Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 977 weergaven
[table][th] Live: PSV – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit weekend is het weer tijd voor de Brabantse derby tussen PSV en RKC. Beide clubs kunnen een overwinning goed gebruiken. PSV kan zich na de nederlaag van vorige week tegen AZ herstellen door voor eigen publiek te winnen, terwijl RKC de punten nodig heeft om uit de degradatiezone te ontsnappen. Als PSV dit weekend weet te winnen dan lonkt de koppositie. De Eindhovenaren staan op dit moment al gedeeld bovenaan, samen met FC Twente en Heerenveen. FC Twente heeft echter een lastige uitwedstrijd bij SC …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
- 1 reactie
- 976 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
OMG. oke dit is srsly eng. Ik had 'm schoongemaakt, deed sims superstar erin, geinstalleerd enzo en toen kreeg ik gewoon dat schermpje van sims superstar, drukte ik op play enzo, kreeg ik gewoon de normale sims! O_O
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 1 reactie
- 973 weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 973 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 973 weergaven
Ik heb hem gedownload, en hij doet het. Je doet het zo: Eerst download je deze: Die installeer je en scipt de serial, dan kopieër je de crack naar de game file. EN DOWNLOAD DAN DEZE NOG: Dat is ook een crack en kopieër die ook naar je game file, En dan moet die het doen. [gmod]Direct links zijn niet toegestaan.[/gmod]
Laatste reactie door 2BeeTwo, -
- 2 reacties
- 973 weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Hallo me ouders pc, is geinfecteerd mer Trojan.DNSchanger maar malware byte's krijgt hem niet weg. Heb andere anti-virus producten proberen te installeren maar updaten allemaal niet door dit virus. Alleen Avast werkt maar ide kan het virus niet vinden. Hier een Malware byte's logje: Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 21-12-2008 16:29:08 mbam-log-2008-12-21 (16-28-25).txt Scan type: Volledige Scan (C:|D:|E:|) Objecten gescand: 143198 Verstreken tijd: 1 hour(s), 5 minute(s), 54 second(s) HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonSystem (Rootkit.DNSChanger.H) -> Data: kdpoy.exe -> N…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Csak a szél Een Hongaars zigeunergezin bestaande uit moeder Mari, kinderen Anna en Rio en hun opa reizen naar Canada om aan recente moorden op zigeunerfamilies te ontsnappen. Dit betekend echter niet dat ze in Canada veilig zijn. Regie: Benedek Fliegauf Met: Gergely Kaszás, Gyöngyi Lendvai, Lajos Sárkány, Katalin Toldi, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
- 0 reacties
- 972 weergaven
[table][th] Live: RKC – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Waalwijk mag RKC het opnemen tegen promovendus Go Ahead Eagles. Beide ploegen zijn het seizoen boven verwachting begonnen, met vijf punten uit vier wedstrijden. RKC kwam vorige week nog met 2-0 achter, maar wist er alsnog een gelijkspel uit te halen. De Eagles wisten vorige niet te winnen van FC Groningen. Na drie keer voor te hebben gestaan, en na de 3-2 met twee man meer te hebben gespeeld, moest het genoegen nemen met slechts een punt. De laatste keer dat de ploeg uit Deventer wist …
- 0 reacties
- 972 weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
- 0 reacties
- 972 weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 971 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 970 weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Re: Verkloot de Quote
door Tom- 0 reacties
- 970 weergaven
^ Niks, want ik ben ziek. < Gisteren 25 euro gevonden op straat. V Ook wel eens briefgeld gevonden?
Laatste reactie door Tom,