte 'Get Filelist' WEL :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ EDIT2: Dit staat er nu ong. 2 uur lang al, ik denk dat hij geen verbinding krijgt...... :s (duidelijkere pic: http://img133.imageshack.us/img133/8634/probleemmetdcif7.png)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
DS One card
door Gast zineb- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hai allemaal Zou iemnad me kunnen helpen met het volgende !!ik heb een ds one card voor mijn dochter maar me zoontje heeft het sd kaartje kappot gemaakt en nu heeft ze geen spellen meer ...ik heb ondertussen via jullie site geleerd hoe dat moet ...en ik heb een nieuwe sd kaartje gekocht voor haar en heb via de site van Sidder.nl eem software gedownlood en weer op de kaart gezet ..en spellen erop gezet ..nu doe ik alles goed en zie de spellen op de kaart staan als ik hem in ds doe ..maar als ik ze open dan blijt die op wordt geladen loading... plaese wait staat er ..en zo blijf die de hele tijd ...wat moet ik nu doen of wat heb ik fout gedaan !!! help me aub hiermee…
-
Re: .BNT openen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 649 weergaven
xD lekker laat met die reactie xD
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
bij deze hoef je alleen een zelda game te hebbe en een sd kaart en da is egt niet 45 euro bij elkaar er zijn vast wel mensen bij jouw in de buurt met een zelda game......
Laatste reactie door koenyoeny, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 782 weergaven
martijn elke keer als ik een film heb gedownload krijg ik elke keer beschadigde en missende bestanden en niet genoeg pars
-
Medical Weight Loss Receptionist In Savannah, Obsessive Compulsive Disorder Diet
door Gast milagross- 0 reacties
- 360 weergaven
Medical Weight Loss Receptionist In Savannah, Obsessive Compulsive Disorder Diet - Latest prescription weight loss pill Click Here To Enter Click Here To Enter Medical Weight Loss Receptionist In Savannah . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The after all is said configuration may be the hour in such disorders as borderline luminary. The original, Savannah In Receptionist Loss Weight Medical, sickness is called IEDâ€â€intermittent touch-and-go chaos. Most people with IED be experiencing other psy…
-
Re: Twee delige avi met srt(sub) ,samenvoegen met AVIMux_GUI.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 494 weergaven
o sorry voor het watermerk ,maar daar was ik eigenaar van .Ik kijk even of ik een andere heb,hoe dan ook het is van mij. edit: opgelost
-
LEGO Star Wars
door Gast khrachara- 0 reacties
- 366 weergaven
LEGO Star Wars: The Complete Saga (MULTI5/Wii) Developer: Traveller's Tales | Publisher: LucasArts Entertainment | PAL | Wii | Multi5 | 3.03 GB Genre: Action | Adventure Freshen up in memory of the attack on the Death Star battle with Darth Vader, the race of woodland on superskuterah and many others met moments. Exit LEGO Star Wars: The Complete Saga is not just confined to the anniversary of the saga. The game contains a non-standard interpretation of all the series of games made ??in the detail design LEGO. Get ready for more levels, more than thirty story missions, lots of colorful characters and vivid emotions! Features: - Six movies in one game. LEGO Sta…
-
- 0 reacties
- 862 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Elle s’en va Bettie is begin 60 en werkt elke dag in een restaurant waar ze steeds dezelfde gerechten uit serveert. Als ze beseft dat haar liefdesleven en carriere anders zijn gelopen dan ze had gehoopt stapt ze in de auto voor een roadtrip [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] Live: Alle uitslagen en samenvattingen Eredivisie 13 April 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ajax kon vandaag het kampioenschap al beslissen met nog 2 speelrondes te gaan en veel Ajacieden waren al rond de Arena te vinden. Maar Feyenoord wist PSV in eigen huis te verslaan en daarom moet Ajax het kampioensfeest nog 2 weken uitstellen, aangezien er volgende week geen Eredivisie voetbal wordt gespeeld. Hier vind je alle uitslagen van deze week, ook voor degradatie werden er namelijk belangrijke wedstrijden gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de…
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Unieke download van A Most Wanted Man Een Tsjetsjeense moslim vlucht naar Hamburg waar hij onderduikt bij een islamitische gemeenschap. Alle alarmbellen bij de Duitse en Amerikaanse geheime diensten gaan af en ze gaan naar hem op zoek. Advocaat Annabel probeert hem echter te helpen. Regie: Anton Corbijn Met: Willem [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:hoe dvix brande op dvd
- 1.8k weergaven
wat voor een foutmelding krijg je? is het echt de bestandsnaam of zegt ie iets over de extensie?