Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Fout opstaren Sims 3
door Gast lala78- 1 reactie
- 736 weergaven
Ik heb Sims 3 gedownload en geinstaleerd enzo, maar als ik het op wil starten geeft hij deze melding aan. http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1914440.html Ik heb geloof ik een ATI MOBILITY READON 7500 videokaart. Weet iemand hier toevallig raad mee? Groetjes lala78.
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Swat 4
door pruikie- 0 reacties
- 736 weergaven
wie weet waar ik alleen een no-cd crack kan vinden?? de game heb ik
Laatste reactie door pruikie, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 10 reacties
- 736 weergaven
hallo, Ik heb laats battlefield 2 gedownload en ik wou de crack gebruiken maar ik kan de folder niet vinden? ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar ik kan hem niet vinden! waar kan ik de folder vinden?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 736 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 0 reacties
- 736 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 05, Mozes Mozes wordt geboren in omstandigheden die verre van ideaal zijn. Drie maanden lang moet hij als kind verborgen worden gehouden. De wrede Farao van Egypte had bevolen alle kinderen van de Hebreeuwse slaven ter dood te brengen. Uiteindelijk kunnen zijn ouders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 735 weergaven
weet iemand misschien waar een ik een goede download voor fairytale fights kan vinden voor op de pc, want ik kan er nergens een vinden.. alvast bedankt!
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Heb ik even gedaan
Laatste reactie door Heisenberg, -
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 734 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 733 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,