Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 790 weergaven
Hallo, Ik heb een gejailbreakten iPod touch en ik heb gehoord dat er een applicatie bestaat waarmee je overal internet hebt. Nu heb ik een beetje op goolge en youtube gezocht maar ik kon niet een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Alvast bedankt
Laatste reactie door tommyboy5, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
De download is nieuw van Devil’s Knot Een kleine stad in Arkansas wordt opgeschrikt door de brute moord op drie kleine jongens. Al gauw worden drie tieners met een voorliefde voor metal en occultisme aangezien voor de daders. Prive-detective Ron Lax gelooft echter in hun onschuld. Regie: Atom Egoyan Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 789 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
beste mensen, ik heb denk een klein probleempje. sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken. sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde. dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van. maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen. ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden. dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet. ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opst…
Laatste reactie door kroonkurk, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 787 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 1 reactie
- 787 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Voor Cheats: Zooi.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
hoe word ik dan full member? \
Laatste reactie door miran102, -
- 3 reacties
- 786 weergaven
mijn Headset is helaas kapot gegaan voor de PS3. weet iemand nog een goeie en vooral goedkope headset? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 786 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle,