Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 786 weergaven
Welkom :peace:
Laatste reactie door Niels., -
Re: FTD v3
door Freddytje- 0 reacties
- 786 weergaven
Het kan aan mij liggen, maar als ik het probeer met dat .ftddb komen er niet meer files.. in ieder geval bedankt voor je reactie
Laatste reactie door Freddytje, -
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 785 weergaven
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW Family Guy Back To The Multiverse-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Family.Guy.Back.to.the.Multiverse-SKIDROW Releasedatum: 21-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Family.Guy.Back.To.The.Multiverse.XBOX360-iMARS Bron: DVD9 Grootte: 3,5 GB Regio: GRATIS Genre: Avontuur Uitgever: Activision Ontwikkelaar: Heavy Iron Studios Op de markt Beschrijving Family Guy: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 785 weergaven
iCam – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD-P2P ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD.apk Maat: 131,98 kB Type: Android release Beschrijving ICAM stelt u in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Mixmeister & Fruity Loops.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Unieke download van Toussaint Louverture Rond het begin van de negentiende eeuw was Toissaint de grote held van veel zwarte slaven. Hij was het die Haïti naar de onafhankelijkheid leidde. In deze biopic wordt het levensverhaal van Toussaint verteld aan de hand van een ondervraging die hij ondergaat wanneer hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 783 weergaven
Beste DukeN's, Hier 2 private gameservers voor Call Of Duty. Gelieve deze gameservers niet op andere sites te plaatsen O0 Met dank aan : www.NZB2Day.com Veel plezier jongens! :cool2: Server 1 = Call of Duty 4 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627 Server 2 = Call of Duty 5 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 783 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 783 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
daarom gaat hij plassen op tante charly en in de vaatwasser enzo :-[ :-[ :-[ :-[
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 782 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg,