Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Die Welt Alex Pitstra met: Abdelhamid Naouara (Abdallah), Mohsen Ben Hassen (Hassan), Rahma Ben Hassen (Ahlem), Ilse Heus (Anna), Judith van der Meulen (José), Kamel Ben Khalfa (Samir), Imed Sassi (Mohamed), Imed Sassi (Mohamed), Fouad Cheneti (Fouad), Mehdi Cheneti (Mehdi), Jamil Ferchichi (Jamil), Youssef Hammami (Djo), Houcem [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
bpower schreef: Jah dat zal helemaal leuk zijn! de Duken.NL straat in belgië
-
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 1k weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van het komende weekend begint rondom de klok van acht uur. Vorige week mocht Ajax aftrappen op vrijdag tegen Roda in eigen huis, maar nu is het Roda JC waarbij Brood aan het roer staat om in eigen huis de komende speelronde te laten starten. Ze spelen tegen de promovendus uit het hoge noorden. Dit elftal onder leiding van Lodeweges trad aan tegenover NAC in eigen huis en het duel was een verschrikking. 0-0 met één kans, meer niet. Hopelijk hebben de mannen uit Leeu…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 1k weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Seasons v2.4.1 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 35 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Een van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28142.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Release Info Release Group: PH (Scene) Release Name: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH Release Date: 07-04-2012 Bestandsnaam: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH.rar Maat: 8,1 MB Type: Mini Game release Beschrijving U zult genieten van ontelbare uren plezier met Pretty Good Solitaire. Speel 770 verschillende solitaire kaartspelen, van klassieke spelen zoals [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33829.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PSV – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De kraker van de Eredivisie is natuurlijk de wedstrijd tussen PSV en Ajax en deze wedstrijd wordt dan ook niet voor niets uitgezonden om 16:30 uur. Als we eerlijk zijn dan zijn dit de twee ploegen die uiteindelijk zullen strijden voor het kampioenschap en deze wedstrijd kan in ieder geval al heel bepalend. PSV staat momenteel namelijk tweede in de competitie met één punt voorsprong van Ajax. Bij een eventuele overwinning zal de ploeg van Phillip Cocu dus stijgen naar vier punten verschil en dit is n…
- 0 reacties
- 1k weergaven
//modbreak: Waar ben je mee bezig man? 2 waarschuwingen: één voor dit topic en één voor de vorige. Bij volgende keer ban van een week.
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,