Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van De Van Waveren Tapes Filmmaker Wim van der Aar vindt op het Waterlooplein een doos vol geluidsbanden. Het blijkt een verzameling privé-opnamen van de jongste zoon van een invloedrijke Nederlandse familie. Met deze vondst begint een zoektocht naar een levensverhaal vol relaties, mislukkingen, hoop en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Wreck-It Ralph ENGELS GESPROKEN – NEDERLANDS ONDERTITELD. Wreck-It Ralph is een hilarisch avontuur van Walt Disney Animation Studios, regisseur en Emmy-winnaar Rich Moore, waarin je door allerlei arcade spellen stuitert. Al tientallen jaren wordt Ralph overschaduwd door Fix ‘t Felix Junior, de brave held uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Monster[Eng]Dvdrip.Dino nederlands ondertitel zoek ik. wie maak mijn blij
Laatste reactie door Assyrian, -
Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe…
Laatste reactie door NaBiLo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1k weergaven
Thanks!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
iso bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 gedownloaden nu heb ik van een uif-bestand een iso-bestand kunnen maken. Nu heb ik in dezelfde map ook nog een MDF en een MDS extensie staan. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen. Is er misschien iemand die mij letterlijk en op een simpele manier uit kan leggen wat ik nu moet gaan doen. Ik snap er de ballen niet meer van. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :pc:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. La tercera orilla De vader van Nicholas is dokter en heeft het zich gepermitteerd er twee gezinnen op na te houden. Nicholas groeit op in het gezin van vier kinderen. Zijn vader Jorge is meestal bij zijn andere gezin. Jorge wil dat Nicholas in zijn voetsporen treed als dokter. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
Aw:Gevaar openen poorten???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
weet iemand toevallig 1 ik kan er geen vinden Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Welke zou jij kiezen ? 1.Mario Party 2.Mario Kart 3.New Mario Bross tussen die twijfel ik nog..... ;D Ik heb graag dat er veel missie's zijn, zo kan ik lang spelen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Kan je pc het wel aan : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest :peace:
Laatste reactie door Cédric.,