Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
- 0 reacties
- 757 weergaven
http://www.laptopshop.nl/keuzehulp?pricerange=2&sort=price&dir=a&option[0]=8274&option[2]=10368 kijk hier even verschillende laptops 17.3 inch 500 euro.. Post samenvoeging: november 17, 2009, 11:12:34 am http://www.laptopshop.nl/keuzehulp?page=2&pricerange=4&option[0]=10368&sort=price&dir=a of hier op de 2e pagina..
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 562 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 746 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
- 0 reacties
- 548 weergaven
Weten jullie misschien nog andere goede mobiels die, die dingen hebben?
Laatste reactie door martijn1, -
Re: Nieuwe PC
door marcov- 0 reacties
- 1k weergaven
Hij wil crysis etc kunnen spelen.. ik zeg koop dan 8800GTS.. maar nee dat is dan weer te duur.
Laatste reactie door marcov, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 696 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 595 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
Re: nieuwe pc
door trippsp- 0 reacties
- 631 weergaven
de hisje trekt de gtx295 eruit maar het is jou'n keus
Laatste reactie door trippsp, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 813 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 467 weergaven
Hij staat in het Verkeerde Board Hier moet ie komen O0 http://www.duken.nl/forums/index.php?board=31.0
- 0 reacties
- 593 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
wow dat wil ook wel maar mijn probleem is ik woon minimaal 60 km van iedereen op deze site af dus dat wordt lastig of niet?
- 0 reacties
- 607 weergaven
ja ik heb ook alt.binz ik heb ook al mijn provider daar ingetypt maar mijn vraag is eigenlijk -kan ik ook freeservers hier van pakken van dit topic graag gedaan
- 0 reacties
- 863 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
- 0 reacties
- 706 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen,