Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:windows film afspelen met dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
empire earth 3
door dundee- 3 reacties
- 1,2k weergaven
heey heb ee3 gedownload maar heb geen installatie code weet iemand wat dat is? of op welke site ik hem kan vinden
Laatste reactie door dundee, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1,2k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand toevallig 1 ik kan er geen vinden Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Die link moet verwijderd worden.. (er mogen namelijk geen directe links geplaatst worden, naar illegale downloads) Let daar de volgende keer op
Laatste reactie door Marciej123, -
Aw:Joint operations typhoon rising
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,2k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
O0 :cool2:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
ik had een vraag of iemand een NZB bestandje van spore ruimten avonturen kan maken..... of als iemand er een weet ook heel handig:D alsvast heel erg bedankt O0 Post Merge: juni 25, 2009, 06:56:32 pm kan egt niemand een link geven? of meschien iets van dat ik diereckt kan downen ik wil geen torrents graag :-\
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
. Oblivion In de toekomst is de aarde onherkenbaar veranderd en Jack Harper (“Tom Cruise”) maakt deel uit van een missie waar de laatste delfstoffen worden gewonnen. Dan stort er een ruimteschip neer en Jack redt een vrouw uit het wrak. Dit leidt tot een reeks gebeurtenissen waarin de toekomst [...] Het volledige artikel bekijken
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1,2k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,