Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 899 weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 899 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
De download is nieuw van De Goede Dood Als Bernhard kiest voor euthanasie, maakt dat heel wat los bij zijn naasten. Op de laatste avond die ze samen beleven wordt gezongen, gelachen en gehuild. Maar de twijfels en dilemma’s overheersen, met het pijnlijke besef dat Bernhard er de volgende ochtend [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Download tip -> Dance muziek
door Gast Downen- 0 reacties
- 898 weergaven
Hallo mensen, Ik kwam de volgende site tegen [shadow=red,left]http://www.megaspamspam[/shadow] en heb hier al heel wat gave dance CD's gedownload... wel ff gratis registreren... en downloaden maar! Dir wilde ik ik ff met jullie delen.. (dit is geen spam, ik heb geen relatie of wat ook met de site :s) [modbreak=DukeN] Dit komt voor mij over als spam, voor het downloaden moet je je zelfs registeren [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 898 weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Laikos, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 898 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 898 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 897 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, René van ‘t Hof Download / Torrent / NZB – NL Subs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 895 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 894 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34937.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Serials.ws
Laatste reactie door Farid.,