Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Een spel gemount lukt niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 477 weergaven
Ik heb het gekopieerd. Mijn engels is a wayyy better
-
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 620 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 451 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
KAMEEL L
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
test
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 592 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 640 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
- 0 reacties
- 822 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 986 weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
Al wel gekeken naar andere gebruikers op je netwerk? Als die ook internet gebruiken zou het bij jou langzamer kunnen gaan Wat ook kan gebeuren is dat je perongeluk ergens een limiet hebt ingesteld. XD
Laatste reactie door Wous, -
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 255 weergaven
Directe links zijn toch verboden?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 785 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
- 0 reacties
- 323 weergaven
Aan die printscreen heb je niks:P Kijk per onder bij: Besturingssysteem: weet je zelf denk ik wel Procesoor: Kijk bij: Apparaatbeheer en dan bij Processors Geheugen: Kijk bij: Videokaart: Kijk bij:
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Re: Face Maker!
door maxke006- 0 reacties
- 1,2k weergaven
that's me! ;D :2funny: [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov,