Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:playstation1
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Gewoon je playstation 1 games downloaden en op cd branden meer hoef je niet te doen. Branden kan idd met of alcohol120% of Nero ofzo.
-
Aw:traasje
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18654.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Mijn probleem: Ik speel het spel code of honor the french foreign legion. Maar ik kom vast in mission 5. Daar moet je een basis verdedigen en de aanval van de rebellen afslaan. Maar ik zie geen rebellen meer, wat moet ik doen? Speelt nog iemand deze game? En kan die mij eventueel helpen, dank je wel. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0[/iurl] Geen hardware maar een software probleem.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Series Empire of the Word
door Gast khrachara- 0 reacties
- 489 weergaven
Series Empire of the Word A Reader's Journey E02 - Learning to Read English | F4V | H264 1575 kbps 29.970 fps | 640 x 480 | AAC 192 kbps 44 KHz Stereo | 52 mns | 585 MB Genre: Documentary Economic conditions and physical disabilities have denied the magic of readingâ€â€a gift so basic as to be taken for grantedâ€â€to innumerable people. This program hosted by Alberto Manguel looks at how impediments to literacy are being overcome through the stories of literacy campaigns in Toronto and the Webequie First Nation, Canada, and a case study of how author Howard Engel copes with his struggle to regain his reading ability in the aftermath of a stroke. In addition, t…
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van A Weekend in Paris Het oudere echtpaar Nick en Meg gaat naar Parijs om te vieren dat ze dertig jaar getrouwd zijn. Ze proberen daar hun huwelijk nieuw leven in te blazen. Het gaat echter allemaal niet zoals gepland. Als ze een oud-leerling [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Unieke download van AFTER THE TONE Digna Sinke met de stemmen van: Dragan Bakema (Adriaan), Olga Zuiderhoek (moeder Onno), Rifka Lodeizen (Annet), Josefien Hendriks (Saskia), Moniek Kramer (Claudia) Scenario: Henk Burger, Digna Sinke. Op de dag dat architect Onno een belangrijke prijs heeft gewonnen, is hij onvindbaar. Geen scènes met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:VCD Zwart Wit
- 1.3k weergaven
Zal denk te maken hebben met dat die film in NTSC formaat is, en dat zal jou tv niet ondersteunen die zal alleen PAL aankunnen. Wat je misschien in je dvd speler kan instellen wat voor formaat vcd het is? misschien als je hem daar op NTSC of Auto zet dat hij wel in kleur is.
-
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
Aw:tut
- 1.6k weergaven
antigua schreef: En als zou het mogen. Dan nog is het bijna niet te doen omdat elke crack haast anders werkt.
-
- 0 reacties
- 956 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey, ik had gelezen dat er bij Saint's row 2 een co-op mode zit. weet iemand of hier ook een offline co-op mode in zit want dat kan ik nergens uithalen :s edit: voor de mensen die dit nog meer willen weten, ik heb het gevonden: de co-op is alleen offline :'(
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 771 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus