Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 984 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 984 weergaven
hoi ik ga weer een nieuwe ps3 game kopen maar ik weet niet welke precies.. black ops staat op me lijstje maar verder weet ik niet echt welke ik moet kiezen red dead redemption heb ik al Ik vind fable wel een leuk spel maar die is er niet voor de ps3 en oblivion vind ik weer iets TE rpg achtig.... Fable zat er gewoon tussenin maarja dat is niet voor de ps3... Ik zoek gewoon een leuke game met ook een multiplayer content als de storyline en singleplayer niet zo lang is.. Weet iemand toevallig wel een leuk spel?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Omar Omar woont in Palestina, maar hij komt in Israël door de kogels van bewakers te ontlopen en over de scheidingsmuur te klimmen die de gebieden gescheiden houdt. Dit doet hij om zijn geheime liefde Nadia en zijn twee jeugdvrienden Tariq en Amjad [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 984 weergaven
. 38 Témoins Wanneer Louise terugkomt van een zakenreis verneemt ze dat er een moord gepleegd is in haar straat. Niemand heeft iets gezien of gehoord, iedereen sliep. Lijkt het…. Pierre, haar man, was aan het werk. Hij was op zee. Lijkt het…. De politie start het onderzoek, maar ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 984 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
hallo allemaal ik wil graag mijn outlook configureren alleen weet ik neit of ik dit goed doe. zou iemand dit ff kunnen controleren? waarschijnlijk is het fout want er staat... lees het zelf maar:P http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=outlook.jpg gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
- 0 reacties
- 980 weergaven
Dit is een nieuwe release van Like Dandelion Dust Jack en Molly Campbell hebben alles wat hun hartje begeert. Een groot huis in een dure wijk, een goedbetaalde baan en een schitterende zoon, Joey. Het leven kan niet mooier. Totdat blijkt dat de adoptiepapieren van Joey niet rechtsgeldig zijn. De [...] Het volledige artikel bekijken
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 979 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
- 0 reacties
- 979 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hoy zou graag weten of deze spel zelfde is als het eerste versie ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 978 weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..
-
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder
door Gast milagross- 0 reacties
- 978 weergaven
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder - Find zyprexa 15 mg Click Here To Enter Click Here To Enter Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The anyhow sequence Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder: may be closest in such disorders as borderline persona. The advanced sickness is called IEDâ€â€intermittent shaky disarray. Most people with IED have on the agenda c trick other psychiatric disorders, including dread, bust, alcoholism, and celebrit…
-
- 0 reacties
- 978 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Laatste reactie door Assyrian,