Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 802 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Iemand???
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, René van ‘t Hof Download / Torrent / NZB – NL Subs [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38504.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Maat: 10 MB Type: Strategie release Beschrijving Verdedig onze planeet van asteroïden en buitenaardse wezens in deze grote toren verdediging game. Asteroid Defense 2 is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
Aw:Product Key Norton ?
door Gast ocram- 0 reacties
- 801 weergaven
ik heb dit ergens gevonden 1st) Disconnect internet. 2nd) Install Norton AntiVirus 2006. - When you see \"Unable to verify signature. Do you wish to continue with the installation? just click \"Yes\". 3rd) Enter Serial: VYB7V-BBVRW-VTXF4-T9KKP-F69W2 - During installion if you see ************************************************************** * Norton AntiVitus has encountered an internal program error.* * UninsTall and re-install Norton AntiVirus\" * ************************************************************** - Don\'t worry about it just click \"OK\". Don\'t follow what it said. - Completed restart your computer. - Norton wil…
-
- 1 reactie
- 801 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit is een nieuwe release van House at the End of the Street Elissa gaat met haar moeder in een nieuw huis wonen in een andere stad. Ze leren dat er in het huis naast hun iets vreselijks is gebeurd: een dochter vermoordde haar ouders en verdween. Alleen de zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 1 reactie
- 800 weergaven
Verschilt bij Football Manager nog wel eens
Laatste reactie door MrHulleman, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Frankenweenie Victor speelt graag met zijn hondje Sparky. Als Sparky wordt aangereden en doodgaat weet Victor hem tot leven te brengen. Hij houdt de hond echter wel verborgen. Als Sparky ontsnapt creert hij een grote chaos in de stad. Regie: Tim Burton Met de stemmen van: Winona Ryder, Martin Landau, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 799 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29284.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
www.torrentz.com?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
Re: FTD v3
door Freddytje- 0 reacties
- 798 weergaven
Het kan aan mij liggen, maar als ik het probeer met dat .ftddb komen er niet meer files.. in ieder geval bedankt voor je reactie
Laatste reactie door Freddytje, -
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 797 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
Beste DukeN's, Hier 2 private gameservers voor Call Of Duty. Gelieve deze gameservers niet op andere sites te plaatsen O0 Met dank aan : www.NZB2Day.com Veel plezier jongens! :cool2: Server 1 = Call of Duty 4 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627 Server 2 = Call of Duty 5 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,