Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
het srt bestand geeft externe ondertiteling,wat wil zeggen dat de titels niet automatisch in beeld komen maar opgeroepen moeten worden bv. door de optie op de afstandsbediening van de dvd speler. Ben je dit mischien vergeten?
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 715 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
COD, pes6 heb ik weer opgeakt en GoW
Laatste reactie door Robin, -
Re: Algemeen torrent sites invite topic
door Gast miguelite- 0 reacties
- 311 weergaven
Is het nog mogelijk om van iemand een TemplateP2P.com invite te krijgen? Als iemand er 1 over heeft dan hoor ik het graag!
-
- 0 reacties
- 840 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Verkeerd topic lees even het eerste bericht.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 414 weergaven
Ik moet helaas je eerste topic ook weer sluiten, je kunt je tutorial in het Centrale Aliens VS Predator topic zetten. Daar kunnen meer mensen het zien en behouden we overzicht
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
was gister ook lekker weg gegeweest. was niet meer in staat om te reageren :redface:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 7 reacties
- 955 weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
haha : ;D ;D
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
- 0 reacties
- 745 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hey jongens wat ik nou net heb geflikt. :'( Mijn neef wou weten hoe Bigdennis precies werkt en hoeveel kosten er bijkomen etc. Dus wij bestellen zogenaamd een 100 DVD+R. Alleen ik heb perongeluk te ver gedrukt dus nou komt die bestelling naar mijn huis toe. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken, ik heb al een mailtje gestuurd maar ik weet niet zeker of die is aangekomen. Grtz, Vanlok...
Laatste reactie door vanlok, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
- 0 reacties
- 843 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid.,