Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 967 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 754 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 924 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
[360] Welke drive?
door Luc.- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Ik wil mn Xbox laten ombouwen bij Ombouw Eindhoven met Xtreme Flash ofzoiets. Hier wat er op de site staat: ### Xtreme Flash - ombouw - € 35 euro- Ook Hitachi V79 drive! Alle modellen van de Xbox 360 bouwen wij om. Ook alle verschillende dvd drives. Hitachi v46, v47, v59, v78, v79--- Samsung MS25, MS28 --- BenQ De Hitachi V79 bouwen wij om. Dit model is echter niet softwarematig te flashen maar wordt met behulp van een chip geflashed. Uiteindelijk is de werking hetzelfde als met de andere modellen. De kosten van dit model zijn wel 75 euro ipv 35 euro. Let op! De Philips Lite-On drive is nog niet om te bouwen. Deze treft u aan in 360's met een fabrikage dat…
call of duty 2
door jeroen755- 9 reacties
- 1.7k weergaven
als ik call of duty 2 online speel dan valt hij midden in het potje uit en komt er blauw scherm met erop ( als dit je eerste keer is dat dit gebeurt start dan je computer opnieuw op) dat doe ik dan maar het gebeurt de hele tijd. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 10 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik zou denk ik een extra cooler voor mijn Xbox 360 kopen omdat hij soms vast loopt bij het spelen van GTA iv. Ik zou er 1 kopen van Dealextreme. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.608 Het zijn er zo veel en eigenlijk weet ik er niks van dus wat zijn eigenlijk de verschillen ? Als jullie er ook 1 hebben : Welke hebben jullie ? Alvast bedankt ! O0 :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 5.2k weergaven
Als ik COD4 online wil gaan spelen krijg ik telkens de volgende 2 foutmeldingen: Error Key Code in use. Please try reconnecting later. of Error Server connection timed out. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, alvast bedankt.!!
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
ik heb een nieuwe router dus dacht ik ik zal hem effe laten showen, Met snelheden wireless t/m 300 mbps ik zit nu op mijn zolder met alle deuren dicht met 243 mbps deze gaming router opent automatisch poorten voor spellen en download software. tis zeer handig en kabeloos:> slasher O0 O0
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 827 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
de laatste tijd vind ik dat me pc te traag is dus wil ik een nieuwe processor kopen alleen heb ik geen idee wat nou goed is en hoeveel je kwijt ben voor een beetje een goede processor. hier wat info over me moederbord http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos4.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos3.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos2.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-10.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo mn wii is omgebouwd en heeft nu ver 3.3E nu heb ik wii fit gekocht en nu geeft de wii aan dat het de systeem software bij wil werken. kan dit nu??
Laatste reactie door flevo, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
- 0 reacties
- 784 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Offtopic: Wat gebruik je (ik fruity loops 7 xxl) Ontopic: Vet, ik moest hem uitzetten van ons mam. xD
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 831 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
- 28 reacties
- 3.3k weergaven
Nice!! Nu is het leuker als eerst. En dat meen ik echt.
Laatste reactie door Freddytje,