Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 930 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
Dit moet je lezen!
door Gast thehostowner- 1 reactie
- 929 weergaven
Er bestaat nu een nieuwe Runescape genaamd Runescaped! Join deze Private Runescape nu en kijk op www.runescaped.nl ! Voordelen van Runescaped ten opzichte van Runescape - Skills trainen gaat sneller dan ooit! - Start pakket met 50M Er zijn duizenden andere spelers jouw voor gegaan. WAAR WACHT JE NOG OP? Kijk voor mee informatie op www.runescaped.nl of connect met een eigen client (wanneer je die hebt) naar runescaped.no-ip.info ;D
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Unieke download van Yorick van Wageningen in stripverfilming Vandaag beginnen de opnames voor De wederopstanding van een klootzak, een verfilming van de strip Om mekaar in Dokkum van Guido van Driel, die ook de regie op zich neemt. Na het verschijnen van de strip in 2004 kreeg hij bijna direct [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 928 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 928 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 928 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 926 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 3 reacties
- 926 weergaven
Ik zoek een programma om van stukjes van liedjes 1 liedje te maken. Tussen het wisselen van liedje wil ik dan ook graag iets zodat het wel lekker overloopt. Kent iemand een goed programma? ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 926 weergaven
COD, pes6 heb ik weer opgeakt en GoW
Laatste reactie door Robin, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 926 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 925 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 925 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t,