Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 763 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 762 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Heb een nieuwe crack gevonden ben hem naar naar binnen aan het halen. ik laat het jullie weten!
Laatste reactie door Dejeroen, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
cod6 - multyplayer problems !!
door Gast .:beginner:.- 1 reactie
- 762 weergaven
hallo dukenjohny's... ik heb cod6 gedownload en wil graag multiplayer spelen.. heb 2 problemen: - als ik op play druk dan staat er zo iets van ''must bedigned in to steam only mode'' ?? - als ik multyplayer op start dan krijg ik na zoveels seconden steeds dit bericht ''iwnet_invalidversion'' ?? ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen O0 alvast bedankt grtje .:beginner:. :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 762 weergaven
mijn Headset is helaas kapot gegaan voor de PS3. weet iemand nog een goeie en vooral goedkope headset? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Renedeman, -
kan je helpen?
door zsimsz- 1 reactie
- 762 weergaven
hallo, kunnen jullie me helpen. ik wil me wii ombouwen maar is er ook een ander manier om spellen te spelen die gedownload zijn van de pc. want spellen in de winkel zijn best duur. alvast bedankt.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Google?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Bedankt, ben hem aan het downloaden. Laat het nog wel horen. Post Merge: mei 10, 2009, 02:14:31 pm nop, gedownload *die 4.80* en het zelfde
Laatste reactie door ataaa, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
je kon het tog ook nog mounten met bijv. alcohol 120 % of met daemon tools ?
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
als ik fifamanager 09 wil instaleren graag ik deze melding the game could not be added to the vista explorer please reinstall the game weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Release Date: 19-06-2012 Bestandsnaam: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Maat: 6 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 761 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Tis nog erger dan de kinderafdeling :slaap:
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30472.0[/iurl]
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 761 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
www shoes-trader com Cheap sell nike air max,gucci,prada,nike dunk,bape shoes
door Gast Dsdfdsfsd- 1 reactie
- 761 weergaven
goedkoop! goedkoop! goedkoop! Kent u de online shop www shoes-trader com or www bag-trader com ? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www shoes-trader com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm GUCCI schoenen :http://www.shoes-trader.com/GUCCI%20AAA%20MAN_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le fils de l’autre Joseph wil net beginnen aan zijn dienstplicht in het Israelische leger. Dan komt hij er achter dat hij niet het biologische kind is van zijn ouders maar eigenlijk Palestijn is. Deze onthulling verandert de levens van de betrokken families [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
hier ben ik dan.
door Gast bingo49- 1 reactie
- 760 weergaven
En waarom ben ik hier? Juist ! Om mijn problemenvragen opgelost te krijgen en mogelijk ook anderen te helpen met hun vraagstukken . Ik weet alleen niet als op dit forum ook hardware-problemen besproken worden ?
- 0 reacties
- 760 weergaven
Citaat uit het hoe bekend ben jij op DukeN.NL? topic: Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik…
Laatste reactie door Robbert,