Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 864 weergaven
Dit is een nieuwe release van Act of Valor In Act of Valor zien we echte Navy SEAL’s aan het werk in een sterk verhaal over het hedendaagse wereldwijde anti-terrorisme. De film combineert indrukwekkende gevechtsscènes, tactiek en pure emotie. Act of Valor is geïnspireerd op waargebeurde missies. We worden deel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33006.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED Sang Froid Tales of Weerwolven-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sang.Froid.Tales.of.Werewolves-RELOADED Releasedatum: 06 april 2013 Retail Datum: 06 april 2013 Bestandsnaam: Sang.Froid.Tales.of. Weerwolven-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie, strategie Regio: GRATIS Uitgever: Artifice Studio Ontwikkelaar: Artifice Studio Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 863 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Morgen rond half 6 dus? Sorry ben niet erg goed in rekenen Maar iig leuk dat je meedoet! :friends:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 863 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Gevonden Hitchcock Dit is een biografische film over regisseur “Alfred Hitchcock” en zijn vrouw tijdens de opnames van een van zijn bekendste films: “Psycho” (1957). De productie gaat niet echt van een leien dakje. De film groeit echter uit tot een meesterwerk. Het is niet algemeen bekend dat Hitchcock’s vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 862 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Pass. ik heb géén idee..
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 861 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
ik weet niet of dit het goede plekje is verplaats hem anders maar O0 Maar nu on-topic net een nieuwe skin gedownload voor me pc. dan krijg ik een mapje met dit Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? O0 Mvg HBK
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 859 weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Hotell Erika heeft alles: een goede baan, veel vrienden en een vaste relatie. Op een dag raakt ze echter alles kwijt. Ze gaat in groepstherapie waar ze meerdere mensen ontmoet. Samen met een groep neemt ze het heft in eigen handen: ze gaan naar hotels waar ze wakker kunnen worden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 859 weergaven
Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch)…
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
daarom gaat hij plassen op tante charly en in de vaatwasser enzo :-[ :-[ :-[ :-[
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Unieke download van A Story of Children and Film Mark Cousins maakt een reis door de filmgeschiedenis naar de rol die kinderen hebben gespeeld: hoe beïnvloeden films het leven van kinderen? Hoe uiten die jeugdherinneringen zich bij de regisseurs van later? Regie: Mark Cousins Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 858 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25697.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 856 weergaven
Doctor Who – The Eternity Clock – FLT Doctor Who – Eternity Clock – FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT Releasedatum: 20 november 2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT.rar Bron: DVD Grootte: 2 GB (1 DVD) Genre: Actie | Avontuur Critici: Geen Critici Toch Uitgegeven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 856 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12,