Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 855 weergaven
Lords of Football-RELOADED Heren van Voetbal-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: RLD-lof Releasedatum: 05 april 2013 Retail Datum: 5 april 2013 Bestandsnaam: RLD-lof Bron: Scene Grootte: 2,31 GB Genre: Strategie, Indie, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Fish Eagle Ontwikkeld door: Geniaware Srl Op de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 855 weergaven
Gevonden The Impossible Maria, Henry en hun drie zoontjes brengen hun wintervakantie door in Thailand. Ze genieten intens van de mooie dagen samen in dit tropische paradijs. Maar op de ochtend van 26 december, terwijl de familie aan het zwembad uitrust van het kerstfeest de avond ervoor, beeft de aarde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 855 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 855 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 854 weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 853 weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 853 weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 853 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 1 reactie
- 853 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
- 1 reactie
- 852 weergaven
Laatste reactie door Fly Half, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 851 weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
- 0 reacties
- 850 weergaven
Het klopt ook dat je dat er mee kan Luc wist gewoon niet wat hij zei.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams,