Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 768 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 768 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
hoe word ik dan full member? \
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 767 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 767 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 766 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: NeocoreGames Ontwikkeld door: NeocoreGames Omschrijving Doe je breedgerande hoed, pak je wapens en ga op een ongelooflijk avont…
- 1 reactie
- 766 weergaven
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21577 Zit hier een geheugenkaartje bij? Zoja, hoevel spellen passen daar ongeveer op? Past deze ook in de 1st generation NDS?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 766 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
De download is nieuw van Devil’s Knot Een kleine stad in Arkansas wordt opgeschrikt door de brute moord op drie kleine jongens. Al gauw worden drie tieners met een voorliefde voor metal en occultisme aangezien voor de daders. Prive-detective Ron Lax gelooft echter in hun onschuld. Regie: Atom Egoyan Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
Dvd speler speelt enkele dvd's niet af
door Gast domi1990- 0 reacties
- 766 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik brand sinds kort dvd's en ik gebruik het programma convertx om ze te converteren en daarna te branden, de eerste dvd's (stuk of 20) zijn goed gegaan, nu willen de laatste 4 die ik gebrand heb opeens niet meer afspelen in de dvdspeler? Ook de pc niet, als ik de map open staat er niks in, terwijl je aan het schijfje kan zien dat hij gebrand is. Ook geen foutmeldingen na het branden, hij geeft aan: "Branden gelukt". Alles is exact hetzelfde, de extensies de schijfjes alles. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op?
-
- 0 reacties
- 766 weergaven
De Stem van de Meester Documentaire over Oscar, een zangtalent die op jonge leefdtijd werd ontdekt. Als hij aan het conservatorium gaat studeren moet hij zich zien los te maken van zijn oude mentor om zo zijn eigen geluid te kunnen ontwikkelen. Regie: Hester Overmars Met: Geert van den Dungen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 1 reactie
- 765 weergaven
Ja hij is echt jarig!
Laatste reactie door Bart', -
- 4 reacties
- 765 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken,