Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 904 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
anti virus
door gkeeee- 1 reactie
- 904 weergaven
hoi, ik heb net avg free verwijderd wegens problemen die voorkwamen, mijn vraag is wie kent een hele goeie anti-virus rogramma.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Jup mininova is dood :s R.I.P :'( :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39591.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 902 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 2 reacties
- 902 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
Deze release is nieuw van De Prijs Van De Hemel Een dertienjarig voetbaltalent wordt gevolgd. De valkuilen zijn talrijk: torenhoge verwachtingen, het grote geld dat lonkt, de voetbaljungle, een chaotisch gezinsleven en een wispelturige vader. Regie: Jack Janssen Download / Torrent / NZB – NL Subs U kunt de film [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 901 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
- 1 reactie
- 900 weergaven
wat is volgens jullie de beste telefoonmerk. jullie mening. ik zelf vind blackbarry wat jullie? :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Verkeerd topic lees even het eerste bericht.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Serials.ws
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 899 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Deze release is nieuw van Enemy Een leraar huurt een film op aanraden van zijn collega’s. In de film blijkt een exacte dubbelganger van hem te spelen. Al snel raakt hij geobsedeerd door deze dubbelganger. Ze ontmoeten elkaar en worden jaloers op elkaars leven. Regie: Denis Villeneuve Met: Jake Gyllenhaal, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz,