Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
nice nice;) hahah k zal je gwoon op je woord gelove ben gband op xbox live:PxD zal straks nog een oploade die heb k deze week gmaakt me 2de paintjob maar wel beter dan de eerst vidn k:P [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Jouw -/+ punt van de dag
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 687 weergaven
++++++++++ Leuke filmpjes bekijken op youtube ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Hele avond tot 2 uur alleen thuis :D :D :D !!!!!! -------------------------------- Boxen van me laptop zijn zacht, kan dus niet lekker chillen met harde muziek, behalve als ik het op cd brand en op de home cinema zet aan ze +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Pizza +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Voel me goed vandaag !!! ------------------------------------------- Moest helpen met schilderen deur
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
En kaasbroodje, heb jij Windows XP of Vista?
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25426.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Gevonden Adieu Berthe In volle midlifecrisis weet Armand niet meer waar hij zijn aandacht eerst op moet richten: zijn baan, zijn bemoeizieke schoonmoeder, zijn kinderen waar hij nauwelijks nog mee kan communiceren, zijn vrouw Hélène of zijn maîtresse Alix. Als op de koop toe zijn grootmoeder overlijdt en hij alle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
niet kunnen spelen van ds games vanaf nr.3000 en hoger
door Gast stone- 1 reactie
- 686 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben vader van koen en heb een r4 chip voor zijn DS gekocht. Nu kan ik alle spelletjes tot nr.3000 spelen en daarboven niet meer. Moet ik daar aparte software/firmware voor dowloaden? en op het sd kaartje zetten? Hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Raymond
-
goede torrentsite
door xkissie- 1 reactie
- 686 weergaven
misschien is het voor vele een bekende site kijk er maar eens rond!
Laatste reactie door Erwin., -
Muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 686 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site and wij die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 686 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
Jonah Hill in Wolf of Wall Street Jonah Hill gaat een rol spelen in de nieuwe film The Wolf of Wall Street. De film wordt geregisseerd door Martin Scorsese naar een scenario van Terrence Winter (Boardwalk Empire) en de hoofdrol wordt, zoals wel vaker in Scorsese films, gespeeld door Leonardo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Ben je een idioot? (serieuze vraag)
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Onder isohunt krijg ik gelijk 4 goede hits , maar ja op dat antwoord zat je denk ik niet te wachten
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
De download is nieuw van Wrath of the Titans Gratis Special Voordat er goden waren, heersten de Titans over de wereld. Ontdek hoe Kronos’ zonen hem en de andere Titans voor eeuwig gevangen namen in de Tartarus gevangenis en ontdek de vervloekte plaats die zelfs de Goden tot waanzin dreven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Gloednieuwe trailer Prometheus Hieronder de gloednieuwe, drie minuten durende trailer van Prometheus. Deze trailer van Ridley Scotts nieuwe science fiction-film zal de mensen die niet kunnen wachten op de bioscooprelease niet teleurstellen. Niet alleen wordt nu nog duidelijker welke rol bepaalde personages in de film zullen spelen, het plot wordt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 685 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besuringssystemen. www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32481.msg162216#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 685 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,