Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24224.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 940 weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
- 0 reacties
- 940 weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 940 weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
. Portable Life De 17-jarige Sea vindt een mysterieus medaillon aan de rand van een meer. De inscriptie op het medaillon doet haar besluiten om op wereldreis te gaan. Daarbij laat ze zich leiden door onverwachte wendingen en raadselachtige tekens. Het lijkt erop dat ze wordt geleid door een eerder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 939 weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 939 weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
ik heb nu alles gedaan tekstdocument aangemaakt en zoals hierboven vermeld gedaan, naar waar mee ik download in gevuld maar de naam voor uploaden is dat dezelfde? ik kan nu nog niet verder kijken dan de 16 de, ik heb payserver news.tweakdsl.nl dit heb ik bij beide ingevuld en de rest zo gelaten zoals staat vermeld maar krijg niet echt meer spots binnen. iemand een oplossing Post samenvoeging: februari 18, 2011, 14:39:28 ripe te vlug is toch gelukt, het was even uitvogelen maar iedereen bedankt voor de tips O0
Laatste reactie door pat32rick, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 936 weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 936 weergaven
[table][th] Live: NAC – Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een duel tussen twee uitersten. De thuisploeg van zaterdagavond moest aantreden tegenover Cambuur in het uitduel van afgelopen speelronde. In dit duel gebeurde bijna helemaal niks. Beiden ploegen speelden uitermate verdedigend, maar vooral slecht. NAC Breda is namelijk hun centrale duo kwijt die er flink wat corners inkopte. Wij verwachten zonder deze doelpunten dat men in Breda zich op gaat maken voor een directe degradatie. Ook het komende duel gaat hoogstwaarschijnlijk verloren tegenover ee…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 6 reacties
- 936 weergaven
Stuur mij s.v.p. een pm voor een invitation code mvg Peter
Laatste reactie door Scottishh, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 0 reacties
- 935 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 934 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 0 reacties
- 934 weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
- 0 reacties
- 934 weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90,