Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 1k weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur wordt ook een wedstrijd in Kerkrade gespeeld. FC Utrecht zal op bezoek gaan naar het zuiden van het land om te proberen drie punten mee terug te nemen. Dat zal het doen als de huidige nummer negen van de Eredivisie met 24 punten uit negentien wedstrijden. De thuisclub heeft vijf punten minder verzameld, namelijk negentien punten uit evenveel wedstrijden en bezet daardoor de zestiende positie op de ranglijst. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kij…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Ik heb net Empire: Total War van Razor 1911 gedownload. Uitpakken was geen probleem, heb de mappen dvd1 en dvd2 beiden in één gezamenlijke nieuwe map uitgepakt omdat ik dacht dat dat handiger was bij de installatie. Ik ga dus installeren, en al snel krijg ik een venstertje dat ik het bestandspad moet opgeven naar een .SID bestand, deze was snel te vinden in die grote gezamenlijke map. (schijfpartitie D). En dan, iets daarna stokt de installatie bij rond de 9 GB. geen meldingen van missende bestanden, maar hij doet gewoon niets meer. Het rare is dat als ik de setup afsluit (het is btw de bijgeleverde Razor 1911 setup, dus niet via Steam) En het opnieuw probeer,…
Laatste reactie door mpc007, -
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 1k weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 1k weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door Chief., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Dredd De enorme stad Mega City One wordt overspoeld door criminaliteit en geweld. De enige die orde in deze chaos kunnen scheppen zijn de judges: politieagenten, rechters en beulen in één. Judge Dredd is de meest gevreesde judge van allemaal. Zijn missie is om een grote drugsbende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Vanavond om half 6 kan ik niet, en Farid weet al wel waarom (pb).
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hej allemaal, Ik heb een probleem. Er komt geen geluid uit mijn PC. Komt omdat ik mijn geluidskaart neit heb geïstaleerd. Ik wilde dus op internet een drivre downloaden (gratis ofcourse;)) maar ik kan er gewoon geen vinden. Zou een van jullie mij kunnen helpen? HEt is een TYCO 04202 ALvast bedankt! Mvg!
Laatste reactie door nebojsa6, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30642.msg145981#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Dit moet je lezen!
door Gast thehostowner- 1 reactie
- 1k weergaven
Er bestaat nu een nieuwe Runescape genaamd Runescaped! Join deze Private Runescape nu en kijk op www.runescaped.nl ! Voordelen van Runescaped ten opzichte van Runescape - Skills trainen gaat sneller dan ooit! - Start pakket met 50M Er zijn duizenden andere spelers jouw voor gegaan. WAAR WACHT JE NOG OP? Kijk voor mee informatie op www.runescaped.nl of connect met een eigen client (wanneer je die hebt) naar runescaped.no-ip.info ;D
Laatste reactie door Wesley,