Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 903 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
Iemand???
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 902 weergaven
welke versie is deze server?
Laatste reactie door giviker, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
kk = oke maar je moet wel opletten daarmee martijn, want je kunt het ook anders opvatten.
Laatste reactie door Schaapje, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 901 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Het klopt ook dat je dat er mee kan Luc wist gewoon niet wat hij zei.
Laatste reactie door Assyrian, -
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 900 weergaven
[spam]
-
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 899 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 899 weergaven
ik heb the sims 3 gedowload en geistalleerd! Nu vraagt die alleen naar de cd die ik niet heb, er staat ook geen crack op ( volgens mij ). Heb ook daemon tools geprobeert maar dat werk niet. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
- 0 reacties
- 899 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
je moet met de hoofdgebruiker inloggen (degene die alle rechten heeft).
Laatste reactie door Schaapje, -
- 6 reacties
- 898 weergaven
Ik moet een opdracht maken van school dus vandaar die vraag.
Laatste reactie door Tom, -
Re: Camera nokia 5530
door VXL- 0 reacties
- 898 weergaven
Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik. Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos? En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 05, Mozes Mozes wordt geboren in omstandigheden die verre van ideaal zijn. Drie maanden lang moet hij als kind verborgen worden gehouden. De wrede Farao van Egypte had bevolen alle kinderen van de Hebreeuwse slaven ter dood te brengen. Uiteindelijk kunnen zijn ouders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 898 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33006.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 897 weergaven
Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None
Laatste reactie door kniffie73, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 896 weergaven
is die vraag aan mij haha? Zoja ja
Laatste reactie door sc0ttty, -
Anno 1404
door mrmojorisin- 2 reacties
- 896 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
- 0 reacties
- 896 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 895 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12,