Spring naar bijdragen

Assassin's Creed II - Download / Crack / Torrent / NZB / Serial


Wesley

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

ASSASSIN'S CREED II

Assassins_Creed_2_cover.jpg

Release

VS: 17 november 2009

PAL: 20 november 2009

Verhaal

Weinig is nog bekend over het plot, maar er is vastgesteld dat de speler de rol aan neemt van Ezio Auditore di Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die dit gedaan hebben. Het spel speelt zich af in de Renaissance in Italië in het jaar 1486, 295 jaar na het eerste spel. Net zoals Assassin's Creed zal het spel personages bevatten gebaseerd op echte personen, waaronder Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli, Catherina Sforza, en Lorenzo I de' Medici. Ook zijn er een aantal plaatsen waar het zich afspeelt bekend, namelijk Venetië, Florence en het Toscaanse platteland. Ook zijn in een van de teasers plaatjes van de Atheense School door Rafaël Santi en de Schepping van Adam op het plafond van de Sixtijnse Kapel door Michelangelo getoond, wat zou kunnen refereren naar het Vaticaan en Rome. In totaal zullen er ten minste vijf steden te bezoeken zijn in het spel.

Downloads:

-

Crack:

-


Meer informatie word bijgevoegd zodra ik thuis ben. Met o.a Filmpjes.


Spel is bijna officieel uit. En zoals we al gewend zijn lekken games meestal voordat ze uitkomen. Dus dit duurt ook niet lang meer. Wie gaat hem nog meer downloaden/kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zal hem zeker downloaden voor mijn Xbox 360 !

Heb de eerste nooit gespeeld dus moet ik deze wel is testen ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier is al een centraal topic van :P zie de tweede pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...