Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 872 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 1 reactie
- 871 weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door jeki, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 871 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
- 0 reacties
- 870 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
de laatste tijd vind ik dat me pc te traag is dus wil ik een nieuwe processor kopen alleen heb ik geen idee wat nou goed is en hoeveel je kwijt ben voor een beetje een goede processor. hier wat info over me moederbord http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos4.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos3.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos2.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-10.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 870 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 870 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 869 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 869 weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 869 weergaven
Hallo, ik heb star wars the force unleashed gedownload voor op de wii. Dit is de eerste keer dat ik afzonderlijke bestandje download met megaupload. Gewoonlijk doe ik gewoon torrents (zo nog geen problemen gehad met wii-games). Het zijn verschillende bestandjes. Ik open dus zoals gewoonlijk het eerste bestandje en sleep het naar mijn bureaublad. Dan krijg ik de volgende melding : ! C:\Users\Arne\Desktop\StarWars The force unleasd\SWFU.part20.rar: CRC voor ingepakte gegevens in Star Wars The Force Unleashed [ESPALWII].iso niet correct. Het volume is beschadigd terwijl ik alles gedownload heb, het heeft dezelfde naam en aantal mb als de andere. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
hallo allemaal ik wil graag mijn outlook configureren alleen weet ik neit of ik dit goed doe. zou iemand dit ff kunnen controleren? waarschijnlijk is het fout want er staat... lees het zelf maar:P http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=outlook.jpg gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Unieke download van AFTER THE TONE Digna Sinke met de stemmen van: Dragan Bakema (Adriaan), Olga Zuiderhoek (moeder Onno), Rifka Lodeizen (Annet), Josefien Hendriks (Saskia), Moniek Kramer (Claudia) Scenario: Henk Burger, Digna Sinke. Op de dag dat architect Onno een belangrijke prijs heeft gewonnen, is hij onvindbaar. Geen scènes met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
. Dark Shadows Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de [...] Het volledige artikel bekijken
Game laptop.
door Rikkert.- 4 reacties
- 867 weergaven
Hallo ik zoek een goeie gamelaptop. •Wat is uw budget? Voor max 800 euro. •Wat is het einddoel van uw pc? Ik wil er vooral mee gamen en downloaden en films kijken. •Heeft u verder specifieke eisen? De grootte van het beeldscherm maakt niet zo veel uit de laptop hoeft niet extra stil te zijn. •Randapperatuur. Een muis enzo hoeft niet. en andere randapperatuur ook nie.wel een oplaad kabel natuurlijk. •Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja het kan wel maar ik gebruik vaak de kabel deze heb ik zelf wel liggen. Dus graag een laptop met internetkabel aansltuiting en draadloze internet.
Laatste reactie door Tom, -
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 867 weergaven
[spam]
-
- 1 reactie
- 866 weergaven
Laatste reactie door Fly Half, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
[table][th] Live: AZ – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Cambuur gaat op zondag 20-10-2013 een behoorlijke zware dobber krijgen aan de thuis spelende club AZ in Alkmaar. Alle wedstrijden die AZ de afgelopen jaren heeft gespeeld tegen SC Cambuur wisten de Alkmaarders in eigen huis te winnen, geen goed vooruitzicht dus voor trainer Dwight Lodeweges met zijn ploeg SC Cambuur. AZ wist namelijk dit seizoen in eigen huis verbluffende resultaten te laten zien tegen onder anderen Ajax en PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Lords of Football-RELOADED Heren van Voetbal-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: RLD-lof Releasedatum: 05 april 2013 Retail Datum: 5 april 2013 Bestandsnaam: RLD-lof Bron: Scene Grootte: 2,31 GB Genre: Strategie, Indie, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Fish Eagle Ontwikkeld door: Geniaware Srl Op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,