Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 939 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27855.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 938 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 938 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
. Argo – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van Argo! Regisseur Ben Affleck en voormalig CIA-agent Tony Mendez onthullen de originele documenten en de achtergronden van de list om de fictieve film Argo te maken waar uiteindelijk heel Hollywood in geloofde. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 938 weergaven
Hallo experts, Op http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 heb ik wat samengesteld. Het is de bedoeling dat hij gebruikt gaat worden voor wat foto en videobeweking en de normale zaken als office, internet en wat games? Moet er nog wat verandert worden naar jullie inzicht? Groet, Willem
Laatste reactie door Jeroen, -
Het woorden topic
door niro- 0 reacties
- 937 weergaven
heb jij een woord waar je echt hard om moet lachen of een woord waarom je moet huilen. post het hier. ( dit topic bestaat toch nog niet he? :ziek2: )
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28750.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 937 weergaven
Hoy heb een probleem diverse spellen crashen na een tijdje wat kan ik doen ? Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Holy Motors Van dageraad tot zonsondergang, enkele uren uit het leven van Meneer Oscar, een duister wezen dat van het ene leven naar het andere reist. Hij is opeenvolgend zakenmagnaat, moordenaar, bedelaar, monster, familieman. Hij lijkt rolletjes te spelen en stort zijn ziel in de vertolking van elk van hen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 936 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 936 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 934 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 934 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
- 0 reacties
- 934 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Lost Coast Tapes Als de Bigfoot-jager Carl Drybeck beweert dat hij het lichaam van een ‘sasquatch’ in zijn bezit heeft, gaat de journalist Sean Reynolds op onderzoek uit. Hij gelooft weliswaar niet in paranormale gebeurtenissen, maar ziet in Drybeck wel een mooi verhaal. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 934 weergaven
Angry Birds Space 10 miljoen keer gedownload Rovio heeft bekend gemaakt dat binnen drie dagen, het spel Angry Birds Space 10 miljoen keer is gedownload. Het gaat hierbij om de totale verkoop van alle platvormen. Angry Birds Space is een nieuw Angry Birds spel, welke zich afspeelt in de ruimte. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 933 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Externe hardeschijf probleem
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 933 weergaven
Ik heb pas een externe hardeschijf van 1TB van lacie gekocht, ik probeer deze te installeren, maar het probleem is dat de computer als ik hem aan de pc heb gekoppelt steeds vastloopt, en als ik hem eraf haal heb ik dit niet(dit heb ik soms ook met andere externe apparaten). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bvd, Niels
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
Morgen rond half 6 dus? Sorry ben niet erg goed in rekenen Maar iig leuk dat je meedoet! :friends:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,