Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 813 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 812 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 811 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 811 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
- 1 reactie
- 811 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Zal in het vervolg dit zeggen; Tom vs DukeN 0 - 3 Tom verliest zwaar en gaat af.
Laatste reactie door Vico, -
Re: Swat 4
door pruikie- 0 reacties
- 810 weergaven
wie weet waar ik alleen een no-cd crack kan vinden?? de game heb ik
Laatste reactie door pruikie, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Dungeon Lords MMXII-RELOADED Dungeon Lords MMXII-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Releasedatum: 22-09-2012 Retail Datum: 25-09-2012 Bestandsnaam: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4.2 GB Regio: Gratis Genre : Role-Playing Uitgever: Dreamcatcher Ontwikkelaar: Heuristic Park Op de markt Beschrijving De grote tovenaar Galdryn van de Meadows is gedood [...] Het volledige artikel bekijken
Cd Branden?
door Deeeemy- 2 reacties
- 809 weergaven
Hallo, Mijn zus vroeg hoe ze een cd met muziek kan maken, maar ik zet nooit muziek op een cd. Dus weet iemand een brand programma? Greetz. :peace:
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Aaah dit duurt echt zo lange he! :s
Laatste reactie door Crokyz, -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 809 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee,