Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Iron Man 3 In de derde film over Iron Man 3 komt Tony Stark erachter dat een machtige vijand zijn persoonlijke leven aan het verwoesten is. Hij moet al zijn creativiteit aanwenden om te overleven. Hij moet zich afvragen of het pak de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24359.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder
door Gast milagross- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder - Find zyprexa 15 mg Click Here To Enter Click Here To Enter Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The anyhow sequence Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder: may be closest in such disorders as borderline persona. The advanced sickness is called IEDâ€â€intermittent shaky disarray. Most people with IED have on the agenda c trick other psychiatric disorders, including dread, bust, alcoholism, and celebrit…
-
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
Laatste reactie door Tom, -
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere ‘lunchwedstrijd’ van dit weekeinde is ook een derby. Deze derby gaat tussen de rivalen Vitesse en NEC, waar de spanningen vaak hoog op kunnen lopen. Dit keer stappen de teams de derby in als de nummer twee en nummer zeventien van de Eredivisie, waarbij het onderlinge verschil 22 punten bedraagt. Normaal gesproken moet dat een simpele overwinning zijn voor de nummer twee, maar een derby is een wedstrijd met een speciale lading waarbij van alles mogelijk is. Er zijn websites beschikbaar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hehe eindelijk voor elkaar gegooid, macaffee dicht gegooid en toen bleefdie lang genoeg staan om de intalatie te beginnen want mac start vanzelf weer op, ong 10 min geleden dus maar ik zie niks verschijnen in de map die ik gekozen heb en heb ook geen map program(s) waar die in verschijnt heb ook al op mn c schijf gezocht naar iwd bestanden ofzo maar vind niks :S EDIT: LAATMAAR eindelijk gelukt zie nu de bestanden in mn gekozen map komen , kmoest dus heel macafee dichtgooien ( wat opzich al een hel is ) Post samenvoeging: november 12, 2009, 15:13:39 pm ik vraag wel heel veel :$ maar ik heb de crack van razor , daar staan best veel bestanden in als de map zone , mi…
Laatste reactie door marinus1991, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
JA... Weet iemand een NEDERLANDSE tutorialsite voor Adobe Premiere Pro CS3? Alvast bedankt
Laatste reactie door Niek67, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bpower schreef: Jah dat zal helemaal leuk zijn! de Duken.NL straat in belgië
-
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
via DC++ kan het ook
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Die Welt Alex Pitstra met: Abdelhamid Naouara (Abdallah), Mohsen Ben Hassen (Hassan), Rahma Ben Hassen (Ahlem), Ilse Heus (Anna), Judith van der Meulen (José), Kamel Ben Khalfa (Samir), Imed Sassi (Mohamed), Imed Sassi (Mohamed), Fouad Cheneti (Fouad), Mehdi Cheneti (Mehdi), Jamil Ferchichi (Jamil), Youssef Hammami (Djo), Houcem [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom,