Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 725 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 724 weergaven
Angry Birds Star Wars-P2P Angry Birds Star Wars-P2P Release Info Release Group: Eres (SCENE) Release Name: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Releasedatum: 08-11-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Grootte: 51 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving De bittere vogels voldoen aan de sinistere Sith [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 724 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
Re: Anime/Manga Downloaden, welk programma?
door Gast piet.klaassen- 0 reacties
- 724 weergaven
Wilde het volgende even met jullie delen, zie het pdf bestand.. schrijven gaat niet echt lekker maar hiermee kun je (zoals reeds aangetoond) lezen en een dump maken. Succes http://www.tsl.utwente.nl/projects/OV%20MFOC%20Port.zip
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit is een nieuwe release van Die Kinder vom Napf Documentaire over de boerenkinderen die leven in het hart van Zwitserland, rond de berg Napf. De kinderen dalen iedere dag de berg af om naar school te gaan. Daarnaast werken ze op hun boerderijen en spelen in de Alpenweiden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 724 weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of het mogelijk is om dit pdf bestand te openen http://www.ecoman.be/Documenten/ecoman/Bedrijfsspel_ECOMAN_Oplossingen_2010-2011_v2.pdf. Het probleem is dat je een code nodig hebt om het te openen. Bestaat er iets om dit makelijk te kraken?
Laatste reactie door aelias, -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 724 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38159.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 724 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 723 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 722 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94,