Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 882 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Unieke download van Mama Twee meisjes verdwijnen op de dag dat hun moeder wordt vermoord. Vijf jaar later worden ze weer gevonden en gaan bij hun oom en zijn vriendin Annabel wonen. Hoe hebben ze al die jaren kunnen overleven? Regie: Andres Muschietti Met: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Isabelle Nélisse, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast frank321- 0 reacties
- 881 weergaven
Die server moet je niet joinen man join wow 8 be my m8 (-= http://wow8.myvnc.com
-
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 881 weergaven
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW Family Guy Back To The Multiverse-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Family.Guy.Back.to.the.Multiverse-SKIDROW Releasedatum: 21-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Family.Guy.Back.To.The.Multiverse.XBOX360-iMARS Bron: DVD9 Grootte: 3,5 GB Regio: GRATIS Genre: Avontuur Uitgever: Activision Ontwikkelaar: Heavy Iron Studios Op de markt Beschrijving Family Guy: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 881 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37791.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Lost Coast Tapes Als de Bigfoot-jager Carl Drybeck beweert dat hij het lichaam van een ‘sasquatch’ in zijn bezit heeft, gaat de journalist Sean Reynolds op onderzoek uit. Hij gelooft weliswaar niet in paranormale gebeurtenissen, maar ziet in Drybeck wel een mooi verhaal. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 881 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Nee je
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 880 weergaven
Als je Virtual DJ hebt moet je wel automix aanzetten Ja ik heb Virtual DJ, maar waar kan ik die automix knop vinden???
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
. Argo – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van Argo! Regisseur Ben Affleck en voormalig CIA-agent Tony Mendez onthullen de originele documenten en de achtergronden van de list om de fictieve film Argo te maken waar uiteindelijk heel Hollywood in geloofde. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 1 reactie
- 880 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een …
Laatste reactie door Repentance, -
GEZOCHT: Palette Cad
door Gast TBP- 1 reactie
- 880 weergaven
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan PaletteCAD (http://www.palettecad.info/). Zou super zijn als jullie mij eraan weten te helpen! Dank alvast!! Gr Joost
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Onze huidige softmod is beter dan de chipmod die ingebouwd moet worden U kan onze softmod zelf instaleren met onze online handleiding welke een kind kan doen. binnen 30min klaar zonder dat u uw wii moet openmaken. spam
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 879 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29284.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: FTD v3
door Freddytje- 0 reacties
- 879 weergaven
Het kan aan mij liggen, maar als ik het probeer met dat .ftddb komen er niet meer files.. in ieder geval bedankt voor je reactie
Laatste reactie door Freddytje,