Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 987 weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..
-
- 0 reacties
- 987 weergaven
[table][th] Live: PSV – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit weekend is het weer tijd voor de Brabantse derby tussen PSV en RKC. Beide clubs kunnen een overwinning goed gebruiken. PSV kan zich na de nederlaag van vorige week tegen AZ herstellen door voor eigen publiek te winnen, terwijl RKC de punten nodig heeft om uit de degradatiezone te ontsnappen. Als PSV dit weekend weet te winnen dan lonkt de koppositie. De Eindhovenaren staan op dit moment al gedeeld bovenaan, samen met FC Twente en Heerenveen. FC Twente heeft echter een lastige uitwedstrijd bij SC …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
GTA: San Andreas
door YMessi- 1 reactie
- 986 weergaven
Wie weet hoe je online speelt met san andreas. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 986 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
- 0 reacties
- 984 weergaven
Hoy zou graag weten of deze spel zelfde is als het eerste versie ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Csak a szél Een Hongaars zigeunergezin bestaande uit moeder Mari, kinderen Anna en Rio en hun opa reizen naar Canada om aan recente moorden op zigeunerfamilies te ontsnappen. Dit betekend echter niet dat ze in Canada veilig zijn. Regie: Benedek Fliegauf Met: Gergely Kaszás, Gyöngyi Lendvai, Lajos Sárkány, Katalin Toldi, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 5 reacties
- 983 weergaven
Heeft iemand nog een nzbtje voor gta 4 pc?? Liefst eentje waar ik geen payserver voor hoef te nemen.
Laatste reactie door afca123, -
Re: Verkloot de Quote
door Tom- 0 reacties
- 983 weergaven
^ Niks, want ik ben ziek. < Gisteren 25 euro gevonden op straat. V Ook wel eens briefgeld gevonden?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 982 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 981 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 981 weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar seizoen 2 van de nederlandse drama-serie Voetbalvrouwen. Ook zoek ik naar de engelse versie; Noppen en naaldhakken(Football wives) Kan iemand mij misschien helpen?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
[table][th] Live: RKC – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Waalwijk mag RKC het opnemen tegen promovendus Go Ahead Eagles. Beide ploegen zijn het seizoen boven verwachting begonnen, met vijf punten uit vier wedstrijden. RKC kwam vorige week nog met 2-0 achter, maar wist er alsnog een gelijkspel uit te halen. De Eagles wisten vorige niet te winnen van FC Groningen. Na drie keer voor te hebben gestaan, en na de 3-2 met twee man meer te hebben gespeeld, moest het genoegen nemen met slechts een punt. De laatste keer dat de ploeg uit Deventer wist …
Laatste reactie door EredivisieSteams,