Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 770 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28709.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Dit is een nieuwe release van Seven Psychopaths Marty’s grote droom is om zijn scenario van de film Seven Psychopaths te voltooien. Zijn vrienden Billy en Hans stelen een hond van de gewelddadige gangster Charlie. Dit levert Marty de nodige inspiratie op, zo lang hij het maar overleeft. Regie: Martin [...] Het volledige artikel bekijken
Adaox-Designs
door Gast Advertiser- 0 reacties
- 770 weergaven
/mod: spam. Voor serieuze reclame op DukeN.nl contact opnemen met info@duken.nl
-
- 1 reactie
- 769 weergaven
Ey allemaal ik heb net de Creative fatality gaming headset gekocht. Helemaal uitgepakt maar toen viel de mic op de grond (niet hard) en ik heb hem nu aangesloten (er zat geen software bij) en nu doet de mic het niet bij MSN of bij Skype!! WAT nu?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 768 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 767 weergaven
zullen we maar weer eens ONtopic gaan praten ?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Good Neighbours Is het wel veilig om bij de buren suiker te gaan lenen? 1995. In Canada woedt een bittere taalstrijd. Québec moet zich in een referendum uitspreken over een eventuele afsplitsing. In Notre-Dame-de-Grâce, een vervallen en fanatiek Franstalige buurt van Montréal, wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 767 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37791.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 767 weergaven
Dit is een toffe browsergame waar je een poppetje krijgt die tegen andere mensen moet vechten. De gevechten zijn echt vetjes, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 766 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 765 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 765 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 764 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool,