Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 924 weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Dit is een nieuwe release van Et maintenant, on va où? In een Libanees dorp worden er mannen begraven. De rouwstoet splitst zich in een christelijk en islamitisch deel. De vrouwen van het dorp besluiten dat de mannen zich buiten religieuze conflict moeten houden en saboteren radio en TV om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 922 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
Re: IQ-test
door ActionWaction- 1 reactie
- 921 weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door YMessi, -
- 4 reacties
- 921 weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Laatste reactie door Chief., -
- 1 reactie
- 920 weergaven
hier een screenshot van mijn snelheid :peace: Post Merge: januari 26, 2009, 02:35:06 am een kleine toelichting als je op de foto klikt woord hij groter en dan kan je nog een keer uit vergroten als je er nog een keer op zal klikken. waar om doe ik dit allemaal dit is voor de ongelovigen onder ons ps en zo download ik elke moment van de dag dus niet lager als dit [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 920 weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast goldiloxx- 0 reacties
- 918 weergaven
klopt, maar dan vraagt ie wel om de retail dvd. heeft iemand daar al een torrent of zo van want die van mininova is een direct download versie en die pakt ie niet
-
- 0 reacties
- 918 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
- 3 reacties
- 918 weergaven
Hallo, Mijn vraag is, bestaan er gta 4 mods voor op de ps3? Zoja, wat voor een mods? Ik ben gewoon jaloers op die mooie mods van gta 4 op de pc maar mijn laptopje kan gta 4 niet aan. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
http://www.spele.nl/game/bowlen/glutterbowlen.html
Laatste reactie door Thijs, -
ik heb windows media player 11 gedownload als ik het installeer komt er een vraag dat ik me moet valideren heeft iemand een crack ervoor??,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 917 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 917 weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. Deze heb ik geprobeerd (allemaal hetzelfde resultaat): news.home.nl news.ziggo.nl news.dbsch1.nb.home.nl testnews.home.nl Dus op deze manier?: Naam@home.nl Naam.ziggo.nl
Laatste reactie door snor1991,