Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21151.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Dark Shadows Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in Arnhem, waar de hekkensluiter Roda JC op bezoek gaat bij nummer drie Vitesse. Dit zal een lastige pot worden voor het team uit Kerkrade, niet alleen omdat ze onderaan staan, maar ook omdat ze al een tijd niet meer hebben gewonnen en veel mensen moeten missen vanavond voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Vitesse zal waarschijnlijk geen moeilijke avond krijgen, maar onderschatten mag je een ploeg nooit en dat weet Peter Bosz dus dat zal …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder
door Gast milagross- 0 reacties
- 1k weergaven
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder - Find zyprexa 15 mg Click Here To Enter Click Here To Enter Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The anyhow sequence Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder: may be closest in such disorders as borderline persona. The advanced sickness is called IEDâ€â€intermittent shaky disarray. Most people with IED have on the agenda c trick other psychiatric disorders, including dread, bust, alcoholism, and celebrit…
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />In het Abe Lenstra Stadion zal er om 18:45 uur afgetrapt worden door SC Heerenveen en ADO Den Haag. Dit zullen zij doen als de huidige nummers vijf en zestien. Doordat het lijkt dat iedereen punten kan halen tegen iedereen, staat de Eredivisie dicht op elkaar. Dat is vooral te zien onderaan de Eredivisie waar zes teams binnen drie punten van elkaar staan. Daar, waar onder ander ADO Den Haag terug te vinden is, zijn de punten h…
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 1k weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
demontools
door waltere- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb demon tools gedouwnload maar ik kan hem niet opstarten als ik ut wil openen dan start ie niet
Laatste reactie door waltere, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 1k weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None
Laatste reactie door kniffie73, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NEC – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De klapper van de zondag is de derby van Gelderland, oftewel NEC tegen Vitesse. Normaliter is dit een wedstrijd waar volop spanning opzit, maar als we naar de ranglijst kijken dan valt er maar weinig van te verwachten. Zo doet Vitesse het met een vijfde positie prima, terwijl NEC op de laatste plaats staat. De ploeg van trainer Anton Janssen heeft met vier gelijke spelen echter geen geluk gehad. Deze week werd er voor de beker gespeeld tegen Harkemase Boys en dit was natuurlijk een mooie gelegenh…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595,