Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
goede dag allemaal.. ik heb net need for speed carbon gedownload voor de ps2 met BitTorrent. maar met welk programma moet ik hem branden want op de site staat dat alcohol 120% voor windows 98 of windows me is. Greetzz Renz
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb het spel ape excape3 gedownload via torrent. Nu heb ik op de schijf 1 iso bestand staan van 3,8 gb, dat moet dus op een DVD gezet worden. Hoe ga ik nu tewerk als ik die ISO file op dvd brand gebeurd er niks. (ja de playstation is omgebouwd) ik heb het op DVD-RW en DVD+R geprobeerd maar nada nop niks zero. Ik heb al veel programma's zoals alcohol 120% gedownload en Nero en noem maar op maar niets werkt er. Wie kan er mij nu eens goed uitleggen wat ik moet doen, mn vader is nu zo onderhand wel overspannen geraakt ( ) en ik wil nu wel eens spelen. Hoop graag iets te horen voordat mijn vader achter die dikke deuren zit. Hij denkt alles te weten, blijkbaa…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
ps2 swapmagic 3.6
door koekie- 13 reacties
- 9.1k weergaven
hallo ik heb pas een ps2 gekocht met een origineel spel. maar ik wil graag spellen downloaden dus heb ik swapmagic 3.6 gekocht maar snap er niks van. als im er iets over lees hebben ze het aleen maar over de dvd maar ik heb er 2 ijzeren dingen bij gekregen (swapsleutel) daar snap ik niks van ? maar kan ik ook aleen de dvd gebruiken hoe doe ik dat graag advies ' ik heb een platte versie alvast bedankt of heeft iemand een goede beschrijving kwa tekst of tekening
Laatste reactie door Erwin., -
Ik wil een PS3 kopen weet iemand of deze dan ook gelijk regiovrij zodat ik spellen uit amerika kan kopen.
Laatste reactie door Bart., -
eej ik vroeg me af of je een ps3 kan ombouwen, laat me dit snel weten plz. alvast bedankt.
Laatste reactie door Masterjul, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik vroeg mezelf even af of je ook hele spellen voor de PS3 kunt downloaden. Zelf heb ik geen idee en denk eigenlijk dat het niet kan, maarja. Ik heb geen internet op mijn ps3. Gr.
Laatste reactie door ActionWaction, -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
broetjes beeldscherm eizo flexscan l66 46 cm 18.1 inch class color lcd monitor andere dingen die erop staan supports 1280×1024 75 hz 2 d-sub inputs high stable brightness 180 cd/m² utilizes eizo orginal d³ d-cubed digital technology digital signal processing digital image control digtal flexscan kan mijn broetjes playstation 3 hierop worden aangesloten als het kan willen jullie dan zeggen welke spullen ik nodig heb. en hoe het moet want mijn broetje heeft geen goeie tv zon kleine rot ding ik heb nog 2 plaatjes van de aanluitingen van zijn pc http://img257.imageshack.us/img257/4292/aansluitng1pi4.jpg http://img111.imageshack.us/img111/2…
Laatste reactie door pd1wwp, -
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 851 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
PS3 Spellen
door .Wouter.- 4 reacties
- 1.6k weergaven
ik wil een spel kopen maar ik zit te twijfelen tussen rainbowsix las vegas 2 of battlefield bad company. welk raden jullie aan? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 4 reacties
- 3.3k weergaven
Hoi Ik ben echt SUPER chagarijnig want : Ik deed vanmorgen mijn ps3 aan , en wat ik zag in het begin was, dat me hardeschijf moest GEFORMATEERD worden! :@ Ik dacht, dat kan ik wel overslaan en wel gewoon niet doen! Drukte ik op nee, bleef hij haken hardeschijf kan niet worden gevonden of iets dergelijks! Dus ik helemaal boos en vloeken , Want wat wil je , ik was net zo ver met gta ( 52 % , zonder cheats ) en nu wil ik graag weten hoe ik zon save game op me k*t PS 3 zet! Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
ik vind het maar bullshit dat mensen andere mensen willen geloven dat er NU al 3 nieuwe consoles uitkomen :-[ zie hier: leuk gedaan hoor mensen maar STOP farid :peace:
Laatste reactie door Eagles, -
PSP
door Gast avd555- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Moet je een psp hebben met fimware 1.5 om er illegale games op te kunnen spelen? En kan je een psp met een hoger fimware terug naar een 1.5 krijgen?
-
wie kan mij helpen over psp
Hallo Ik wil een psp uit amerika laten komen maar die hebben natuurlijk een andere stekker. moet ik dan een stekker vervormer hebben voor de psp om hem op te laden. En zo ja weet iemand waar ik die kan halen.
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
psp - GBA emulator
door eddd3- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoe moet ik op een psp een gba emulator zetten? want mijn buur jongetje wil graag pokemon er op spelen. groetjes eddd3
Laatste reactie door Cédric., -
psp bestanden
door cimbom- 1 reactie
- 1.8k weergaven
pas gekocht kaart van 2gb memory stick high speed kan geen bestanden opslaan ik heb alles geprobeerd kan iemand mij helpen aub
- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb op internet gezien dat je een PSP kan downgraden ? Ik heb nu zelf een PSP en wil graag willen weten wat downgraden nou precies is.. Kan ik dan gewoon ZONDER hem te laten ombouwen games erop spelen ? Dus zonder UMD of dergelijke , gwn spel er op stouwe en spele maar? Of is het niet zo ? Please help ? Mvg, Niels Edit robin: houdt de titel even normaal aub..
- 4 reacties
- 4.7k weergaven
Beste DukeNers, Ik heb gezocht via Google en vorige topics op Duken maar kon niks vinden. Ik wil dus graag een nieuwe PSP kopen. Kan ik deze dan laten downgraden en wat spelletje's op dat Memory stick pro duo zetten en spelen maar? Mijn vorige PS2 heb ik laten ombouwen en was na een jaar al kaduk (of hoe je dat schrijft) Ik wil dus graag dat dat niet bij mijn PSP gebeurd dus is back ups op mijn psp spelen of downgraden o.i.d schadelijk? En waar kan ik deze PSP Games downloaden? en ik heb niet zo'n gleufje waar ik mijn memory stick pro duo in kan doen, dus hoe kan ik dat dan aansluiten? Goeten, Jelmer :friends:
Laatste reactie door yvon, -
hallo ik heb Donderdag een psp gekocht (de nieuwste) en ik wil er graag filmpjes/videoclipjes of zetten alleen hoe krijg ik die filmpjes en videclips nou op me pc en daarna op me PSP wie kan em helpen : help me! :cool2: MVG farid :cool2:
Laatste reactie door Farid., -
PSP FirmaWare 3.70
door Farid.- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik heb een PSP(playstatin Portable) voor de Oenen Mja ff bij onderwerp blijven ik wil heel graag de nieuwe Firmaware op me PSP2 (PSP Slim & Lite) zetten maar kan nergens die firma Downloaden de nieuwe firma is : FirmaWare 3.70 wie kan me helpen :
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None
Laatste reactie door kniffie73,