Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:foutmelding
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Sorry zou het echt niet weten! zoek is in google misschien vindt je dan iets.....
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 838 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 837 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 540 weergaven
Het is al gelukt! Bedankt Gr. NetSpin
Laatste reactie door NetSpin, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 567 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Streaming populairder dan dvd’s Een belangrijke ontwikkeling op het gebied van home entertainment: voor het eerst lijken de dvd’s en blu-ray’s te moeten gaan buigen voor het streamen van films, waarmee films digitaal kunnen worden besteld en bekeken. De verwachting is dat dit jaar meer dan 3 miljard films online [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Blue Ruin Een buitenbeentje keert terug naar zijn geboortedorp om wraak te nemen op iemand uit zijn verleden. Hij komt terecht in een spiraal van geweld om zijn familie te beschermen. Regie: Jeremy Saulnier Met: Devin Ratray, Amy Hargreaves, Macon Blair, Sidné Anderson, Kevin Kolack, Bonnie Johnson, Erica Genereux Smith, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:langzame verbinding met dcc++
- 1.2k weergaven
De snelheid waarmee jij download ligt puur aan degene van wie jij iets wilt. En ook al staat er in de description cable ofzo moet je ook niet echt geloven want niet iedereen vult dat naar waarheid in. Ook heb je bij dc++ van die tooltjes waarmee je kan aangeven hoeveel kb mensen van jou mag downloaden dus dat kan diegene misschien ook hebben draaien. Of er downloaden heel veel mensen van die persoon waardoor zijn upload verdeelt wordt over meerdere mensen dan ga je ook langzamer door. In ieder geval kan je er weinig aan doen. Of iemand zoeken die een 100mbit lijn heeft. Dan ga je wel hard
-
Aw:gun
- 1.4k weergaven
Als je gewoon even zelf zoekt heb je hem zo hoor koste mij om precies te zijn nog niet eens 10 seconde of ik had hem al! Dit is de pc cover Succes
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
het probleem is opgelost :cool2:
Laatste reactie door PCer, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 791 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
Re: pc formateren
door gkeeee- 0 reacties
- 646 weergaven
kun je me een site geven waar die veilig is te downloaden, of het geen virus is( me tante wordt boos als door mij, haar pc ook vol met virus komt te zitten) Post Merge: april 26, 2009, 03:17:31 pm is killdisk wel veilig, als ik kill disk gebruik, alles formateren, kan ik windows weer instaleren en weer internetten, tog??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 864 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32666.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,