Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: FTD v3
door Freddytje- 0 reacties
- 872 weergaven
Het kan aan mij liggen, maar als ik het probeer met dat .ftddb komen er niet meer files.. in ieder geval bedankt voor je reactie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30721.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 871 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De krekel Deze film bestaat uit zeven verschillende verhaaltjes voor kleuters vanaf drie jaar. De verhaaltjes gaan over een krekel die avonturen beleeft met de andere insecten, vogels en andere dieren. Regie: Zdenek Miler Met: (Series Cast [1]) Antonín Jedlicka Torrent – Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 871 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 871 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Unieke download van Mama Twee meisjes verdwijnen op de dag dat hun moeder wordt vermoord. Vijf jaar later worden ze weer gevonden en gaan bij hun oom en zijn vriendin Annabel wonen. Hoe hebben ze al die jaren kunnen overleven? Regie: Andres Muschietti Met: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Isabelle Nélisse, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27855.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
Aw:Product Key Norton ?
door Gast ocram- 0 reacties
- 870 weergaven
ik heb dit ergens gevonden 1st) Disconnect internet. 2nd) Install Norton AntiVirus 2006. - When you see \"Unable to verify signature. Do you wish to continue with the installation? just click \"Yes\". 3rd) Enter Serial: VYB7V-BBVRW-VTXF4-T9KKP-F69W2 - During installion if you see ************************************************************** * Norton AntiVitus has encountered an internal program error.* * UninsTall and re-install Norton AntiVirus\" * ************************************************************** - Don\'t worry about it just click \"OK\". Don\'t follow what it said. - Completed restart your computer. - Norton wil…
-
- 0 reacties
- 870 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 869 weergaven
zullen we maar weer eens ONtopic gaan praten ?
Laatste reactie door Oxside, -
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 869 weergaven
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW Family Guy Back To The Multiverse-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Family.Guy.Back.to.the.Multiverse-SKIDROW Releasedatum: 21-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Family.Guy.Back.To.The.Multiverse.XBOX360-iMARS Bron: DVD9 Grootte: 3,5 GB Regio: GRATIS Genre: Avontuur Uitgever: Activision Ontwikkelaar: Heavy Iron Studios Op de markt Beschrijving Family Guy: [...] Het volledige artikel bekijken
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 869 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
- 0 reacties
- 869 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
. Argo – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van Argo! Regisseur Ben Affleck en voormalig CIA-agent Tony Mendez onthullen de originele documenten en de achtergronden van de list om de fictieve film Argo te maken waar uiteindelijk heel Hollywood in geloofde. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
Fout opstaren Sims 3
door Gast lala78- 1 reactie
- 868 weergaven
Ik heb Sims 3 gedownload en geinstaleerd enzo, maar als ik het op wil starten geeft hij deze melding aan. http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1914440.html Ik heb geloof ik een ATI MOBILITY READON 7500 videokaart. Weet iemand hier toevallig raad mee? Groetjes lala78.
- 0 reacties
- 868 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Maat: 10 MB Type: Strategie release Beschrijving Verdedig onze planeet van asteroïden en buitenaardse wezens in deze grote toren verdediging game. Asteroid Defense 2 is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 868 weergaven
Onze huidige softmod is beter dan de chipmod die ingebouwd moet worden U kan onze softmod zelf instaleren met onze online handleiding welke een kind kan doen. binnen 30min klaar zonder dat u uw wii moet openmaken. spam
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
De download is nieuw van Sinterklaas en het Raadsel van 5 December De Pieten lopen op tegen een modern probleem. De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de kadootjes te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 868 weergaven
ik heb een nieuwe router dus dacht ik ik zal hem effe laten showen, Met snelheden wireless t/m 300 mbps ik zit nu op mijn zolder met alle deuren dicht met 243 mbps deze gaming router opent automatisch poorten voor spellen en download software. tis zeer handig en kabeloos:> slasher O0 O0
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34937.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,