Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van WOLF Jim Taihuttu met: Marwan Kenzari (Majid), Nasrdin Dchar (Hamza), Raymond Thiry (Ben), Chemseddine Amar (Adil), Cahit Ölmez (Hakan), Bo Maerten (Tessa), Jacob Derwig (sociaal werker), Slimane Dazi (wapenhandelaar) Scenario: Jim Taihuttu. In de grijze troosteloosheid van een anonieme achterstandswijk maakt de jonge kickboxer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur zal op zondag 24 November 2013 de wedstrijd FC Groningen tegen PEC Zwollen aanvangen. De wedstrijd tussen FC Groningen en PEC Zwolle zal plaatsvinden in het Euroborgstadion te Groningen. Door een beter doelsaldo van Ajax staat FC Groningen op dit moment 4e in de eredivisieranglijst, het puntenaantal die de clubs wisten te behalen in de wedstrijden zijn gelijk en hiermee staat FC Groningen eigenlijk al op een gedeelde 3e plek. Een zware kluif gaat het dan ook worden voor PEC Zw…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 24 zal gespeeld worden in de Amsterdam ArenA, waar Ajax bezoek krijgt van SC Heerenveen. Zij zullen om 16.30 aftrappen en hebben al kunnen zien wat de concurrentie heeft gedaan. Ajax wil graag het gat naar de concurrentie behouden/vergroten en SC Heerenveen zal in de subtop mee willen blijven doen en zelfs hopen dat ze het gat naar de vierde plaats kunnen overbruggen. Dat gat naar Vitesse (de huidige nummer vier) bedraagt zeven punten en is dus vrij fors ma…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Gevonden A Walk Among the Tombstones New York is in de greep van een reeks brute moorden. Een van de slachtoffers is de vrouw van een grote drugsdealer. Hij kan onmogelijk naar de politie gaan dus hij schakelt de hulp in van privé-detective Matt Scudder (“Liam Neeson”). Hij bijt zich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo ik ben nieuw hier maare dat boeit wel/niet
Laatste reactie door Tjerkieee, -
Aw:srt bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Daar zit de ondertiteling van die film in.
-
Aw:dvd-speler regiovrij maken
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Mooi! Nou succes met je regiovrije dvd speler
-
error avi2dvd
door bes125- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ej, ik krijg steeds de error interface not supported. Enig idee?
Laatste reactie door ma.blok, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18736.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 923 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
- 0 reacties
- 943 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ej jongens mijn Trial van Alcohol 120% is afgelopen > hoe kun je zeg maar blijfen gebruiken zonder limit ik begrijp wel dat er een Serial nodig is enzo maar ik weet niet waar je dat moet invoeren :-\
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Een aantal ombouwers heeft het over bepaalde serie nummers: LEH1235xxxxx LEH13500xxxxx LEFxxxxxxxxxx ik snap dat dit een bepaalde versie van de wii is, maar waar (op de doos/op de wii zelf etc.) kan ik mijn serie nummer vinden?
Laatste reactie door poepsnor, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Uitleg: http://pc-en-internet.infonu.nl/software/34964-bittorrent-612-veel-films-en-muziek-downloaden.html Post Merge: april 13, 2009, 04:41:30 pm Oh pardon, verkeerde plaats behoort nij downloden met BitTorrent SLOTJE
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
heey! Als ik grey's anatomy season 5 download en een preview kijk.. Krijg ik princess diares te zien.. heel vaag Al een paar keer een andere geprobeerd mnaar het blijft.. Heb wel van de week prncess gedownload maar ook weer verwijderd,, En nu blijft het dus komen in elk ding datik download en preview kijk.. Ik nie snappe nie :-[ groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dailygirl, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 739 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
- 0 reacties
- 981 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii, Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Race[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Multiplayer elementen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]EA Black Box[/td] [/table] verhaallijn: Need for Speed: The Run is een …
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Kritiek op eerste beelden The Hobbit: An Unexpected Journey Vorig jaar tijdens de CinemaCon in Las Vegas gaf James Cameron een presentatie over hogere framerates. Hollywood doet het immers al tachtig jaar met een framerate van 24 beeldjes per seconde, dus is het volgens Cameron hoog tijd om eens te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 629 weergaven
De download is nieuw van L.A. I Hate You In de stad der engelen drijft de verzorging van zijn gehandicapte vrouw Natasha, Chris tot wanhoop. Hij schakelt een huurmoordenaar in om zijn vrouw te laten vermoorden. Wanneer Chris spijt krijgt van zijn besluit blijkt hij de situatie niet meer in [...] Het volledige artikel bekijken
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 863 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Deze release is nieuw van Camille Claudel, 1915 Camille Claudel was een beeldhouwster die furore maakte aan het einde van de negentiende eeuw. Als haar affaire met mentor en beeldhouwer Auguste Rodin strand krijgt ze een geestelijke inzinking in 1915. Ze zal nooit meer een kunstwerk maken. Regie: Bruno Dumont [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,