Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 832 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
- 4 reacties
- 831 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 830 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 829 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 829 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
De download is nieuw van The Grey Deze spannende en aangrijpende overlevingsthriller volgt Ottway (Liam Neeson), beveiliger van een afgelegen olieraffinaderij in het noorden van Alaska. Hij verlangt naar de warmte van zijn huis en zijn vrouw. Als hij eindelijk in het vliegtuig naar huis zit, gaat het echter mis. [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 827 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 827 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast raf1611- 0 reacties
- 827 weergaven
net mooie nieuwe site gevonden: www.seedplace-4you.org Net nieuw en al mooi aanbod, zeker moeite waard lijkt me.
-
- 0 reacties
- 827 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 826 weergaven
Zal in het vervolg dit zeggen; Tom vs DukeN 0 - 3 Tom verliest zwaar en gaat af.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description MetroUI HD – Turn your cell phone ,tablet in the new Metro design. With just a [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,