Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 765 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 327 weergaven
Directe links zijn toch verboden?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 878 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
- 0 reacties
- 404 weergaven
Aan die printscreen heb je niks:P Kijk per onder bij: Besturingssysteem: weet je zelf denk ik wel Procesoor: Kijk bij: Apparaatbeheer en dan bij Processors Geheugen: Kijk bij: Videokaart: Kijk bij:
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Re: Face Maker!
door maxke006- 0 reacties
- 1.3k weergaven
that's me! ;D :2funny: [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov, -
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 651 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
- 0 reacties
- 369 weergaven
dead island is vele malen leuker.
Laatste reactie door firecrack, -
Re: Fast Five (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gertjan08- 0 reacties
- 324 weergaven
bedankt
-
- 0 reacties
- 905 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: FF voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 349 weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria :-[
-
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik kan mijn post op tapatalk niet verwijderen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: ff voorstellen
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 525 weergaven
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen, schoenen dsquared, welkom op onze online shop, een poging te hebben eenvoudig shopping.Free verzendkosten op alle bestellingen en alle producten zijn allemaal in goede kwaliteit. Belangrijkste producten: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Schoenen Air Structure Triax 91 Nike Air Max Supreme Wildwood Nike Air schoenen Zenyth Nike Air Max schoenen Preview Nike Air Max schoenen Huarache Dsquared Mannen Jeans Dsquared schoenen mannen Dsquared mannen tshirts Dsquared schoenen vrouwen website: www.shopdsquared.com] www.shopdsquared.com. naar uit om met u samenwerken.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
Re: fifa
door Frank1324117107- 0 reacties
- 1.3k weergaven
oops laat maar verkeerde forum :redface:
Laatste reactie door Frank1324117107, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
probeer de test op www.srtest.com selecteer dan Fifa 08 .
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Er staat 'file not found' dus misschien heb je Fifa 08 in een andere map geinstalleerd en weet de patch dat niet.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek,