Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
daarom waarvoor is dit topic nodig? dit is tog een (srry voor het slecht gedrag) teringtopic Als je het niet nuttig vind, reageer dan ook niet.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
Laatste reactie door marcov, -
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
Help de Noob!
door MasterXDG- 3 reacties
- 1k weergaven
Oke, ik ben dus van plan een laptop te gaan kopen, maar ik wil dan ook draadloos internet. Ik heb nu nog de kabel, maar ik heb hier en daar gehoord dat als ik draadloos internet wil dat ik een router moet kopen.. en dan de internet kabel d'r in pluggen en voila. Is dit waar gaat dat echt zo makkelijk, of komt er meer bij kijken.. En wat zouden jullie doen.. Ik stel jullie hulp(&advies) echt op prijs!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NEC – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De klapper van de zondag is de derby van Gelderland, oftewel NEC tegen Vitesse. Normaliter is dit een wedstrijd waar volop spanning opzit, maar als we naar de ranglijst kijken dan valt er maar weinig van te verwachten. Zo doet Vitesse het met een vijfde positie prima, terwijl NEC op de laatste plaats staat. De ploeg van trainer Anton Janssen heeft met vier gelijke spelen echter geen geluk gehad. Deze week werd er voor de beker gespeeld tegen Harkemase Boys en dit was natuurlijk een mooie gelegenh…
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb nu alles gedaan tekstdocument aangemaakt en zoals hierboven vermeld gedaan, naar waar mee ik download in gevuld maar de naam voor uploaden is dat dezelfde? ik kan nu nog niet verder kijken dan de 16 de, ik heb payserver news.tweakdsl.nl dit heb ik bij beide ingevuld en de rest zo gelaten zoals staat vermeld maar krijg niet echt meer spots binnen. iemand een oplossing Post samenvoeging: februari 18, 2011, 14:39:28 ripe te vlug is toch gelukt, het was even uitvogelen maar iedereen bedankt voor de tips O0
Laatste reactie door pat32rick, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
JA... Weet iemand een NEDERLANDSE tutorialsite voor Adobe Premiere Pro CS3? Alvast bedankt
Laatste reactie door Niek67, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />In het Abe Lenstra Stadion zal er om 18:45 uur afgetrapt worden door SC Heerenveen en ADO Den Haag. Dit zullen zij doen als de huidige nummers vijf en zestien. Doordat het lijkt dat iedereen punten kan halen tegen iedereen, staat de Eredivisie dicht op elkaar. Dat is vooral te zien onderaan de Eredivisie waar zes teams binnen drie punten van elkaar staan. Daar, waar onder ander ADO Den Haag terug te vinden is, zijn de punten h…
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Texas Chainsaw 3D Heather komt te weten dat ze is geadopteerd doordat ze een landgoed in Texas erft. Ze weet echter niet wat daar twintig jaar eerder is gebeurd. Samen met wat vrienden gaat Heather naar Texas om het landgoed te bekijken. Regie: John Luessenhop Met: Alexandra Daddario, Dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
videokaart
door sep- 1 reactie
- 1k weergaven
Voor de nieuwe spellen, bijvoorbeeld fifa 10 en pes 10, is het aanbevolen om een bepaalde videokaart te hebben maar die heb ik niet. En bij fifa 10 was mijn beeld niet goed. Kan je zoiets ook downloaden?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Anchorman: The Legend Continues Het nieuwsteam uit “Anchorman” gaat een nieuw decennium in: de jaren tachtig, het tijdperk van de kabeltelevisie. Het nieuwsteam gaat werken voor een 24-uurs nieuwszender. Regie: Adam McKay Met: Paul Rudd, Will Ferrell, Christina Applegate, Steve Carell, David Koechner, Luke Wilson [...] Het volledige artikel bekijken
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 1k weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM