Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
- 0 reacties
- 746 weergaven
die providergegevens die je ingevoerd hebt moet je even vervangen door de gegevens die staan op deze website.
- 1 reactie
- 867 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
jow, kheb ze gevonden voor je, kzal ze uppen op http://xerox.h-1.nl stuur je n pm als je gearriveerd bent? (zelfde nick als hier)
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 751 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
Re: Nintendo DS gebruik M3 / R4
door Gast shade1981- 0 reacties
- 630 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 904 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
Ik heb even een vraagje. ik heb laats lips gekocht en nu wilde ik nummers downloaden op xbox live. nu had ik er een gedownload en hij stond op mijn harde schijf, maar in lips is het nummer nergens te zien. heeft hier iemand ervaring met lips?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 942 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
door kameraad van me opgezet: www.air-torrent.com maar door server errors etc. veel gebruikers kwijtgeraakt van 10.000 ong naar bijna niks
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje,