Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 979 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 978 weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
- 16 reacties
- 977 weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
www.shoes-trader.com Cheap sell Nike air max,UGG boot, dsquared shoes,gucci
door Gast Dsdfdsfsd- 1 reactie
- 977 weergaven
goedkoop! goedkoop! goedkoop! Kent u de online shop www.shoes-trader.com or www.bag-trader.com ? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm GUCCI schoenen :http://www.shoes-trader.com/GUCCI%20AAA%20MAN_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30402.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 976 weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 976 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 976 weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
Laatste reactie door Pctje, -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 975 weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
sorry voor dubbelpost maar: Jongens bedankt voor de leuke reacties! >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 975 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 975 weergaven
Hallo, ik heb star wars the force unleashed gedownload voor op de wii. Dit is de eerste keer dat ik afzonderlijke bestandje download met megaupload. Gewoonlijk doe ik gewoon torrents (zo nog geen problemen gehad met wii-games). Het zijn verschillende bestandjes. Ik open dus zoals gewoonlijk het eerste bestandje en sleep het naar mijn bureaublad. Dan krijg ik de volgende melding : ! C:\Users\Arne\Desktop\StarWars The force unleasd\SWFU.part20.rar: CRC voor ingepakte gegevens in Star Wars The Force Unleashed [ESPALWII].iso niet correct. Het volume is beschadigd terwijl ik alles gedownload heb, het heeft dezelfde naam en aantal mb als de andere. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy,