Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
Ja die kan het aan maar het is ook bij andere spellen. Zoals Sims 3 en Champions online... Ik zal er even apart topic over maken.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 797 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Unieke download van Toussaint Louverture Rond het begin van de negentiende eeuw was Toissaint de grote held van veel zwarte slaven. Hij was het die Haïti naar de onafhankelijkheid leidde. In deze biopic wordt het levensverhaal van Toussaint verteld aan de hand van een ondervraging die hij ondergaat wanneer hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 796 weergaven
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24691.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27855.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net dc++ geinstalleerd. Maar steeds als ik een filelist wil ophalen krijg ik een connectietimeout. :s Hoe kan ik dit oplossen?? MvG Rik EDIT: Ik heb een jaartje terug ook dc++ geinstalleerd maar toen werkte 'Get Filelist' WEL :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ EDIT2: Dit staat er nu ong. 2 uur lang al, ik denk dat hij geen verbinding krijgt...... :s (duidelijkere pic: http://img133.imageshack.us/img133/8634/probleemmetdcif7.png)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 796 weergaven
ik heb tweaknews
-
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 796 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 796 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 795 weergaven
Family Guy Back To The Multiverse -SKIDROW Family Guy Back To The Multiverse-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Family.Guy.Back.to.the.Multiverse-SKIDROW Releasedatum: 21-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Family.Guy.Back.To.The.Multiverse.XBOX360-iMARS Bron: DVD9 Grootte: 3,5 GB Regio: GRATIS Genre: Avontuur Uitgever: Activision Ontwikkelaar: Heavy Iron Studios Op de markt Beschrijving Family Guy: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1. Post Merge: mei 19, 2009, 03:27:20 pm Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1.
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
Mixmeister & Fruity Loops.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 795 weergaven
Welkom :peace:
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Frankrijk, 1958. De 21-jarige, beeldschone Rose Pamphyle is verloofd en lijkt voorbestemd voor een zorgeloos maar saai huisvrouwenbestaan. Ze weigert zich hier echter bij neer te leggen en reist af naar het Normandische Lisieux voor een sollicitatiegesprek bij een verzekeringsmaatschappij. Het gesprek met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
Hallo.Als ik eens een filmpje wil uploaden,dan moet ik diverse info hebben over de dvd. Als er een cover bij zit,dan zou ik dat allemaal kunnen lezen,maar nu heb ik al mijn vhs met dazzle omgezet naar dvd en de video`s zijn naar de kringloop gegaan. Daar komt nog bij,dat ik totaal geen benul heb van diverse termen. Zouden jullie mij wat info kunnen geven over de volgende vargen? Beeld; bij de ze info staat wel eens ooit bijvoorbeeld 1.33;1.(4;3). Wat wordt daar mee bedoeld en hoe kan ik daar achter komen bij een dvd zonder cover + info? Regio code; Staat wel eens bij " 2. pal" is dat altijd zo? of kan ik dat opsporen ergens mee? geluid; staat wel ens 2,0 0f 5,0. Wat …
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje,