Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 906 weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 4 reacties
- 906 weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Unieke download van Fast Girls Wanneer de eigenzinnige Shania (Lenora Crichlow) de ambitieuze Lisa (Lily James) ontmoet, botsen hun twee werelden op de atletiekbaan met explosieve resultaten als gevolg. Als de twee meiden zich beiden willen kwalificeren voor het wereldkampioenschap atletiek, barst er een strijd los met een dramatische, hartverwarmende [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 906 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
http://www.spele.nl/game/bowlen/glutterbowlen.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
[table][th] Live: Heracles – PEC Zwolle Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van zaterdagavond gaat tussen twee elftallen die beiden een paar jaar geleden nog op het randje van promotie/degradatie zaten, maar nu een paar jaar later lijken men de weg omhoog ingeslagen te hebben. Mede door een financieel rustig beleid en geen gekke dingen met trainers ontslaan. Hierdoor zijn men boven teams zoals NAC, RKC gegroeid. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie …
- 0 reacties
- 905 weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 904 weergaven
mooi hé ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 904 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 904 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
- 3 reacties
- 904 weergaven
Hallo, Mijn vraag is, bestaan er gta 4 mods voor op de ps3? Zoja, wat voor een mods? Ik ben gewoon jaloers op die mooie mods van gta 4 op de pc maar mijn laptopje kan gta 4 niet aan. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. Deze heb ik geprobeerd (allemaal hetzelfde resultaat): news.home.nl news.ziggo.nl news.dbsch1.nb.home.nl testnews.home.nl Dus op deze manier?: Naam@home.nl Naam.ziggo.nl
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
The Company Men Bobby (“Ben Affleck”) en zijn collega’s hebben het goed voor elkaar: een mooi huis, een Porsche in de garage en leuke kinderen. Maar dan worden ze opeens ontslagen en veranderen ze in werkloze losers. Bobby moet leren dat er meer in het leven is dan het najagen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 903 weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
daarom waarvoor is dit topic nodig? dit is tog een (srry voor het slecht gedrag) teringtopic Als je het niet nuttig vind, reageer dan ook niet.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Ik weet niet op wat voor systeem je het draait. Maar kijk anders even of je pc het wel aan kan. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Heb je XP? Dan werkt het niet. Minimum specs: Operating System: Microsoft Windows Vista or Windows 7 (Windows XP is unsupported) Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) Graphics Card: Nvidia Geforce 8800 Series / ATI Radeon HD 2600 Pro with 256MB memory or equivalent DX10 card with 256MB memory Memory: 2GB RAM DirectX: Microsoft DirectX 10 Hard Drive: 10GB of free drive space Optical Drive: DVD-ROM drive Sound Card: 100% DirectX 10 compatible sound card Internet Connection: Intern…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Speelronde achttien begint op vrijdagavond met de wedstrijd RKC Waalwijk tegen FC Twente. Deze wedstrijd gaat tussen een team dat strijd om de bovenste plaatsen en een team dat strijd om lijfsbehoud. Doordat alle teams onderin af en toe eens weten te winnen, blijft alles dicht bij elkaar staan. Dat betekent dat RKC op dit moment slechts twee punten boven de laatste plaats staat. De Eredivisie kruipt heel erg in elkaar. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
IC voor TFT scherm Medion MD6155AH
door Gast bingo49- 0 reacties
- 902 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank