Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 817 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 817 weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
- 0 reacties
- 817 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
heey jfk 99 thx het is inmiddels al gelukt thx man
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Frankrijk, 1958. De 21-jarige, beeldschone Rose Pamphyle is verloofd en lijkt voorbestemd voor een zorgeloos maar saai huisvrouwenbestaan. Ze weigert zich hier echter bij neer te leggen en reist af naar het Normandische Lisieux voor een sollicitatiegesprek bij een verzekeringsmaatschappij. Het gesprek met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 1 reactie
- 816 weergaven
Ey allemaal ik heb net de Creative fatality gaming headset gekocht. Helemaal uitgepakt maar toen viel de mic op de grond (niet hard) en ik heb hem nu aangesloten (er zat geen software bij) en nu doet de mic het niet bij MSN of bij Skype!! WAT nu?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 1 reactie
- 816 weergaven
Verschilt bij Football Manager nog wel eens
Laatste reactie door MrHulleman, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo.Als ik eens een filmpje wil uploaden,dan moet ik diverse info hebben over de dvd. Als er een cover bij zit,dan zou ik dat allemaal kunnen lezen,maar nu heb ik al mijn vhs met dazzle omgezet naar dvd en de video`s zijn naar de kringloop gegaan. Daar komt nog bij,dat ik totaal geen benul heb van diverse termen. Zouden jullie mij wat info kunnen geven over de volgende vargen? Beeld; bij de ze info staat wel eens ooit bijvoorbeeld 1.33;1.(4;3). Wat wordt daar mee bedoeld en hoe kan ik daar achter komen bij een dvd zonder cover + info? Regio code; Staat wel eens bij " 2. pal" is dat altijd zo? of kan ik dat opsporen ergens mee? geluid; staat wel ens 2,0 0f 5,0. Wat …
Laatste reactie door sjako, -
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 815 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Holy Motors Van dageraad tot zonsondergang, enkele uren uit het leven van Meneer Oscar, een duister wezen dat van het ene leven naar het andere reist. Hij is opeenvolgend zakenmagnaat, moordenaar, bedelaar, monster, familieman. Hij lijkt rolletjes te spelen en stort zijn ziel in de vertolking van elk van hen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Bij mij nieuwe muur/behang en andere troep O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
A Kiss and a Promise David Beck heeft een psychische stoornis, maar de buitenwereld merkt daar niets van. Hij runt een pension met zijn vrouw Samantha, een vurig type met masochistische trekjes. Hun enige gast is beginnend schrijver Charlie, een dwangmatige leugenaar die door iedereen aardig gevonden wil worden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 814 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen,