Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 928 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Chimpanzee Oscar is een jonge chimpansee die in de bossen leeft met zijn chimpansee-familie. In deze documentaire is te zien hoe Oscars familie wordt bedreigd door een concurrerende groep chimpansees. Oscar wordt aan zijn lot over gelaten, totdat een verrassende bondgenoot verschijnt en zijn leven voorgoed verandert. Regie: Alastair Fothergill, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste zaterdagavond wedstrijd vindt plaats in Friesland. Roda JC komt uit het zuiden van Limburg naar het noorden van Nederland om op bezoek te gaan bij SC Heerenveen. Dat doet het als de nummer vijftien van de Eredivisie, waar SC Heerenveen momenteel vijfde staat.<br />Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[tab…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 927 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 926 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
demontools
door waltere- 0 reacties
- 926 weergaven
ik heb demon tools gedouwnload maar ik kan hem niet opstarten als ik ut wil openen dan start ie niet
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 926 weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 925 weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
- 4 reacties
- 925 weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 923 weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..
-
- 0 reacties
- 923 weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 923 weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Dit is een nieuwe release van An Episode in the Life of an Iron Picker Nazif en Senada wonen in Bosnië en ze hebben het niet bepaald breed. Samen hebben ze twee dochters, emsa en Sandra. Nazif verdient geld door oud metaal in te zamelen en het door te verkopen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 922 weergaven
[table][th] Live: RKC – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Waalwijk mag RKC het opnemen tegen promovendus Go Ahead Eagles. Beide ploegen zijn het seizoen boven verwachting begonnen, met vijf punten uit vier wedstrijden. RKC kwam vorige week nog met 2-0 achter, maar wist er alsnog een gelijkspel uit te halen. De Eagles wisten vorige niet te winnen van FC Groningen. Na drie keer voor te hebben gestaan, en na de 3-2 met twee man meer te hebben gespeeld, moest het genoegen nemen met slechts een punt. De laatste keer dat de ploeg uit Deventer wist …
- 0 reacties
- 922 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 0 reacties
- 922 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 922 weergaven
. Texas Chainsaw 3D Heather komt te weten dat ze is geadopteerd doordat ze een landgoed in Texas erft. Ze weet echter niet wat daar twintig jaar eerder is gebeurd. Samen met wat vrienden gaat Heather naar Texas om het landgoed te bekijken. Regie: John Luessenhop Met: Alexandra Daddario, Dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,