Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 349 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39597.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 339 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40998.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 217 weergaven
Ik bedoelde je vraag in het topic stellen. Daar staan trouwens ook veel antwoorden http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.1250
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Poulet aux prunes Iran, 1958. Een violist kijkt terug leven. Hoe hij niet kon trouwen met de liefde van zijn leven. Hoe hij violist werd om de pijn te vergeten. Hij besluit te sterven. Regie: Marjane Satrapi, Vincent Paronnaud Met: Mathieu Amalric, Isabella Rossellini, Golshifte Farahani, Edouard Baer, Chiara Mastroianni, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 605 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Bye Bye Blondie Gloria is een dakloze dertiger die in haar jeugd moeilijk handelbaar waardoor haar ouders haar uiteindelijk lieten opnemen in een psychiatrische inrichting. Daar ontmoette ze de liefde van haar leven, Frances. Ze werden echter ook weer van elkaar gescheiden. Bij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 543 weergaven
Unieke download van Girls Gone Dead Een groep sexy jonge meiden gaan op Spring Break voor de fun en plezier, maar niets is minder waar. Ze worden geconfronteerd met een bloeddorstige maniak, die zwaait met een middeleeuwse hakbijl: The mediaval War Hammer! Deze maniak “The Monk” zal snijden en hakken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
The Lost Chronicles of Zerzura-SKIDROW The Lost Chronicles of Zerzura-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Lost.Chronicles.of.Zerzura-SKIDROW Releasedatum: 25.11.12 Retail Datum: 25.11.12 Bestandsnaam: The.Lost.Chronicles.of.Zerzura-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3.43GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Lace Mamba Global Ontwikkeld door: Cranberry Productie Op de markt Beschrijving Een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
. Smoorverliefd Smoorverliefd volgt vier vrouwen in Den Haag: dochter Eva, haar moeder Judith, tante Barbara en zus Anna. Ze wonen in een huis waar ze er een gezellige doch chaotische boel van maken. Het leven is niet altijd even makkelijk maar gelukkig hebben ze elkaar. Regie: Hilde Van Mieghem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PSV – Heracles Almelo Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 24 wordt gespeeld in het Phillips Stadion in Eindhoven. Heracles zal op bezoek gaan bij PSV. Deze twee teams bezetten momenteel de zesde en elfde positie in de Eredivisie met een onderling verschil van zes punten. PSV zal graag nog wat plekken willen stijgen en Heracles wil niet meer in de onderste regionen terecht komen. Voor beide ploegen zijn de drie punten belangrijk en zullen hier dus vol voor strijden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Maak er dan 1 van formule 1 crashes ofzo Of voetbal doelpunten (ajax special ofzo )
-
Aw:1000...
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hij had taart beloofd voor iedereen die de 1000 posts ook haalt
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Zitten er quickpar bestanden bij, en gebruik je die wel? GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
VERPLAATST: torzo
door Michiel- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19005.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 908 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 605 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast slikie- 0 reacties
- 516 weergaven
DukeN schreef: die key doet ut bij mij niet waar kan ik een andere vinden?
-
- 0 reacties
- 596 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87,