Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Probleem
door Albert R.- 0 reacties
- 1k weergaven
Het Programma is SABnzb+ 0.3.1
Laatste reactie door Albert R., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: Vuurwerk
door Julien- 0 reacties
- 1k weergaven
10 stuks voor 20 euro .. best duur vind ik .. maarja.. tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar he.. ^-^ ^-^ nee .. er staat geen BIG Spanish Cracker op .. het is gewoon 1 zwarte doos.. heb ook nog spanish crackers volgens mij .. maar geen BIG O0
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
Laatste reactie door Duken, -
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21151.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
beste ik heb adobe cs4 geinstaleerd een paarr dage gelede en nu werkt het nie meer telkens als ik wil openen zegt hij dit -> kijk naar afbeelding, nu mijn vraag hoe kan ik het terug laten werken? of wat heb ik fout gedaan? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Iron Man 3 In de derde film over Iron Man 3 komt Tony Stark erachter dat een machtige vijand zijn persoonlijke leven aan het verwoesten is. Hij moet al zijn creativiteit aanwenden om te overleven. Hij moet zich afvragen of het pak de [...] Het volledige artikel bekijken
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 1k weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
- 0 reacties
- 1k weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 7 reacties
- 1k weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin,