Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 1k weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 895 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
Re: iPod Oortjes
door Gast silvan14- 0 reacties
- 714 weergaven
ik zal gewoon niewe oortjes betslen op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/gigasell/
-
- 0 reacties
- 666 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Ok, bedankt! Werkt deze ook voor de iPod Touch 3G?
Laatste reactie door Bart', -
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 887 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
Re: IQ-test
door ActionWaction- 0 reacties
- 1k weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ja ik gebruik normaal ook o.a. isohunt en eztv en mininova. Misschien moet ik toch maar beter zoeken daar. Vond demonoid wel overzichterlijker wat muziekfiles betreft.
Laatste reactie door vana, -
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 626 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 693 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Re: is gestart torrent te overschrijven?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 758 weergaven
Je moet opnieuw... Het is mij nooit gelukt...
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
In welk bestandstype staat de film ?
Laatste reactie door mr_smokalot, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
je zou het bestand kunnen splitsen in 5x 1gb bestanden zoals bijv rar bestanden. succes
Laatste reactie door rubsub, -
Re: ISO File
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.3k weergaven
thnx voor je reactie had na een lange tijd kijken op het internet een programma gevonden waar mee het wel lukt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 1.4k weergaven
snap niet wat je bedoel mijn fout :redface:
Laatste reactie door predator, -
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 2.1k weergaven
sorry snap wat je bedoel
Laatste reactie door predator, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ja, super nu doet hij het wel! Btw. Jaapy22... Dat had ik al geprobeerd maar lukte ook niet...
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
Re: Jackass 3D (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast arjan12345- 3 reacties
- 593 weergaven
thnx neem ik mee!!
-
- 0 reacties
- 504 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 701 weergaven
mooi film, thanks
-
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik ga naar die site met firefox, doe verder niets, pc start opnieuw op zomaar ineens, eenmaal opgestart kan ik gewoon internetten behalve op duken.nl hoe kan dit!!?? gebeurde gelijk toen ik op die site kwam. :-[ kan nu nog steeds niet op duken op die pc
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart',