Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Product Key Norton ?
door Gast ocram- 0 reacties
- 872 weergaven
ik heb dit ergens gevonden 1st) Disconnect internet. 2nd) Install Norton AntiVirus 2006. - When you see \"Unable to verify signature. Do you wish to continue with the installation? just click \"Yes\". 3rd) Enter Serial: VYB7V-BBVRW-VTXF4-T9KKP-F69W2 - During installion if you see ************************************************************** * Norton AntiVitus has encountered an internal program error.* * UninsTall and re-install Norton AntiVirus\" * ************************************************************** - Don\'t worry about it just click \"OK\". Don\'t follow what it said. - Completed restart your computer. - Norton wil…
-
- 0 reacties
- 819 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
IK wordt egt gek zonder die crack!!! :D :-[
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hooi Ik heb een nieuwe versie van Homebrew op me wii ( die voor de 4.2E ). Maar elke keer als ik mijn gebranden spelletjes erin doe zegt hij: DVD Read Error 1101. Deze spelletjes deden het wel altijd gewoon op de vorige Neogamma. Misschien dat het daaraan ligt maar dat betwijfel ik. Wie kan mij helpen? ;D Alvast bedankt ^^
Laatste reactie door Huismus, -
Re: Google Music Invite / Ervaring / Uitnodiging / informatie
door Gast faabs- 0 reacties
- 314 weergaven
thanks!ben al muziek aan t inladen en zie de eerste nr's al op mn telefoon verschijnen:)! kon niet wachten tot de officiele release:)! O0
-
- 0 reacties
- 377 weergaven
Graag in het centrale topic je probleem plaatsen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Deze release is nieuw van Shame Brandon (Michael Fassbender) is een dertiger in New York die moeite heeft om zijn seksleven onder controle te houden. Wanneer zijn eigenzinnige, jongere zusje bij hem in zijn appartement komt wonen, loopt Brandons leven uit de hand. SHAME is een overtuigende beschouwing van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is nieuw van Midden in De Winternacht Het is een week voor kerst als Max een grote eland door het dak van de schuur ziet vallen. Deze pratende eland, die Moos heet, werkt voor de kerstman. De kerstman zelf is ergens ver weg neergestort en met de hulp [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mdf bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
deamon tools of alchohol 120%
-
Aw:1000...
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dan mag ik zeker met je bestuurbare autootje spelen??
-
VERPLAATST: Game
door Michiel- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17687.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
r4 ds
door Gast jerry- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal . ik heb een vraag ik heb voor mijn dochter een nintendo ds lite gekocht en wil spelletjes downloaden bij frozen maar dat lukt niet [wie helpt]. ik heb de r4 ds gekocht maar ik kan geen spelletjes downloaden. ik weet niet wat ik bij frozen moet doen om te downloaden. micro sd kaartje is welgelukt maar het lukt niet om te downloaden. wie kan mij uitleggen om te downloaden bij frozen of een ander wat ik precies moet doen. Mvg jerry
-
Call of duty 4 No DVD Crack
door Gast tommetje02- 0 reacties
- 3k weergaven
Mensen! Ik heb het idee dat ik hier wel terecht kan met m'n vraag! Tis namelijk zo... Ik heb al rondgekeken op het no cd/dvd forum maar toch is het niet gelukt voor mij. Als ik een no dvd crack voor call of duty 4 aanklik op 1 van de aangegeven sites vraagt ie of ik wil zoeken op internet naar bestand of dat ik hem wil opslaan(ipv het openen of opslaan schermpje). Als ik voor opslaan kies krijg ik een blank .rar bestand wat niet goed is. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen met wat ik er mee aan moet! Ik ben wel een noob als het gaat om computers dus aub in begrijpelijke taal voor mij de reactie! Alvast bedankt, Tom!
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 940 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 747 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 719 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
- 0 reacties
- 730 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38914.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39946.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 454 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41002.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 470 weergaven
Hij is weer sticky! Was dus een tijdelijk probleem
Laatste reactie door Duken,