Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Unieke download van Dallas Buyers Club Ron Woodroof heeft aids en krijgt van de doktoren te horen dat hij nog een maand te leven heeft. Hij accepteert dit niet en gaat op zoek naar alternatieve medicijnen voor hem en zijn lotgenoten. Ron krijgt echter de Food and Drug Administration op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Uitpakken en bestanden??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Wat jij nu hebt is een dvd! Die zou je kunnen bekijken met bv. PowerDVD Ondertiteling toevoegen gaat niet, maar met een beetje geluk heb je vast de nl ondertiteling erbij zitten. En dan zal je kunnen kiezen tussen op je pc kijken of branden op een dvd zodat je op je dvdspeler op je tv kan kijken
-
Aw:dvd 9 naar dvd 5 omzetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Download DVDShrink en daarmee kan je er dingen afhalen zodat hij groot genoeg wordt om op een dvd te branden!
-
Aw:processor temp
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Wat voor een processor heb je?? Als je een AMD hebt worden die wat warmer. Dus 50 graden kan hij nog wel makkelijk hebben. Maar wat je wel zou kunnen doen is een andere processor koeler aanschaffen.
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Misschien kun je eerst es proberen om te dreigen met een rechtzaak, misschien reageren ze dan wel... Groetenm XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Laatste reactie door metalcorta, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 903 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 622 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37806.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De zaterdag van week 45 kent niet alleen spannend wedstrijden waar men eens lekker voor gaat zitten, ook de wedstrijd Heracles Almelo tegen FC Groningen is zaterdag 9 November 2013 aan de beurt. De wedstrijd zal in de thuishaven van Heracles Almelo worden gespeeld genaamd het Polman Stadion. De wedstrijd zal om 19.45 uur worden afgetrapt en ondanks het feit dat het niet de meest aantrekkelijke clubs zijn om naar te kijken bewijzen de st…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
De download is nieuw van DORSVLOER VOL CONFETTI ook: CONFETTI HARVEST Tallulah Hazekamp Schwab met: Hendrikje Nieuwerf (Katelijne), Suzan Boogaerdt (moeder), Steven van Watermeulen (vader), Yannick de Waal (Christiaan), Tom van Kessel (Rogier), Clemens Oomes, Daniel de Vries, Thomas de Vries, Axel Zwanenburg, Marie-Louise Stheins, Genio de Groot, Mees Groot, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 4,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Blackhat “Chris Hemsworth” speelt een hacker die is veroordeeld tot een gevangenisstraf. Hij wordt vrijgelaten op voorwaarde dat hij een cybercrime netwerk helpt oprollen. Dit brengt hem naar Chicago naar Los Angeles, Hongkong en Jakarta. Regie: Michael Mann Met: Chris Hemsworth, Viola Davis, Yorick [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Uitpakken en bestanden??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Heb je nu een dvd gebrand met of zonder de ondertiteling wat je gedownload had van die ondertitels site? Of alleen het audio_ts en video_ts mapje?
-
Aw:dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
DukeN schreef: Error writing to \'d:Mijn documentenNeroVisionImportedVideo26-9-2005 22_13_54.0001VTS_01.0001.mpg\': Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Ruimte op D vrijmaken en niet C dat geeft de foutmelding aan dat je d: te vol is!
-
Aw:processor temp
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
oe dat is wel minder Wat ging er dan lekken?? Zaten je slangen er niet goed op ofzo??
-
Auto GK mislukt
door ullie- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Bij het gebruik van Auto Gordian Knot met de film Borat krijg ik op het einde een foutmelding. Ik heb het ganse schermpje ("Log Window") op Auto GK gecopieerd. Helemaal onderaan staat de foutmelding. Weet er iemand hierover meer? Bedankt [12/02/2007 11:27:59] AutoGK 2.40 [12/02/2007 11:27:59] OS: WinXP (5.1.2600).2 [12/02/2007 11:27:59] Job started. [12/02/2007 11:27:59] Source resolution: 640x352 [12/02/2007 11:27:59] Source fps: 25 [12/02/2007 11:27:59] Output will contain 120494 frames [12/02/2007 11:27:59] Preparing subtitles for preview. [12/02/2007 11:27:59] Job finished. Total time: 0 seconds ==================================================== [12/02/…
Laatste reactie door ullie,
