Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 930 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 930 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 930 weergaven
Hallo, ik heb star wars the force unleashed gedownload voor op de wii. Dit is de eerste keer dat ik afzonderlijke bestandje download met megaupload. Gewoonlijk doe ik gewoon torrents (zo nog geen problemen gehad met wii-games). Het zijn verschillende bestandjes. Ik open dus zoals gewoonlijk het eerste bestandje en sleep het naar mijn bureaublad. Dan krijg ik de volgende melding : ! C:\Users\Arne\Desktop\StarWars The force unleasd\SWFU.part20.rar: CRC voor ingepakte gegevens in Star Wars The Force Unleashed [ESPALWII].iso niet correct. Het volume is beschadigd terwijl ik alles gedownload heb, het heeft dezelfde naam en aantal mb als de andere. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Bas Nijhuis zal op zaterdag 19 oktober 2013 de wedstrijd tussen FC Utrecht en NAC Breda gaan fluiten. De wedstrijd FC Utrecht tegen NAC Breda zal worden gespeeld in het Galgenwaard stadion, de thuisbasis van FC Utrecht en zal de 3e competitiewedstrijd zijn. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
Hulp gevraagd voor defecte TFT scherm MD6155AH
door Gast bingo49- 1 reactie
- 927 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 927 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 927 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Deze release is nieuw van De Prijs Van De Hemel Een dertienjarig voetbaltalent wordt gevolgd. De valkuilen zijn talrijk: torenhoge verwachtingen, het grote geld dat lonkt, de voetbaljungle, een chaotisch gezinsleven en een wispelturige vader. Regie: Jack Janssen Download / Torrent / NZB – NL Subs U kunt de film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 926 weergaven
Nee want je hebt een legale key nodig (die je krijgt bij het kopen van het spel) om online te kunnen spelen. De keys die je er bij krijgt werken wel, maar ze zijn al in gebruik dus je kan niet online spelen. Gr. headsh0t
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Jup mininova is dood :s R.I.P :'( :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart.,