Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 768 weergaven
Dit is een nieuwe release van Transit Een bende overvallers heeft net 4 miljoen buit gemaakt bij een overval op een geldwagen. Omdat de politie de wegen in de omgeving heeft afgezet, verstoppen ze het geld in de auto van de nietsvermoedende Nate en zijn vrouw Robyn die met hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Deze release is nieuw van Rebelle Ergens in Afrika vertelt de 14-jarige Komona haar levensverhaal en dat van het kind dat in haar groeit. Ze wil trouwen met de 15-jarige soldaat Magician en samen besluiten ze hun rebellenleger te ontvluchten. Regie: Kim Nguyen Met: Serge Kanyinda, Alain Lino Mic Eli [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Unieke download van The Lucky One Zac Efron, Taylor Schilling en Blythe Danner spelen de hoofdrollen in dit sterke, romantische verhaal naar de bestseller van Nicholas Sparks. Na zijn terugkeer uit Irak gaat marinier Logan Thibault (Efron) in North Carolina op zoek naar de onbekende vrouw op de foto die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 880 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Spring Breakers Vier meiden overvallen een fastfood restaurant om zo hun vakantie te betalen. Als ze met hun buit hard gaan feesten worden ze opgepakt door de politie. Hun borg wordt betaald door ene Alien. Hij geeft de vier klusjes om hun borg te betalen en laat ze tegelijkertijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De download is nieuw van HET DINER Menno Meyes met: Jacob Derwig (Paul), Thekla Reuten (Pauls vrouw Claire), Daan Schuurmans (Pauls broer Serge), Kim van Kooten (Serge’s vrouw Babette), Jonas Smulders (Michel), Reinout Bussemaker (rector), Sabine Soetanto, Lukas Dijkema (fietsenhandelaar), Serge Mensink (Rick), Andre Dongelmans (Beau), Camilla Meurer (reserveringsdame), Harpert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 861 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Waarom wil je groen? Ik heb ook geel maar download wel gewoon altijd :laugh:
-
Aw:pc crasht na opstarten game
- 1.3k weergaven
Komt het niet gewoon dat die games iets teveel van het goede zijn voor je videokaartje en dat hij daarom opnieuw opgestart wordt aangezien je wel de wat oudere games zonder problemen kan doen. Maar bij die nieuwe games dit probleem hebt.
-
Aw:Forum overzichtelijker?
- 999 weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Sorry, verkeerde topic! :-[ ;D
Laatste reactie door manzikal, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb Spiderman 3 gedownload ( wat is dat een goede film ! ) maar ik heb nu alleen maar geluid en geen beeld... Het is een Avi bestand, althans daar ga ik dan vanuit. Want er staat achter bestandstype: Videofragment, maar dat is niet echt een bestands naam toch? Afijn, ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt iedergeval Ik speel de film trouwens af met Wmp
Laatste reactie door DigiDjeff, -
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap
-
- 0 reacties
- 827 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
dan denk ik dat je een dstt (i) hebt en dan moet je dus deze software er op installeren http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 weet je waarom ik dat denk? omdat ik zelf ook een dstt i heb en die zegt ook menu
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 425 weergaven
http://tweakers.net/pricewatch/275436/asus-n53sv-sz016v.html#tab:info Ik zag deze op tweakers.net staan ziet er wel goed uit toch?
Laatste reactie door PCgamer,