Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 827 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Serials.ws
Laatste reactie door Farid., -
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder
door Gast milagross- 0 reacties
- 826 weergaven
Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder - Find zyprexa 15 mg Click Here To Enter Click Here To Enter Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The anyhow sequence Zyprexa For Childhood Onset Bipolar Disorder: may be closest in such disorders as borderline persona. The advanced sickness is called IEDâ€â€intermittent shaky disarray. Most people with IED have on the agenda c trick other psychiatric disorders, including dread, bust, alcoholism, and celebrit…
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper van de Eredivisie Vitesse komt op zondag 24 november 2013 weer in actie tegen Go Ahead Eagles, en de grote vraag blijft natuurlijk of Vitesse in vorm genoeg is om de koppositie dit weekend vast te houden. Naast Vitesse kunnen dit weekend maar liefst 6 andere clubs aanspraak maken op de koppositie in de Eredivisie omdat de voorsprong van deze club op de andere 6 clubs maar 1 tot 3 punten is. Nog nooit in het verleden is de Eredivisie zo spannend geweest doordat er geen enkele cl…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Laatste reactie door gekie1973, -
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 826 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 825 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 823 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
kk = oke maar je moet wel opletten daarmee martijn, want je kunt het ook anders opvatten.
Laatste reactie door Schaapje, -
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
Onze huidige softmod is beter dan de chipmod die ingebouwd moet worden U kan onze softmod zelf instaleren met onze online handleiding welke een kind kan doen. binnen 30min klaar zonder dat u uw wii moet openmaken. spam
Laatste reactie door consolepro.tk,