Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 1k weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Anchorman: The Legend Continues Het nieuwsteam uit “Anchorman” gaat een nieuw decennium in: de jaren tachtig, het tijdperk van de kabeltelevisie. Het nieuwsteam gaat werken voor een 24-uurs nieuwszender. Regie: Adam McKay Met: Paul Rudd, Will Ferrell, Christina Applegate, Steve Carell, David Koechner, Luke Wilson [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Chimpanzee Oscar is een jonge chimpansee die in de bossen leeft met zijn chimpansee-familie. In deze documentaire is te zien hoe Oscars familie wordt bedreigd door een concurrerende groep chimpansees. Oscar wordt aan zijn lot over gelaten, totdat een verrassende bondgenoot verschijnt en zijn leven voorgoed verandert. Regie: Alastair Fothergill, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33829.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
FIFA 11 PS3 Toernooi CL
door Gast dibyo- 3 reacties
- 1k weergaven
Hey ik ben bezig om een CL-toernooi voor de PS3 te organiseren en aangezien ik nu al 16 deelnemers heb, wil ik er nog minstens 16 bij. Daarom speur ik elke forum af. Heeft iemand interesse om mee te doen ? Maak dan eerst een account op FifaVoetbal en schrijf je in bij dit forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2700&st=20&gopid=145647&#entry145647 Teams die gekozen zijn, mag je niet meer kiezen, maar er zijn nog genoeg goede teams. Veel speelplezier en hopelijk tot ziens!
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb nu alles gedaan tekstdocument aangemaakt en zoals hierboven vermeld gedaan, naar waar mee ik download in gevuld maar de naam voor uploaden is dat dezelfde? ik kan nu nog niet verder kijken dan de 16 de, ik heb payserver news.tweakdsl.nl dit heb ik bij beide ingevuld en de rest zo gelaten zoals staat vermeld maar krijg niet echt meer spots binnen. iemand een oplossing Post samenvoeging: februari 18, 2011, 14:39:28 ripe te vlug is toch gelukt, het was even uitvogelen maar iedereen bedankt voor de tips O0
Laatste reactie door pat32rick, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Texas Chainsaw 3D Heather komt te weten dat ze is geadopteerd doordat ze een landgoed in Texas erft. Ze weet echter niet wat daar twintig jaar eerder is gebeurd. Samen met wat vrienden gaat Heather naar Texas om het landgoed te bekijken. Regie: John Luessenhop Met: Alexandra Daddario, Dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,