Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Caesar Must Die Van de regisseurs van Kaos, Padre Padrone en Fiorile. Bekroond met de Gouden Beer voor ‘Beste Film’ op het Filmfestival van Berlijn. De opvoering van het Shakespeare stuk Julius Caesar loopt ten einde, de artiesten worden onthaald op een uitbundig applaus. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van De Van Waveren Tapes Filmmaker Wim van der Aar vindt op het Waterlooplein een doos vol geluidsbanden. Het blijkt een verzameling privé-opnamen van de jongste zoon van een invloedrijke Nederlandse familie. Met deze vondst begint een zoektocht naar een levensverhaal vol relaties, mislukkingen, hoop en [...] Het volledige artikel bekijken
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand hier een relaxte ps3 actie/adventure/rpg game weet? Behalve red dead redemption en cod 6 en bfbc2 want die heb ik al Gewoon met een lange storyline en oline mogelijkheden
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
- 1,1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1,1k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van From Prada to Nada Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben en die bovendien in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
Aw:Er ontbreekt iets
- 1,1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2