Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 809 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 809 weergaven
WARP-RELOADED WARP-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: WARP-Team Release Date: 13-03-2012 Retail Datum: 15-02-2012 Bestandsnaam: WARP-RELOADED.iso Bron: DVD9 Maat: 1.71 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Trapdoor release Beschrijving Warp is een puzzel-gebaseerde stealth action game waar je speelt als [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 808 weergaven
-
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 808 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 807 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 2 reacties
- 806 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 806 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
hallo duken, zou het slim voor mij zijn om als moederbord een Asus P5Q de Luxe en als proecessor Intel Quadcore Q9450 te kopen met als koeler Scythe Infinity Big Tower Koeler als pc upgrade? en past dat in een gewone standaard kast of heb ik dan een grotere nodig? met vriendelijke groet egry13
Laatste reactie door Tom, -
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
- 0 reacties
- 805 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 805 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 805 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon,