Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 798 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Graag alleen een poll aanmaken, als je om een mening vraagt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 1 reactie
- 798 weergaven
hallo, ik ben op zoek naar een gratis niet al te ingewikkeld proggama of iets waarmee ik eenvoudig grote bestanden zoals films naar iemand toe kan sturen. heeft iemand ervaring hiermee of ideeen en hoelang het duurt voordat het verstuurd is? groetjes
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 797 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Nou mensen,ben ik weer eindelijk is het mij gelukt om de lettertype van ondertiteling aan te passen,daarna heb ik die in de avi gebakken,via usb opgeslagen en op mij dvd speler zo eind resultaat wat ik wou. Maar nu stuit ik op het volgende probleem...brand ik het op een dvd met nero als data,dan zijn de ondertiteling weer in oude situatie grrrrrr. Doe ik wat verkeerd?? Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 21:22:43 Tis al gelukt............eindelijk yes ;D
Laatste reactie door Danit, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31748.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 796 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 3 reacties
- 796 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 796 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 5 reacties
- 796 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ja dat klopt Farid, maar op CSS zijn weer weinig non steam-servers, en krijgt pc'tje geen problemen als hij met de originele CSS op non-steam servers gaat spelen? Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t,