Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 854 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 853 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 2 reacties
- 853 weergaven
Als je Virtual DJ hebt moet je wel automix aanzetten Ja ik heb Virtual DJ, maar waar kan ik die automix knop vinden???
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 853 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
- 3 reacties
- 853 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Angry Birds Space 10 miljoen keer gedownload Rovio heeft bekend gemaakt dat binnen drie dagen, het spel Angry Birds Space 10 miljoen keer is gedownload. Het gaat hierbij om de totale verkoop van alle platvormen. Angry Birds Space is een nieuw Angry Birds spel, welke zich afspeelt in de ruimte. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 851 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 851 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 851 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 851 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 850 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris.,