Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 870 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 868 weergaven
ik heb tweaknews
-
- 0 reacties
- 868 weergaven
Hallo.Als ik eens een filmpje wil uploaden,dan moet ik diverse info hebben over de dvd. Als er een cover bij zit,dan zou ik dat allemaal kunnen lezen,maar nu heb ik al mijn vhs met dazzle omgezet naar dvd en de video`s zijn naar de kringloop gegaan. Daar komt nog bij,dat ik totaal geen benul heb van diverse termen. Zouden jullie mij wat info kunnen geven over de volgende vargen? Beeld; bij de ze info staat wel eens ooit bijvoorbeeld 1.33;1.(4;3). Wat wordt daar mee bedoeld en hoe kan ik daar achter komen bij een dvd zonder cover + info? Regio code; Staat wel eens bij " 2. pal" is dat altijd zo? of kan ik dat opsporen ergens mee? geluid; staat wel ens 2,0 0f 5,0. Wat …
Laatste reactie door sjako, -
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 868 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 868 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 868 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Pass. ik heb géén idee..
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 867 weergaven
Unieke download van Mama Twee meisjes verdwijnen op de dag dat hun moeder wordt vermoord. Vijf jaar later worden ze weer gevonden en gaan bij hun oom en zijn vriendin Annabel wonen. Hoe hebben ze al die jaren kunnen overleven? Regie: Andres Muschietti Met: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Isabelle Nélisse, [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 867 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 865 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 0 reacties
- 865 weergaven
Kan ik ook al een patch downloaden en waar kan ik de Cracks vinden? Als ik hem dadelijk ga installeren moet het online of offline?
Laatste reactie door mathijs666, -
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 865 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn,