Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30003.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Gevonden Tous Ensemble Vijf goede vrienden op leeftijd, vijf verschillende karakters. Claude is een vrouwenliefhebber. Het koppel Annie en Jean zijn twee tegengestelden; hij is een politiek activist, zij houdt van het rijke conventionele leven. Dan is er nog de feministe Jeanne en Albert is onbezorgd en vol levenslust. Zij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: startup repair
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 683 weergaven
Je kan een nieuwe winnen? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
heeft iemand een werkende torrent van FM 2010? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 683 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besutringssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33068.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: windows 7
door gkeeee- 0 reacties
- 682 weergaven
ik heb nu opeens geen problemen meer mijn msn doet het weer (8.5) maar als er nou een bericht komt van stuur dit fout rapport naar microsoft moet k het doen of niet? er kwam daarnet bijmij weer een rapport te voorsgijn alleen zag dese er anders uit (later sturen nu sturen niet sturen)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.7 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.7 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.7 . Android-P2P Releasedatum: 27-09-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 681 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
Maar wat gebeurt en dan? Je kan die social club starten en dan komt direct die foutmelding op toch?
Laatste reactie door pimftw, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
:-X sorry
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
PS Vita VHBL exploit Everybody’s Tennis vrijgegeven Wololo heeft gister de tweede exploit voor de PS Vita vrijgegeven. Dit keer zat er een exploit in het PSP spel Everybody’s Tennis, zoals eerder bekend gemaakt werd. Sony heeft dit spel verwijderd uit de PSN Store, waarna Wololo de exploit heeft vrijgegeven. [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 681 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 680 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 680 weergaven
test topic graag niet goedkeuren, duken
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
hm jammer.. hier kan een slotje op :slot:
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Borderlands 2-SKIDROW Borderlands 2-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Borderlands 2-SKIDROW Releasedatum: 09/18/2012 Retail Datum: 09/18/2012 Bestandsnaam: Borderlands 2-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,7 GB Genre: Actie Critici: 9,0 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving Borderlands 2 is het epische vervolg op [...] Het volledige artikel bekijken
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 680 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 679 weergaven
Niemand die me helpt?
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 679 weergaven