Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 985 weergaven
. La Religieuse De 16-jarige Suzanne wordt tegen haar wil in naar een klooster gestuurd om zo novice te worden. Dromend van een vrij bestaan probeert ze de manieren, eenzaamheid en de wreedheid van het kloosterleven te doorstaan. Regie: Guillaume Nicloux Met: Isabelle Huppert, Louise Bourgoin, Pauline Etienne, Martina Gedeck, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
Unieke download van Berberian Sound Studio Een foley artiest is aan het werk bij een Italiaanse giallo film, de typisch Italiaanse pulpvariant op de whodunit-thriller. Hij hakt met messen in op tomaten en kroppen sla om en bloederige geluiden voor de film te maken. Gaandeweg raakt hij verstrikt in een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 985 weergaven
Unieke download van Inch’Allah Chloe is een Canadese arts die haar tijd verdeelt tussen haar werk van Ramallah en Jeruzalem. Ze raakt steeds meer verscheurd door de twee kanten van het Israelisch-Palestijnse conflict. Regie: Anaïs Barbeau-Lavalette Met: Sabrina Ouazani, Evelyne Brochu, Sivan Levy, Yousef ‘Joe’ Sweid, Carlo Brandt, Hammoudeh Alkarmi, [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 984 weergaven
Hallo,mijn wii is gesoftmod en heb nu Neogamma r8. Ik download spellen via espallwii.com Pal spellen. En brand ze met verbatim dvd-r,snelheid 2x. En gebruik imgburn. Maar als ik mijn spel erin doe en start met neogamma. Staat er: Kan disc niet lezen,Meer info lees de wii handleiding. Wat doe ik fout?
Laatste reactie door Robin, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 984 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast AWK- 0 reacties
- 983 weergaven
-- Sorry al opgelost
-
- 0 reacties
- 983 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 983 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Unieke download van A Story of Children and Film Mark Cousins maakt een reis door de filmgeschiedenis naar de rol die kinderen hebben gespeeld: hoe beïnvloeden films het leven van kinderen? Hoe uiten die jeugdherinneringen zich bij de regisseurs van later? Regie: Mark Cousins Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
Dit is een nieuwe release van Toegetakeld door de liefde Arie leidt aan een writersblock en hoopt dat hij hulp kan vinden bij trambestuurster Sonja. Al stalkend komt hij er echter achter dat er al een man is in Sonja’s leven. Fantasieën over een leven met Sonja krijgen de overhand [...] Het volledige artikel bekijken
IC voor TFT scherm Medion MD6155AH
door Gast bingo49- 0 reacties
- 982 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
-
- 0 reacties
- 982 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
Laatste reactie door OLGAA, -
- 1 reactie
- 982 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 981 weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 980 weergaven
Le Guetteur Achtervolgd door de dood van zijn zoon, stelt commissaris Mattei een onderzoek in naar een bende bankovervallers die al maandenlang de ene kraak na de andere plegen, waarbij ze worden geholpen door een mysterieuze sniper. Vincent, sniper en aanvoerder van de bende, wordt na een anonieme tip gearresteerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 980 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 980 weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor, -
Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update cracked READ NFO-THETA Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gekraakte LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Magic The Gathering Duels of the Planeswalkers 2013 SE v1.0r36 update van gebarsten [...] Het volledige artikel bekijken
Nieuwe brommobiel website en forum
door Gast yeelen- 1 reactie
- 979 weergaven
[modbreak=cancan] Spam en ban[/modbreak]
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan Post Merge: juni 22, 2009, 01:33:58 am impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan
Laatste reactie door dipesh, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Op zaterdag 9 November 2013 om 18.45 uur in Kerkrade de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Go Ahead Eagles worden afgetrapt. De wedstrijd zal men in het Parkstad Limburg Stadion spelen en zal worden gefloten door scheidsrechter Eric Braamhaar. De laatste keer dat beide ploegen elkaar troffen was in Deventer voor de strijd in het KNVB bekertoernooi, Roda JC Kerkrade wist deze wedstrijd met 0-2 te winnen van Go Ahead Eagles. Voor Roda…
Laatste reactie door EredivisieSteams,