Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gevonden Seeking Justice Will (Nicolas Cage) is een gelukkig getrouwde man wiens leven op z’n kop staat als zijn mooie vrouw Laura op weg naar huis met bruut geweld wordt overvallen. In het ziekenhuis, wachtend op nieuws, wordt Will benaderd door ene Simon (Guy Pearce). Simon zegt een groep verontruste [...] Het volledige artikel bekijken
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1,2k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
zou ook zonde zijn:
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: NAC – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een duel tussen twee uitersten. De thuisploeg van zaterdagavond moest aantreden tegenover Cambuur in het uitduel van afgelopen speelronde. In dit duel gebeurde bijna helemaal niks. Beiden ploegen speelden uitermate verdedigend, maar vooral slecht. NAC Breda is namelijk hun centrale duo kwijt die er flink wat corners inkopte. Wij verwachten zonder deze doelpunten dat men in Breda zich op gaat maken voor een directe degradatie. Ook het komende duel gaat hoogstwaarschijnlijk verloren tegenover ee…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio Onlangs kregen we te horen dat Guillermo Del Toro eindelijk zal gaan beginnen met zijn 3D stop-motion Pinocchio film. Hij zal samen met Mark Gustafson gaan regisseren en de productie gaat deze zomer van start. Nu is [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Rara ToentsenBord???
- 1,2k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Laatste reactie door Vico, -
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1,2k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Aw:Where is it? Directe download links..
- 1,2k weergaven
hahahah graag gedaan hoor
-
Aw:plaken lukt niet
- 1,2k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Welke zou jij kiezen ? 1.Mario Party 2.Mario Kart 3.New Mario Bross tussen die twijfel ik nog..... ;D Ik heb graag dat er veel missie's zijn, zo kan ik lang spelen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,