Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 943 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Hallo, Wil dus naar mijn HDD gaan komt er een scherm te staan met: D:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Weet iemand hoe ik weer toegang krijg zonder alles te verwijderen want er staan nogal wat bestanden op die ik moet houden... Alvast bedankt voor alle hulp!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 942 weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
videokaart
door sep- 1 reactie
- 941 weergaven
Voor de nieuwe spellen, bijvoorbeeld fifa 10 en pes 10, is het aanbevolen om een bepaalde videokaart te hebben maar die heb ik niet. En bij fifa 10 was mijn beeld niet goed. Kan je zoiets ook downloaden?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 940 weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 940 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 940 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
goede torrentsite
door xkissie- 1 reactie
- 939 weergaven
misschien is het voor vele een bekende site kijk er maar eens rond!
Laatste reactie door Erwin., -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 939 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 939 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan, -
- 1 reactie
- 937 weergaven
Laatste reactie door Fly Half, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Ik heb command ook al geprobeerd, maar er staat bij mij dat hij al ntsf is. Dus dit heeft niet geholpen. Ik hoop echt dat er iemand de oplossing heeft, want verder is het een goed programma.
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED Sang Froid Tales of Weerwolven-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sang.Froid.Tales.of.Werewolves-RELOADED Releasedatum: 06 april 2013 Retail Datum: 06 april 2013 Bestandsnaam: Sang.Froid.Tales.of. Weerwolven-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie, strategie Regio: GRATIS Uitgever: Artifice Studio Ontwikkelaar: Artifice Studio Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,