Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 956 weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 0 reacties
- 956 weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 1 reactie
- 956 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
. Portable Life De 17-jarige Sea vindt een mysterieus medaillon aan de rand van een meer. De inscriptie op het medaillon doet haar besluiten om op wereldreis te gaan. Daarbij laat ze zich leiden door onverwachte wendingen en raadselachtige tekens. Het lijkt erop dat ze wordt geleid door een eerder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 955 weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in Arnhem, waar de hekkensluiter Roda JC op bezoek gaat bij nummer drie Vitesse. Dit zal een lastige pot worden voor het team uit Kerkrade, niet alleen omdat ze onderaan staan, maar ook omdat ze al een tijd niet meer hebben gewonnen en veel mensen moeten missen vanavond voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Vitesse zal waarschijnlijk geen moeilijke avond krijgen, maar onderschatten mag je een ploeg nooit en dat weet Peter Bosz dus dat zal …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 954 weergaven
via DC++ kan het ook
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 954 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 954 weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 953 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 951 weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
- 0 reacties
- 950 weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 950 weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 949 weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
- 0 reacties
- 949 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 949 weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(