Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 889 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 887 weergaven
PS Vita VHBL exploit Everybody’s Tennis vrijgegeven Wololo heeft gister de tweede exploit voor de PS Vita vrijgegeven. Dit keer zat er een exploit in het PSP spel Everybody’s Tennis, zoals eerder bekend gemaakt werd. Sony heeft dit spel verwijderd uit de PSN Store, waarna Wololo de exploit heeft vrijgegeven. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
Ik heb even een vraagje. ik heb laats lips gekocht en nu wilde ik nummers downloaden op xbox live. nu had ik er een gedownload en hij stond op mijn harde schijf, maar in lips is het nummer nergens te zien. heeft hier iemand ervaring met lips?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
eeeuuuhhh die realm van jouw die kan alleen gebruikt worden voor wowscape wil je een saerver die leuk is ga dan op de wowfusion server spele :www.wowfusiononline.com
Laatste reactie door koen12345678, -
goede torrentsite
door xkissie- 1 reactie
- 886 weergaven
misschien is het voor vele een bekende site kijk er maar eens rond!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 886 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
Re: Anime/Manga Downloaden, welk programma?
door Gast piet.klaassen- 0 reacties
- 885 weergaven
Wilde het volgende even met jullie delen, zie het pdf bestand.. schrijven gaat niet echt lekker maar hiermee kun je (zoals reeds aangetoond) lezen en een dump maken. Succes http://www.tsl.utwente.nl/projects/OV%20MFOC%20Port.zip
-
- 0 reacties
- 885 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 885 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 885 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 885 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
- 0 reacties
- 884 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Dit is een nieuwe release van Die Kinder vom Napf Documentaire over de boerenkinderen die leven in het hart van Zwitserland, rond de berg Napf. De kinderen dalen iedere dag de berg af om naar school te gaan. Daarnaast werken ze op hun boerderijen en spelen in de Alpenweiden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 884 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 884 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
- 0 reacties
- 884 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Far Cry 3-RELOADED Far Cry 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Far.Cry.3-RELOADED Releasedatum: 28 november 2012 Retail Datum: 29 november 2012 Bestandsnaam: Far.Cry.3-Team Bron: N / A Grootte: 9,5 GB Genre: Shooter, Open World Critici: 91/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 883 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 883 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 882 weergaven
Ja die ja
- 0 reacties
- 882 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian,