Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 996 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
Dan doe ik een nieuw spelletje:P http://www.spele.nl/game/ontwijken/helicopter.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 995 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 995 weergaven
hoi ik ga weer een nieuwe ps3 game kopen maar ik weet niet welke precies.. black ops staat op me lijstje maar verder weet ik niet echt welke ik moet kiezen red dead redemption heb ik al Ik vind fable wel een leuk spel maar die is er niet voor de ps3 en oblivion vind ik weer iets TE rpg achtig.... Fable zat er gewoon tussenin maarja dat is niet voor de ps3... Ik zoek gewoon een leuke game met ook een multiplayer content als de storyline en singleplayer niet zo lang is.. Weet iemand toevallig wel een leuk spel?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 995 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 994 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 0 reacties
- 994 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 994 weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 994 weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 994 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 993 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 993 weergaven
Ik heb hem gedownload, en hij doet het. Je doet het zo: Eerst download je deze: Die installeer je en scipt de serial, dan kopieër je de crack naar de game file. EN DOWNLOAD DAN DEZE NOG: Dat is ook een crack en kopieër die ook naar je game file, En dan moet die het doen. [gmod]Direct links zijn niet toegestaan.[/gmod]
Laatste reactie door 2BeeTwo, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit is een nieuwe release van Like Dandelion Dust Jack en Molly Campbell hebben alles wat hun hartje begeert. Een groot huis in een dure wijk, een goedbetaalde baan en een schitterende zoon, Joey. Het leven kan niet mooier. Totdat blijkt dat de adoptiepapieren van Joey niet rechtsgeldig zijn. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 990 weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 990 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
OMG. oke dit is srsly eng. Ik had 'm schoongemaakt, deed sims superstar erin, geinstalleerd enzo en toen kreeg ik gewoon dat schermpje van sims superstar, drukte ik op play enzo, kreeg ik gewoon de normale sims! O_O
Laatste reactie door Murderdoll,