Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 892 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
Laatste reactie door Robin, -
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 891 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 891 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van APP Bobby Boermans met: Hannah Hoekstra (Anna Rijnders), Isis Cabolet (Sophie Welts), Robert de Hoog (Tim Maas), Alex Hendrickx (Stijn Rijnders), Matthijs van de Sande Bakhuyzen (Daan Thijsse), Jeroen Spitzenberger (Jerry), Gigi Ravelli, Mark van Eeuwen (Sim), Liza Sips (Liesbeth), Harry van Rijthoven [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 890 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic, -
- 1 reactie
- 889 weergaven
Te koop aangeboden: Microsoft Xbox 360 Elite 120 GB + accessoires. Bij deze bied ik een Xbox 360 elite (zwart) aan + accessoires. Wat zat er in de doos: Zwarte console (Jasper chipset) 120 GB Harddisk 1x draadloze zwarte controller 1x spel PURE & Lego Batman: The Videogame 1x zwarte headset (deze vertoond af en toe wat kuren) 1x Xbox 360 doos 1x component kabel 1x scart adapter (component -> scart) 1x Netwerk kabel 1x Voedingskabel incl. voedingsblok Extra erbij gekocht (ook hiervan werkt alles): 1x HDMI kabel 1x draadloze witte controller 1x Gears of Wars 2 1x Grand Theft Auto IV 1x Race Driver: GRID 1x Microsoft Xbox 360 controller to PC adapter (Hiermee kan je …
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
oow zet maar op me rekening haha, ik betaal het wel :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 889 weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
Laatste reactie door YMessi, -
Los verkopen of in een keer?
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 888 weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende: -Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november) -20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play -2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels - Headset De volgende games: - GoW2: GOTY - Dirt 2 - Dead or Alive 4 - GH3 met 2 wired controllers - Lips met 2 microfoons - C&C Red Alert 3 - Universe at War: Earth Assault - Enemy territory: Quake wars - Crackd…
-
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 888 weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit is een nieuwe release van Toegetakeld door de liefde Arie leidt aan een writersblock en hoopt dat hij hulp kan vinden bij trambestuurster Sonja. Al stalkend komt hij er echter achter dat er al een man is in Sonja’s leven. Fantasieën over een leven met Sonja krijgen de overhand [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
- 1 reactie
- 886 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast brilsmurf007- 0 reacties
- 886 weergaven
hoi
-
- 0 reacties
- 885 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle,