Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 559 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 871 weergaven
Welkom :peace:
Laatste reactie door Niels., -
Re: Ik download pc games via nieuwsgroepen! Help!
door Gast pomenpam- 0 reacties
- 638 weergaven
<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4716365455052665"; /* 728x90, gemaakt 26-4-09 */ google_ad_slot = "6575012093"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
moet ik alles selecteren en dan fix cheked Post Merge: april 13, 2009, 06:38:14 pm Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:34:25, on 13-4-2009 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal /Modbreak: Ga met dit logje naar nucia.nl oid, op duken.nl zijn deze logjes niet toegestaan
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Zoek er gewoon zelf 1
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc., -
Re: ik zoek een paar nds games wie kan me helpen??
door Gast cobra30- 0 reacties
- 572 weergaven
je kan kijken op :http://www.frozen-roms.in daar staan bijna alle spellen op O0
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 437 weergaven
en dit lukt in het geheel niet hoe kan ik dit opslaan op harde schijf http://www.weo.fr/Emissions/Podium
Laatste reactie door deejay117, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
Links naar illegaal aangeboden content zijn niet toegestaan op Duken!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 386 weergaven
Heb je nou al wel MAC geinstalleerd ofniet?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
staat erbij:
Laatste reactie door VXL, -
Re: internet wachtwoorden laten zien
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 738 weergaven
De naam ervan noemen mag toch wel? Het programmatje heet Aircrack meer zeg ik niet omdat Kaas zegt dat het illegaal is.
-
- 0 reacties
- 634 weergaven
Wifi van de buren gebruiken als die niet beveilgd is. Als het een thomson/speedtouch router is kan je hem makkelijk kraken
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
Re: invite topic
door xiphoid- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb de volledige postforwarding uitgevoerd en mijn downloads gaan nu allemaal met gemak 65 Kb/s! Jullie zijn allemaal enorm bedankt, want het had niet lang meer geduurd vooraleer ik mijn pc door mijn raam had gezwierd. Merci iedereen! Brecht.
Laatste reactie door xiphoid, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Ik kan wel aan een http://torrentinvite.com invite komen, maar waarom zal ik je moeten uitnodigen? :friends: En HDME heb ik wel een invite voor, graag zal ik willen weten, waarom je deze invite wil.. Graag via PM, hierna neem ik het besluit of je de uitnodigingen krijgt.
Laatste reactie door Fill-me-in,
