Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 592 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik had een vraag? ik heb windows vista en ik wil red alert downloaden. ik heb a een keer red alert gedownload maar toen ik wou spelen stond er dan alleen voor windows 98 is. wie heeft een goede torrent vorr red alert van windows xp of vista. alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door zsimsz, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37860.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Caesar Must Die Van de regisseurs van Kaos, Padre Padrone en Fiorile. Bekroond met de Gouden Beer voor ‘Beste Film’ op het Filmfestival van Berlijn. De opvoering van het Shakespeare stuk Julius Caesar loopt ten einde, de artiesten worden onthaald op een uitbundig applaus. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
Three Stooges Van de onnoemelijk grappige Farrelly Brothers (There’s Something About Mary) komt deze moderne versie van het klassieke komische trio: The Three Stooges! Als peuters worden Moe, Larry en Curly achtergelaten voor de deur van een non-conventioneel weeshuis. Ze groeien op tot volwassenen terwijl ze elkaar met de vingers [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van IN JOUW NAAM ook: IN YOUR NAMEMarco van Geffen met: Barry Atsma (Ton), Lotte Verbeek (Els), Sytske van der Ster (zus Petra), Leny Breederveld(moeder Els), Ad van Kempen (vader van Ton), Anneke Sluiters (zus Heleen), Ferry Asselbergs (buurman Rutger) Nederlands-Belgisch-Franse co-productie. Scenario: Marco [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:code's
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik denk dat hij zo\'n serial bedoelt Doen wij niet aan is illegaal hahah nee zou zeggen zoek ff met google vindt je het altijd!
-
Aw:Geel balletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
Re: Downloadsnelheid erg laag!
door Gast Kars- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: De downloads komen maar niet boven de 20 kb/s, waar ligt dit aan en wat kan ik eraan doen?
-
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 935 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan :-\ zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
die providergegevens die je ingevoerd hebt moet je even vervangen door de gegevens die staan op deze website.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
Nieuwe download site gevonden!!
door Gast smokey1985- 0 reacties
- 5k weergaven
hoi, ik was een beetje aan het rond kijken op internet voor meerdere download site's zoals 4usonly en Bedrockplace, en nu kwam ik een nieuwe tegen, er staat al redelijk veel op maar had de beheerder gesproken en die zei dat ze pas 4 dagen bestonden en dat ze hard op zoek waren naar leden en uploaders.. ik zag hier net ook al staan dat mensen ook op 4usonly zitten ( net zoals ik ) maar wou het toch even graag met jullie delen als je een beetje van de hardstyle en hardcore en jump bent dan haha ;D dikkespam ik zou een kijkje nemen staan echt mooie downloads tussen en het groeit snel zover ik heb gezien grtz smokey
-
- 0 reacties
- 8.3k weergaven
Nee, Dit zijn cobra 6 (plaatjes heb ik ff van internet af geplukt) En dit zijn Italiaanse bommen: Of de knalverschil groot is weet ik niet, maar ik denk dat italiaanse bommen wel een stuk doffere knal geven.
Laatste reactie door headsh0t, -
DVD (incl.ondertiteling) converteren naar iPod-formaat
door Gast LarsL- 0 reacties
- 830 weergaven
Hallo allemaal, Ik download al een tijdje (usenet) en ben daar dus wel bekend mee maar heb net een iPod en zou graag een DVD incl.ondertiteling willen rippen en naar iPod-formaat (MP4?) willen converteren, maar het probleem is dat de ondertiteling dan niet mee gaat. Nu kan dat wel met Nero Recode alleen dat duurt ontiegelijk lang. Heeft er misschien iemand nog andere opties? - LarsL
-
Re: MSN probleem bij aanmelden - 8000401a
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 589 weergaven
Ik heb ook ondervonden hetzelfde probleem.
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
Ik zoek een administrator tool voor windows XP. Het gaat erom dat ik administrator ben op een openbare computer. Het andere account waar andere mensen op zitten is dus beperkt. Maar ik zoek nu een tool/programma waarmee ik o.a. de system trays en dergelijke makkelijk kan uitschakelen. Vele Tweak programma's hebben dat ook maar ik zou graag dit willen beheren vanuit het administrator account. Dus wie weet er een programma hiervoor? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 291 weergaven
Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Thijs.,