Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: pc formateren
door gkeeee- 0 reacties
- 644 weergaven
kun je me een site geven waar die veilig is te downloaden, of het geen virus is( me tante wordt boos als door mij, haar pc ook vol met virus komt te zitten) Post Merge: april 26, 2009, 03:17:31 pm is killdisk wel veilig, als ik kill disk gebruik, alles formateren, kan ik windows weer instaleren en weer internetten, tog??
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: Pc kopen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 553 weergaven
Ik heb zelf ook wat samengesteld, kan dit i.v.m. de grootte van de kast(18 x 46.4 x 40,, of moet ik een grotere kast hebben, en moet er geen geluidskaart bij, of zit die er automatisch bij? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194642%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B81313%5D=1&product%5B213565%5D=2&product%5B65220%5D=1&product%5B118928%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B7517%5D=1
-
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 706 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Misschien werkt hij niet op deze tv.
Laatste reactie door Nigel, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Huh, Ik zie helemaal geen bijlage ofzo.. ???
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
wat moet ik daar dan downloaden?
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: pc upgraden
door egry12- 1 reactie
- 701 weergaven
de snelheid moet zoieso worden op gekrickt dus dat is zoieso processor moederbord en miss geheugen maar dat is wel goed denk ik. miss ook nog de videokaart dat is een nvidia geforce 8600 GT
Laatste reactie door egry12, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 509 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik heb er dit van gebrouwen http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B199428%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B206692%5D=2&product%5B13354%5D=2&product%5B233251%5D=1&product%5B103144%5D=1&product%5B89010%5D=1 mischien kon ik beter voor de iets goedekopere harderschijf gaan gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 772 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Oké bedankt, ik kijk morgen eerst zelf wel. Dan leer ik er zelf ook nog wat van Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: december 29, 2010, 18:09:10 Hee, Ik kijk hier nu even rond in mn logboeken. En bij fouten staat heel vaak: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: nltdi Bron Atapi of Service control manager. Kan het zijn dat die vastloopt door internet? Want dan heb ik het volgens mij het meest of alleen. En is nltdi , Netlimiter? Want ik heb Netlimiter 3 gedownload..
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 787 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Penny's Shadow (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast henkiepoe- 9 reacties
- 1.3k weergaven
daar maak je er 1-tje blij mee, dank je
-
- 1 reactie
- 460 weergaven
mooi ffkes kijken Post samenvoeging: oktober 29, 2011, 14:14:08 mooi
-
Re: photoshop
door Fraggerzz- 0 reacties
- 639 weergaven
ik heb van thepiratebay photoshop cs5 entended version gedownload, alleen moet ik nog een key hebben om het te installeren iemand een idee waar ik dat vandaan haal ??
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
sorry voor dubbelpost maar: Jongens bedankt voor de leuke reacties! >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon,