Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 994 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
- 1 reactie
- 993 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
Laatste reactie door OLGAA, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast goldiloxx- 0 reacties
- 992 weergaven
klopt, maar dan vraagt ie wel om de retail dvd. heeft iemand daar al een torrent of zo van want die van mininova is een direct download versie en die pakt ie niet
-
- 0 reacties
- 992 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
Brandprogramma
door Deeeemy- 4 reacties
- 992 weergaven
Heey, weet iemand een programma waarmee ik liedjes op een cd mee kan zetten?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 991 weergaven
Doctor Who – The Eternity Clock – FLT Doctor Who – Eternity Clock – FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT Releasedatum: 20 november 2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT.rar Bron: DVD Grootte: 2 GB (1 DVD) Genre: Actie | Avontuur Critici: Geen Critici Toch Uitgegeven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 991 weergaven
Frankenweenie Victor speelt graag met zijn hondje Sparky. Als Sparky wordt aangereden en doodgaat weet Victor hem tot leven te brengen. Hij houdt de hond echter wel verborgen. Als Sparky ontsnapt creert hij een grote chaos in de stad. Regie: Tim Burton Met de stemmen van: Winona Ryder, Martin Landau, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 991 weergaven
COD, pes6 heb ik weer opgeakt en GoW
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38518.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
FIFA 11 PS3 Toernooi CL
door Gast dibyo- 3 reacties
- 990 weergaven
Hey ik ben bezig om een CL-toernooi voor de PS3 te organiseren en aangezien ik nu al 16 deelnemers heb, wil ik er nog minstens 16 bij. Daarom speur ik elke forum af. Heeft iemand interesse om mee te doen ? Maak dan eerst een account op FifaVoetbal en schrijf je in bij dit forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2700&st=20&gopid=145647&#entry145647 Teams die gekozen zijn, mag je niet meer kiezen, maar er zijn nog genoeg goede teams. Veel speelplezier en hopelijk tot ziens!
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 990 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 989 weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geinstalleerd maar als ik hem wil open komt er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worafgesloten. onze excuses voor het ongemak) en dan kan op op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
dvd brander
door nelleket- 0 reacties
- 988 weergaven
Hallo hoe kan ik zien op mijn laptop of ik een dvd brander of een cd brander heb, want ik heb alle stappen gedaan met convertxtodvd en hij geeft aan lege dvd in doen en hij gaat automatich branden, maar hij doet niets. zou het kunnen omdat ik de software convertxtodvd niet heb gekocht,en eerst wil uitproberen,of heeft dat er niets mee te maken. wie kan mij helpen. alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket,