Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 959 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
Re: voorstellen
door Sander- 0 reacties
- 958 weergaven
Jij vind zeker het spam topic leuk om posts te pakken
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 958 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Unieke download van Your Sister’s Sister Als de broer van Jack sterft wordt hij door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een paar dagen op een privé eiland te verblijven. Daar aangekomen blijkt dat Hannah, de zus van Iris ook op het eiland zit. Na een nacht vol drank belanden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 958 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 958 weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 956 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 956 weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 956 weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
http://video.google.nl/videoplay?docid=2600383104090431394&total=100&start=80&num=10&so=0&type=t100_nld&plindex=80
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />In het Abe Lenstra Stadion zal er om 18:45 uur afgetrapt worden door SC Heerenveen en ADO Den Haag. Dit zullen zij doen als de huidige nummers vijf en zestien. Doordat het lijkt dat iedereen punten kan halen tegen iedereen, staat de Eredivisie dicht op elkaar. Dat is vooral te zien onderaan de Eredivisie waar zes teams binnen drie punten van elkaar staan. Daar, waar onder ander ADO Den Haag terug te vinden is, zijn de punten h…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
. Texas Chainsaw 3D Heather komt te weten dat ze is geadopteerd doordat ze een landgoed in Texas erft. Ze weet echter niet wat daar twintig jaar eerder is gebeurd. Samen met wat vrienden gaat Heather naar Texas om het landgoed te bekijken. Regie: John Luessenhop Met: Alexandra Daddario, Dan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Chimpanzee Oscar is een jonge chimpansee die in de bossen leeft met zijn chimpansee-familie. In deze documentaire is te zien hoe Oscars familie wordt bedreigd door een concurrerende groep chimpansees. Oscar wordt aan zijn lot over gelaten, totdat een verrassende bondgenoot verschijnt en zijn leven voorgoed verandert. Regie: Alastair Fothergill, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 953 weergaven
De download is nieuw van Anchorman: The Legend Continues Het nieuwsteam uit “Anchorman” gaat een nieuw decennium in: de jaren tachtig, het tijdperk van de kabeltelevisie. Het nieuwsteam gaat werken voor een 24-uurs nieuwszender. Regie: Adam McKay Met: Paul Rudd, Will Ferrell, Christina Applegate, Steve Carell, David Koechner, Luke Wilson [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 953 weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 952 weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..