Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 740 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 739 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
Cd Branden?
door Deeeemy- 2 reacties
- 739 weergaven
Hallo, Mijn zus vroeg hoe ze een cd met muziek kan maken, maar ik zet nooit muziek op een cd. Dus weet iemand een brand programma? Greetz. :peace:
Laatste reactie door Wous, -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 739 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 0 reacties
- 739 weergaven
Koop geen r4 kaart meer hoe vaak moet ik dat zeggen >
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: serial number dreamweaver cs4
- 739 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
- 1 reactie
- 739 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Looper In 2072 heeft de maffia een creatieve manier gevonden om iemand te liquideren. Ze sturen diegene 30 jaar terug in de tijd waar hij omgebracht wordt door een Looper. Joe (“Joseph Gordon-Levitt”) is zo’n Looper. Zijn nieuwe doelwit (“Bruce Willis”) blijkt een toekomstige versie van hemzelf te zijn. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 738 weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of het mogelijk is om dit pdf bestand te openen http://www.ecoman.be/Documenten/ecoman/Bedrijfsspel_ECOMAN_Oplossingen_2010-2011_v2.pdf. Het probleem is dat je een code nodig hebt om het te openen. Bestaat er iets om dit makelijk te kraken?
Laatste reactie door aelias, -
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 738 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
Dvd speler speelt enkele dvd's niet af
door Gast domi1990- 0 reacties
- 738 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik brand sinds kort dvd's en ik gebruik het programma convertx om ze te converteren en daarna te branden, de eerste dvd's (stuk of 20) zijn goed gegaan, nu willen de laatste 4 die ik gebrand heb opeens niet meer afspelen in de dvdspeler? Ook de pc niet, als ik de map open staat er niks in, terwijl je aan het schijfje kan zien dat hij gebrand is. Ook geen foutmeldingen na het branden, hij geeft aan: "Branden gelukt". Alles is exact hetzelfde, de extensies de schijfjes alles. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op?
-
- 0 reacties
- 737 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Ik heb even een vraagje. ik heb laats lips gekocht en nu wilde ik nummers downloaden op xbox live. nu had ik er een gedownload en hij stond op mijn harde schijf, maar in lips is het nummer nergens te zien. heeft hier iemand ervaring met lips?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
[TKG] Ps3
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 736 weergaven
Beste lezer, Ik zoek een ps3, welke versie maakt niet uit(fat/slim/40GB/250GB) die in goede staat is, maar het maximale wat ik ervoor uit wil geven is 280 euro(dit betekent niet dat ik het zo makkelijk uitgeef), ik wil niets opsturen, en ook niet meer dan 1 uur rijden(ik woon in Borne, Overijssel). Het liefst heb ik er ook een paar games bij en het liefste ook een aankoopbon, maar dit is niet verplicht. Wel moet er minstens 1 controller bij zitten, mvg, Niels Als je een ps3 hebt die hieraan voldoet kun je mailen naar: niels-vlutje@hotmail.com of me een PM sturen.
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
- 736 weergaven
Goeie tips!
-
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 736 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.