Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 952 weergaven
WAS BTW @tom
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
- 2 reacties
- 951 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
dvd brander
door nelleket- 0 reacties
- 950 weergaven
Hallo hoe kan ik zien op mijn laptop of ik een dvd brander of een cd brander heb, want ik heb alle stappen gedaan met convertxtodvd en hij geeft aan lege dvd in doen en hij gaat automatich branden, maar hij doet niets. zou het kunnen omdat ik de software convertxtodvd niet heb gekocht,en eerst wil uitproberen,of heeft dat er niets mee te maken. wie kan mij helpen. alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
OMG dit ga je tog niet geloven. :-[ een beetje klootviool die met een zoekmachine kan omgaan. kan de goede drivers er voor vinden. dit gerucht komt doordat de drivers niet meer staan op de site van Nvidia. maar er is een site waar je haarfijn word uitgelegd hoe je de drivers tog kan instaleren. je moet dan een bestandje van 1 kb vervangen en klaar is kees. dus dit basseer ik niet op 1 laptop.mn neef heeft net zo 1 plus mn moeder. duzz kijk jij maar eerst es ff op google en dan spreek ik je wel weer. doe es wat moeite in plaats van alleen te responde en op forums kijken. zoek wat op want je geeft echt bagger advies . jouw advies berust op forums wat word er in fo…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle, -
- 2 reacties
- 950 weergaven
Hoi, ik hoop dat iemand me kan helpen.. ik heb een omgebouwde Wii en die doet het prima.. Spellen downloaden geen enkel probleem, ook niet branden, werkt allemaal.. Nu heb ik Grand Slam Tennis gedownload en die wil met geen mogelijkheid op een schijfje komen.. Ook niet via Image Burn, hij begint gewoon niet met branden.. Wie kan me helpen??? Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Vanavond om half 6 kan ik niet, en Farid weet al wel waarom (pb).
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 949 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Deze release is nieuw van Enemy Een leraar huurt een film op aanraden van zijn collega’s. In de film blijkt een exacte dubbelganger van hem te spelen. Al snel raakt hij geobsedeerd door deze dubbelganger. Ze ontmoeten elkaar en worden jaloers op elkaars leven. Regie: Denis Villeneuve Met: Jake Gyllenhaal, [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman,