Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
Aw:Where is it? Directe download links..
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hahahah graag gedaan hoor
-
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 1,1k weergaven
weet iemand mesgien waar ik veilig gta 4 kan downlaoden
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Haunted House A Haunted House is een spoof op moderne horrorfilms als “Paranormal Activity” en “The Devil’s Inside”. Malcolm en Kisha zijn zojuist in hun droomhuis gaan wonen maar het blijkt er te spoken. Ze worden geholpen door een verzameling bonte figuren waaronder een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – AZ Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Groningen en AZ trappen om 14:30 uur af in de Euroborg. De twee ploegen lopen redelijk gelijk op in de competitie, aangezien AZ achtste staat met dertien punten en FC Groningen negende met elf punten. AZ ontslag deze week hun trainer en wist ondanks het ontslag van Gertjan Verbeek niet te winnen van PAOK Saloniki. Gouweleeuw maakte in de 81e minuut de 1-0, waarna niets een overwinning nog in de weg leek te staan. De ploeg van Huub Stevens scoorde echter nog in de 93e minuut, wat een pijnli…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29990.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Laatste reactie door Robin, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:gedonder met een .CUE
- 1,1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Oblivion In de toekomst is de aarde onherkenbaar veranderd en Jack Harper (“Tom Cruise”) maakt deel uit van een missie waar de laatste delfstoffen worden gewonnen. Dan stort er een ruimteschip neer en Jack redt een vrouw uit het wrak. Dit leidt tot een reeks gebeurtenissen waarin de toekomst [...] Het volledige artikel bekijken
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1,1k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal,