Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Caesar Must Die Van de regisseurs van Kaos, Padre Padrone en Fiorile. Bekroond met de Gouden Beer voor ‘Beste Film’ op het Filmfestival van Berlijn. De opvoering van het Shakespeare stuk Julius Caesar loopt ten einde, de artiesten worden onthaald op een uitbundig applaus. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je vraag kan beter in dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0
Laatste reactie door Farid., -
Aw:Er ontbreekt iets
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1,1k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van From Prada to Nada Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben en die bovendien in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo,