Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 834 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 833 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Far Cry 3-RELOADED Far Cry 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Far.Cry.3-RELOADED Releasedatum: 28 november 2012 Retail Datum: 29 november 2012 Bestandsnaam: Far.Cry.3-Team Bron: N / A Grootte: 9,5 GB Genre: Shooter, Open World Critici: 91/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 832 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
- 0 reacties
- 832 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 832 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
- 0 reacties
- 831 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 830 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 0 reacties
- 830 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 830 weergaven
The Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT De Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: The_Sims_3_Katy_Perrys_Sweet_Treats-FLT Release Date: 05-06-2012 Retail Datum: 05-06-2012 Bestandsnaam: flt-s3kp Bron: DVD Maat: 2,6 GB Genre: Leven Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The [...] Het volledige artikel bekijken
veel en snel geld ver dienden achter je pc
door Gast ibo1- 4 reacties
- 830 weergaven
verdien snel en veel geld met paypal ook bekend van opra met slechtes 6 euro en een paar minuten tijd dit is geen grap Deze pagina is bedoeld om mensen te HELPEN met hun financiële situaties Lees onderstaande goed door. Het kunnen zeer belangrijke 10 minuten voor U zijn !!! Hoe ik (een vader van 3) en pas 28 jaar binnen één week van €6,- >€1200,-< maakte door een paar emailtjes te sturen !!! Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal. Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manie…
Laatste reactie door Erwin., -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 830 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!