Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 943 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Dat is nou jammer
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 942 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
Deze release is nieuw van À l’aveugle Een jonge vrouw wordt vermoord aangetroffen in haar eigen huis. Er zijn geen sporen of getuigen: het lijkt de perfecte misdaad. De ervaren rechercheur Lassalle onderzoekt de zaak en wordt geïntrigeerd door de de blinde verdachte Narvik. Regie: Xavier Palud Met: Jacques Gamblin, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 941 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 940 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Bas Nijhuis zal op zaterdag 19 oktober 2013 de wedstrijd tussen FC Utrecht en NAC Breda gaan fluiten. De wedstrijd FC Utrecht tegen NAC Breda zal worden gespeeld in het Galgenwaard stadion, de thuisbasis van FC Utrecht en zal de 3e competitiewedstrijd zijn. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te down…
- 0 reacties
- 939 weergaven
Lords of Football-RELOADED Heren van Voetbal-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: RLD-lof Releasedatum: 05 april 2013 Retail Datum: 5 april 2013 Bestandsnaam: RLD-lof Bron: Scene Grootte: 2,31 GB Genre: Strategie, Indie, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Fish Eagle Ontwikkeld door: Geniaware Srl Op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 939 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 937 weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38518.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Nee want je hebt een legale key nodig (die je krijgt bij het kopen van het spel) om online te kunnen spelen. De keys die je er bij krijgt werken wel, maar ze zijn al in gebruik dus je kan niet online spelen. Gr. headsh0t
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 936 weergaven
Laatste reactie door Fly Half,