Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb net een nieuwe ;D. Deze: http://www.sonyericsson-satio.nl/wp-content/gallery/sony-ericsson-satio-officiele-fotos/sony-ericsson-satio.jpg Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
Re: Guitar Hero 3
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht: http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827 Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo, -
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Marco van Basten staat zaterdag 19 oktober naar eigen zegge een zware dobber te wachten met zijn team SC Heerenveen in het voetbalduel tegen Vitesse. SC Heerenveen speelt deze wedstrijd in eigen stadion met een vrijwel compleet fitte selectie tegen Vitesse, de enige speler die ontbreekt is Chris Kum die de wedstrijd verstek moet laten gaan wegens ziekte. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie grati…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
join cheatskape
door Gast j0set- 0 reacties
- 1k weergaven
[modbreak]SPAM[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,