Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PSV Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een leuke wedstrijd dat belooft de wedstrijd FC Groningen tegen PSV te worden. De nummer 8 en nummer 2 van de Eredivisie ranglijst hebben de afgelopen jaren bewezen erg aan elkaar gewaagt te zijn en hiermee een leuke pot voetbal te kunnen afleveren voor het publiek. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande li…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Iron Man 3 In de derde film over Iron Man 3 komt Tony Stark erachter dat een machtige vijand zijn persoonlijke leven aan het verwoesten is. Hij moet al zijn creativiteit aanwenden om te overleven. Hij moet zich afvragen of het pak de [...] Het volledige artikel bekijken
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
beste ik heb adobe cs4 geinstaleerd een paarr dage gelede en nu werkt het nie meer telkens als ik wil openen zegt hij dit -> kijk naar afbeelding, nu mijn vraag hoe kan ik het terug laten werken? of wat heb ik fout gedaan? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24224.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen, -
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1k weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 1k weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t,