Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 843 weergaven
Playing for Keeps Profvoetballer George Dryer keert na zijn carrière terug naar het dorp waar hij ooit zijn gezin stichtte. Om een betere band met zijn zoon op te bouwen overtuigt zijn ex-vrouw hem om zijn voetbalteam te coachen. Al snel krijgt George de volle aandacht van de lokale voetbalmoeders. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
Gratis Rapidshare accounts
door Gast Stal_Gang- 0 reacties
- 842 weergaven
yo, heb deze link gekregen van een vriend, hij zei dat het geen fake was... hxxp://rapidshare.com/files/132219948/Free_RS_code.rar have fun MOD: Link onwerkzaam gemaakt, mogelijk virus link.
-
- 0 reacties
- 842 weergaven
Ik weet niet of iemand het weet, maar dit is het Nieuwe Leden topic. Het is de bedoeling dat je je hier voorstelt. De volgende keer als je een vraag hebt doe dat dan in de goede board ! mvg, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 841 weergaven
Geweldig probleem. Ik heb een map " te branden films" met allemaal ts mappen met diverse films. Normaal bestaat zo`n film uit wat dingetjes die TSbub-TSifo en zoiets heten,en dan nog enkele van die media player icoontjes die TS 01 - ts 03 enz. heten met allemaal delen van de film er op die samen dus èèn totaal vormen. Afhankelijk van of ik er menu`s uit wil halen of niet,brand ik die met FAB,nero of ashmpoo. Nu echter,bevatten die TS bestandjes allemaal de gehele film van het begin tot het eind als ik ze aanklik en bekijk met media player of VLC media player. Als bijvoorbeeld een gedownloade film van ongeveer 4 GB uit 5 TS bestandjes bestaat,dan is het eerste ongeveer …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 840 weergaven
Le Guetteur Achtervolgd door de dood van zijn zoon, stelt commissaris Mattei een onderzoek in naar een bende bankovervallers die al maandenlang de ene kraak na de andere plegen, waarbij ze worden geholpen door een mysterieuze sniper. Vincent, sniper en aanvoerder van de bende, wordt na een anonieme tip gearresteerd [...] Het volledige artikel bekijken
DVD vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 840 weergaven
Heb een film op de DVD gezet (DVD R). Nu stop ik hem in de DVD spelen en wil hem afspelen zegt ie iets (foute indeling). Stop ik de DVD in mijn Laptop en zie ik dat ik de map AUDIO_TS ben vergeten wil een nieuwe maken. Maar dit kan niet. Kopieeren ook niet want dan gaat de DVD speler automatisch open.. Kan iemand mij helpen hoe het wel kan? ALVAST BEDANKT!!
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 840 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 840 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 840 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 839 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 838 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
-je moet fm09 patchen -en dan moet je de crack http://thepiratebay.org/torrent/4602798/Football_Manager_2009_Patch_9.2.0_New_Crack_(No_Bug) in de map: *:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 plakken * partitie (harde schijf) waar je hem geistalleerd hebt inzetten
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33006.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Dit moet je lezen!
door Gast thehostowner- 1 reactie
- 837 weergaven
Er bestaat nu een nieuwe Runescape genaamd Runescaped! Join deze Private Runescape nu en kijk op www.runescaped.nl ! Voordelen van Runescaped ten opzichte van Runescape - Skills trainen gaat sneller dan ooit! - Start pakket met 50M Er zijn duizenden andere spelers jouw voor gegaan. WAAR WACHT JE NOG OP? Kijk voor mee informatie op www.runescaped.nl of connect met een eigen client (wanneer je die hebt) naar runescaped.no-ip.info ;D
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,