Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1k weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24831.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Verkloot de Quote
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
^ Niks, want ik ben ziek. < Gisteren 25 euro gevonden op straat. V Ook wel eens briefgeld gevonden?
- 0 reacties
- 1k weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NEC – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De klapper van de zondag is de derby van Gelderland, oftewel NEC tegen Vitesse. Normaliter is dit een wedstrijd waar volop spanning opzit, maar als we naar de ranglijst kijken dan valt er maar weinig van te verwachten. Zo doet Vitesse het met een vijfde positie prima, terwijl NEC op de laatste plaats staat. De ploeg van trainer Anton Janssen heeft met vier gelijke spelen echter geen geluk gehad. Deze week werd er voor de beker gespeeld tegen Harkemase Boys en dit was natuurlijk een mooie gelegenh…
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 1k weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 4 reacties
- 1k weergaven
hoi ik ga weer een nieuwe ps3 game kopen maar ik weet niet welke precies.. black ops staat op me lijstje maar verder weet ik niet echt welke ik moet kiezen red dead redemption heb ik al Ik vind fable wel een leuk spel maar die is er niet voor de ps3 en oblivion vind ik weer iets TE rpg achtig.... Fable zat er gewoon tussenin maarja dat is niet voor de ps3... Ik zoek gewoon een leuke game met ook een multiplayer content als de storyline en singleplayer niet zo lang is.. Weet iemand toevallig wel een leuk spel?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
- 0 reacties
- 1k weergaven
oow zet maar op me rekening haha, ik betaal het wel :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Heeft iemand nog een nzbtje voor gta 4 pc?? Liefst eentje waar ik geen payserver voor hoef te nemen.
Laatste reactie door afca123, -
- 5 reacties
- 1k weergaven
ik heb een spel gedownload bfme2 dat is lord of the rings hij vraagt naar een cd nou ik heb deamontools geprobeert en ik wil het gewoon spelen maar op deze site duurt het lang voor da tje andwoord krijgt > > >
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
GTA: San Andreas
door YMessi- 1 reactie
- 1k weergaven
Wie weet hoe je online speelt met san andreas. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
- 0 reacties
- 1k weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid.,