Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
hoe word ik dan full member? \
Laatste reactie door miran102, -
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 826 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 825 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 825 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 825 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 825 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Hyves,,,
door repoc- 0 reacties
- 824 weergaven
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 822 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 822 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 822 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31644.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Wuthering Heights De arme jongen Heathcliff wordt opgenomen in de rijke Earnshaw familie. Uit haat en zaait hij verderf die zal doorwerken in de volgende generaties. Regie: Andrea Arnold Met: Amy Wren, Nichola Burley, James Howson, Steve Evets, Kaya Scodelario, Oliver Milburn, James Northcote Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
het beste is ze via p2p tedownloaden met torrentz.com en utorrent! O0
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 821 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,