Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 939 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-Hi2u Release Info Release Group: Hi2u (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC -Hi2u Releasedatum: 16-09-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC- Hi2u Grootte: 712 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 938 weergaven
Het is misschien heel stom, maar ik kom er niet uit. Hoe kun je ook alweer een plaatje tonen, bijvoorbeeld hier op het forum, en tegelijkertijd zorgen dat 'ie klikbaar is? Ik heb dat nodig voor een review. De maximale breedte van de foto is 600 pixels, maar ik wil hem doorsturen (dus klikbaar maken) naar een versie van 1200 pixels, zodat het wat beter te zien is dan dat postzegelformaat. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Laatste reactie door Thijs., -
Help de Noob!
door MasterXDG- 3 reacties
- 938 weergaven
Oke, ik ben dus van plan een laptop te gaan kopen, maar ik wil dan ook draadloos internet. Ik heb nu nog de kabel, maar ik heb hier en daar gehoord dat als ik draadloos internet wil dat ik een router moet kopen.. en dan de internet kabel d'r in pluggen en voila. Is dit waar gaat dat echt zo makkelijk, of komt er meer bij kijken.. En wat zouden jullie doen.. Ik stel jullie hulp(&advies) echt op prijs!
Laatste reactie door Wous, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 938 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 938 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 936 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
http://www.spele.nl/game/bowlen/glutterbowlen.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Laatste reactie door Chief., -
www.shoes-trader.com Cheap sell Nike air max,UGG boot, dsquared shoes,gucci
door Gast Dsdfdsfsd- 1 reactie
- 935 weergaven
goedkoop! goedkoop! goedkoop! Kent u de online shop www.shoes-trader.com or www.bag-trader.com ? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm GUCCI schoenen :http://www.shoes-trader.com/GUCCI%20AAA%20MAN_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 934 weergaven
mooi hé ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
The Company Men Bobby (“Ben Affleck”) en zijn collega’s hebben het goed voor elkaar: een mooi huis, een Porsche in de garage en leuke kinderen. Maar dan worden ze opeens ontslagen en veranderen ze in werkloze losers. Bobby moet leren dat er meer in het leven is dan het najagen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 934 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 934 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
Deamon Tools verwijderen?
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 934 weergaven
Ik zit met een probleem. Het lukt niet op Deamon Tools te verwijderen. Hij staat niet in de software lijst. Ik ben verder niet zo handig met computers dus kunnen jullie me helpen?
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid.,