Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 1k weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo,mijn wii is gesoftmod en heb nu Neogamma r8. Ik download spellen via espallwii.com Pal spellen. En brand ze met verbatim dvd-r,snelheid 2x. En gebruik imgburn. Maar als ik mijn spel erin doe en start met neogamma. Staat er: Kan disc niet lezen,Meer info lees de wii handleiding. Wat doe ik fout?
Laatste reactie door Robin, -
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 1k weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Mannetje van de Maan (NL) Het mannetje op de maan kijkt jaloers naar de mensen op aarde, die veel plezier lijken te hebben. Hij reist naar de aarde maar daar wordt hij gevangen genomen door de president van de aarde. Hoe komt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Kan spel niet opstarten?!
door Gast Kaszz- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi, pas heb ik flight simulator X gedownload. ik had 2 dvd's nodig om het spel op te branden. Ik heb hem toen ook geinstalleerd en dat ging allemaal goed. probleem is nu dat het spel niet meer op kan starten, als ik dvd2 in de lade doe dan reageert ie uberhaubt niet. Als ik dvd1 in de lade doe dan vraagt hij alleen om te deinstalleren. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt Kas
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Company Men Bobby (“Ben Affleck”) en zijn collega’s hebben het goed voor elkaar: een mooi huis, een Porsche in de garage en leuke kinderen. Maar dan worden ze opeens ontslagen en veranderen ze in werkloze losers. Bobby moet leren dat er meer in het leven is dan het najagen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />In het Abe Lenstra Stadion zal er om 18:45 uur afgetrapt worden door SC Heerenveen en ADO Den Haag. Dit zullen zij doen als de huidige nummers vijf en zestien. Doordat het lijkt dat iedereen punten kan halen tegen iedereen, staat de Eredivisie dicht op elkaar. Dat is vooral te zien onderaan de Eredivisie waar zes teams binnen drie punten van elkaar staan. Daar, waar onder ander ADO Den Haag terug te vinden is, zijn de punten h…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Berberian Sound Studio Een foley artiest is aan het werk bij een Italiaanse giallo film, de typisch Italiaanse pulpvariant op de whodunit-thriller. Hij hakt met messen in op tomaten en kroppen sla om en bloederige geluiden voor de film te maken. Gaandeweg raakt hij verstrikt in een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Csak a szél Een Hongaars zigeunergezin bestaande uit moeder Mari, kinderen Anna en Rio en hun opa reizen naar Canada om aan recente moorden op zigeunerfamilies te ontsnappen. Dit betekend echter niet dat ze in Canada veilig zijn. Regie: Benedek Fliegauf Met: Gergely Kaszás, Gyöngyi Lendvai, Lajos Sárkány, Katalin Toldi, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner,