Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 968 weergaven
Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Dark.Shadows.Army.of.Evil-SKIDROW Releasedatum: 29.11.12 Retail Datum: 29.11.12 Bestandsnaam: sr-dsaoe Bron: DVD Grootte: 1.4GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Burian Media Enterprises Ontwikkeld door: Burian Media Enterprises Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 968 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26629.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
Hide functie?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 968 weergaven
Yo leden Is het mogelijk om op het forum een hide functie te krijgen? Als je op lees meer druk dat er dan een hele lap tekst tevoorschijn komt? Dat zou bijvoorbeeld een tutorial etc veel overzichtelijker houden. ~~ LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
Dit is een nieuwe release van Act of Valor In Act of Valor zien we echte Navy SEAL’s aan het werk in een sterk verhaal over het hedendaagse wereldwijde anti-terrorisme. De film combineert indrukwekkende gevechtsscènes, tactiek en pure emotie. Act of Valor is geïnspireerd op waargebeurde missies. We worden deel [...] Het volledige artikel bekijken
Fout opstaren Sims 3
door Gast lala78- 1 reactie
- 967 weergaven
Ik heb Sims 3 gedownload en geinstaleerd enzo, maar als ik het op wil starten geeft hij deze melding aan. http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1914440.html Ik heb geloof ik een ATI MOBILITY READON 7500 videokaart. Weet iemand hier toevallig raad mee? Groetjes lala78.
Laatste reactie door Erwin., -
Cd Branden?
door Deeeemy- 2 reacties
- 966 weergaven
Hallo, Mijn zus vroeg hoe ze een cd met muziek kan maken, maar ik zet nooit muziek op een cd. Dus weet iemand een brand programma? Greetz. :peace:
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 966 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 966 weergaven
Gevonden Hitchcock Dit is een biografische film over regisseur “Alfred Hitchcock” en zijn vrouw tijdens de opnames van een van zijn bekendste films: “Psycho” (1957). De productie gaat niet echt van een leien dakje. De film groeit echter uit tot een meesterwerk. Het is niet algemeen bekend dat Hitchcock’s vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 966 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 965 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31109.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33006.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 964 weergaven
aangezien ik redelijk illegaal met deze vraag ben zet ik hem maar alvast in de prullebak neer ;D goeienavond dit late uurtje. ik heb dus een dstt kaartje gekocht. waar moet ik op letten bij downloaden van de games het kaartje is al klaar voor gebruik. moet ik nog een bepaalde regio aanklikken aangezien er vischillende soorten zijn of kan de ds gekocht in nederland zowel nerderlands als europees regio games downloaden dat de ds die pakt en pakt hij evt ook amerikaanse spellen? of die dan weer niet?? kan iemand deze hoogblonde dame een beetje opweg helpen voor ik mijn ds om zeep help bijvoorbaat dank
Laatste reactie door blondie, -
- 0 reacties
- 964 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 963 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 963 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 963 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen,