Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 785 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 785 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
The Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT De Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: The_Sims_3_Katy_Perrys_Sweet_Treats-FLT Release Date: 05-06-2012 Retail Datum: 05-06-2012 Bestandsnaam: flt-s3kp Bron: DVD Maat: 2,6 GB Genre: Leven Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum. Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt. Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is. En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest. Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat …
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Secret Files 3-RELOADED Secret Files 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Secret.Files.3-RELOADED Releasedatum: 13.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Secret.Files.3-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 2 GB Genre: Avontuur Uitgever: Deep Silver Ontwikkelaar: Animatie Arts Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het moet de gelukkigste dag van haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
width=600 height=375]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/22f3d057_vogelcam.jpg Deze was met een streetcam toevallig gemaakt, stond op Dumpert
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
Re: torrent site,s
door Gast mmelief- 0 reacties
- 782 weergaven
geen idee , ineens lag ie eruit. balen :'(
-
Games platformen
door jhf1- 1 reactie
- 782 weergaven
:sos:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
:-X sorry