Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 786 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Centraal: Football Manager 2009 crack, serial, torrent
door Gast Svenchenko- 0 reacties
- 785 weergaven
Ik heb de patch 9.0.2 gedownload en de stappen gevolgd die ik zou moeten doen om te zorgen dat de patch wel werkt, maar hij blijft vragen om de productcode. Wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 785 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
mij maakt het niet so veel uit maar wel erg bedankt voor jullie reacties, mar kan ik nou gta vice city op mijn pc hebben? als het goed is wel maar daar heb k het zelfde probleem mee. moet ik een nieuw topic openen??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van On the Road Na de dood van zijn vader ontmoet de aspirerende Newyorkse schrijver Sal Paradise de losbandige en avontuurlijke Dean Moriarty. Dean is een jonge ex-gevangene, volbloed charmeur en echtgenoot van de zeer vrijgevochten en verleidelijke Marylou. Het klikt meteen tussen Sal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 784 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 784 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
weten jullie wat er met deze 2 aan de hand is?: http://www.pro-tor.org http://www.hotsdesire.com pro-tor kan ik gewoon op, hotsdesire lijkt overleden hier zo te zien.
Laatste reactie door willard, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Release Date: 19-06-2012 Bestandsnaam: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Maat: 6 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 783 weergaven
Ja hij is echt jarig!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 783 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 1 reactie
- 783 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 783 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 0 reacties
- 783 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 783 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
beste mensen, ik heb denk een klein probleempje. sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken. sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde. dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van. maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen. ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden. dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet. ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opst…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Vraag kan in het Football manager 2010 centrale topic hierboven. slot.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 782 weergaven
heleuw mensen. ik heb cod4 gedownload, maar nu heb ik een probleem. het spel is in de 1.0.525 versie. alle private servers zijn voor 1.7 servers. nou heb ik de 1.7 patch gedownload, maar dan meld hij dat ik eerst de 1.6 moet hebben. als ik dan de 1.6 ga downloaden, gaat hij dan ook melden dat ik 1.5 moet downloaden?? en is 1.0.525 eigenlijk 1.1 of 1.5?? nou zoals je ziet, ik snap er de ballen van :-[ help mij graag
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37901.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 782 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Gevonden The Chameleon Deze intrigerende thriller is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. De Amerikaanse jongen Nicholas Barclay is sinds zijn dertiende vermist geweest als hij plotseling opduikt in Spanje. Hij vertelt dat hij destijds is ontvoerd, waarna men hem heeft gedwongen tot kinderprostitutie. Als gevolg daarvan lijdt hij nog [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besutringssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33068.0
Laatste reactie door Heisenberg,