Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
;D
Laatste reactie door ma11gic, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 997 weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
teveel tegelijk aan het downloaden?
- 0 reacties
- 651 weergaven
koop jij het ook soms?
- 0 reacties
- 646 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de ultimate, Mcafee anti-virus werkend... Mag nieuwsgroep zijn , torrent als het maar clean is en goed werkt... Let wel op directe links naar illegale contents zijn verboden! Typ daarom bv inplaats van : www.thepirateby.org = 3xW[Punt]thepirateby[punt]Org Mvg, Anoniem!
- 2 reacties
- 8,4k weergaven
Hey , ik zoek serial werkende!!! voor windows 7 ultimate 86x... Ik vond hem niet, van harte dank...
- 0 reacties
- 684 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
- 0 reacties
- 913 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
- 0 reacties
- 816 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
Nieuwe download site gevonden!!
door Gast smokey1985- 0 reacties
- 4,8k weergaven
hoi, ik was een beetje aan het rond kijken op internet voor meerdere download site's zoals 4usonly en Bedrockplace, en nu kwam ik een nieuwe tegen, er staat al redelijk veel op maar had de beheerder gesproken en die zei dat ze pas 4 dagen bestonden en dat ze hard op zoek waren naar leden en uploaders.. ik zag hier net ook al staan dat mensen ook op 4usonly zitten ( net zoals ik ) maar wou het toch even graag met jullie delen als je een beetje van de hardstyle en hardcore en jump bent dan haha ;D dikkespam ik zou een kijkje nemen staan echt mooie downloads tussen en het groeit snel zover ik heb gezien grtz smokey
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 705 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 720 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
eyy wie kan me helpen met deze error c000021a fatal system error vista ik krijg alls ik de pc opstart een blauwen scherm mit dit error c000021a fatal system error vista en dan wat o.x00000 of zo ik heb op google gezocht alleen maar xp kan iemand me helpen aub :'( mvg engin Post Merge: augustus 28, 2009, 16:25:07 pm aun wi kan me echt helpen ik ben bezig met zoeken over de probleem maar ik snap er nikst van helpppppppppppppppp plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil graag windows over niewe instaalen en alls goed insellen aub help plzz wie me help met deze probleem ben ik erg bedank baar help aub mvg engin Post Merge: augustus 29, 2009, 18:36:10 pm Weeeeeeeeeeee…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123,