Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 977 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van APP Bobby Boermans met: Hannah Hoekstra (Anna Rijnders), Isis Cabolet (Sophie Welts), Robert de Hoog (Tim Maas), Alex Hendrickx (Stijn Rijnders), Matthijs van de Sande Bakhuyzen (Daan Thijsse), Jeroen Spitzenberger (Jerry), Gigi Ravelli, Mark van Eeuwen (Sim), Liza Sips (Liesbeth), Harry van Rijthoven [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Ik heb de neiuwe navigatie software voor de aps 30 (oftewel versie 10) deze bestaat uit een aantal .db bestanden en een .img bestand. Branden met Nero burning Rom zorgt ervoor dat het systeem de cd-rom niet herkend. Het enige wat er t.o.v. versie 6 veranderd is is dat op de vorige cd's een .v30 file stond en dat dat nu een .img gworden is. Iemand ervaring met het branden van .db en .img betanden? Bij voorbaat dank
Laatste reactie door Dutchy17, -
- 1 reactie
- 976 weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 976 weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 975 weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 975 weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
- 0 reacties
- 975 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
. Portable Life De 17-jarige Sea vindt een mysterieus medaillon aan de rand van een meer. De inscriptie op het medaillon doet haar besluiten om op wereldreis te gaan. Daarbij laat ze zich leiden door onverwachte wendingen en raadselachtige tekens. Het lijkt erop dat ze wordt geleid door een eerder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 974 weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 974 weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 974 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
Dit is een nieuwe release van Et maintenant, on va où? In een Libanees dorp worden er mannen begraven. De rouwstoet splitst zich in een christelijk en islamitisch deel. De vrouwen van het dorp besluiten dat de mannen zich buiten religieuze conflict moeten houden en saboteren radio en TV om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 973 weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Life Happens Kim is een feestbeest dat zich nergens voor schaamt. Wanneer ze na een one night stand onverwachts in verwachting blijkt te zijn moet ze de realiteit onder ogen zien te komen. Duidelijk niet klaar voor een baby beseft ze uiteindelijk dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 973 weergaven
hier een screenshot van mijn snelheid :peace: Post Merge: januari 26, 2009, 02:35:06 am een kleine toelichting als je op de foto klikt woord hij groter en dan kan je nog een keer uit vergroten als je er nog een keer op zal klikken. waar om doe ik dit allemaal dit is voor de ongelovigen onder ons ps en zo download ik elke moment van de dag dus niet lager als dit [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robin, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 973 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 973 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in Arnhem, waar de hekkensluiter Roda JC op bezoek gaat bij nummer drie Vitesse. Dit zal een lastige pot worden voor het team uit Kerkrade, niet alleen omdat ze onderaan staan, maar ook omdat ze al een tijd niet meer hebben gewonnen en veel mensen moeten missen vanavond voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Vitesse zal waarschijnlijk geen moeilijke avond krijgen, maar onderschatten mag je een ploeg nooit en dat weet Peter Bosz dus dat zal …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 972 weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
DVD vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 972 weergaven
Heb een film op de DVD gezet (DVD R). Nu stop ik hem in de DVD spelen en wil hem afspelen zegt ie iets (foute indeling). Stop ik de DVD in mijn Laptop en zie ik dat ik de map AUDIO_TS ben vergeten wil een nieuwe maken. Maar dit kan niet. Kopieeren ook niet want dan gaat de DVD speler automatisch open.. Kan iemand mij helpen hoe het wel kan? ALVAST BEDANKT!!
Laatste reactie door Rikkert., -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 972 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 972 weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid.,