Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 943 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 941 weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 941 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24183.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 941 weergaven
Geweldig probleem. Ik heb een map " te branden films" met allemaal ts mappen met diverse films. Normaal bestaat zo`n film uit wat dingetjes die TSbub-TSifo en zoiets heten,en dan nog enkele van die media player icoontjes die TS 01 - ts 03 enz. heten met allemaal delen van de film er op die samen dus èèn totaal vormen. Afhankelijk van of ik er menu`s uit wil halen of niet,brand ik die met FAB,nero of ashmpoo. Nu echter,bevatten die TS bestandjes allemaal de gehele film van het begin tot het eind als ik ze aanklik en bekijk met media player of VLC media player. Als bijvoorbeeld een gedownloade film van ongeveer 4 GB uit 5 TS bestandjes bestaat,dan is het eerste ongeveer …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
COD, pes6 heb ik weer opgeakt en GoW
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 940 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Unieke download van AFTER THE TONE Digna Sinke met de stemmen van: Dragan Bakema (Adriaan), Olga Zuiderhoek (moeder Onno), Rifka Lodeizen (Annet), Josefien Hendriks (Saskia), Moniek Kramer (Claudia) Scenario: Henk Burger, Digna Sinke. Op de dag dat architect Onno een belangrijke prijs heeft gewonnen, is hij onvindbaar. Geen scènes met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 940 weergaven
-je moet fm09 patchen -en dan moet je de crack http://thepiratebay.org/torrent/4602798/Football_Manager_2009_Patch_9.2.0_New_Crack_(No_Bug) in de map: *:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 plakken * partitie (harde schijf) waar je hem geistalleerd hebt inzetten
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Unieke download van Inch’Allah Chloe is een Canadese arts die haar tijd verdeelt tussen haar werk van Ramallah en Jeruzalem. Ze raakt steeds meer verscheurd door de twee kanten van het Israelisch-Palestijnse conflict. Regie: Anaïs Barbeau-Lavalette Met: Sabrina Ouazani, Evelyne Brochu, Sivan Levy, Yousef ‘Joe’ Sweid, Carlo Brandt, Hammoudeh Alkarmi, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 940 weergaven
Verkeerd topic lees even het eerste bericht.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 938 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 938 weergaven
Hoi, ik hoop dat iemand me kan helpen.. ik heb een omgebouwde Wii en die doet het prima.. Spellen downloaden geen enkel probleem, ook niet branden, werkt allemaal.. Nu heb ik Grand Slam Tennis gedownload en die wil met geen mogelijkheid op een schijfje komen.. Ook niet via Image Burn, hij begint gewoon niet met branden.. Wie kan me helpen??? Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan Post Merge: juni 22, 2009, 01:33:58 am impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan
Laatste reactie door dipesh, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,