Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Plaats hier youtube-filmpjes die je erg grappig vind. Ik heb er al een gevonden;D : Je zou maar zo'n lach hebben! http://www.youtube.com/watch?v=73VctGuAKUE
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Sony PSP - PSP FAT
door Niels.- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Heey ik heb al een hele tijd een PSP FAT Zon beetje toen hij uitkwam had ik hem gekocht . Maar goed, Ik heb hem , in de week dat ik op vakantie was , laten ombouwen , in de winkel van www.ombouwwinkel.nl . Nu thuis , heb ik er allemaal spellen op gezet, en ze doen het allemaal! O0 Alleen nu wil ik wat spellen ( legale van een UMD ) backuppen. Ik heb nu USBSS ofzo , geprobeerd, maar hij kan die niet afspelen . Ik heb ook al UMD Dump geprobeerd, en die doet hij ook niet. Ik krijg dan steeds te lezen , dat hij het niet kan starten . Wie weet waar dit aan ligt? Wellicht heb je het zelfde probleem gehad, en weten op te lossen , kun je dat dan vertellen …
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
''we'' ? :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D
- 4 reacties
- 6.3k weergaven
Beste forum, Voor mijn dochter een Nintendo DS lite gekocht. Om spelletjes van het internet op de DS te draaien een microSD kaart gekocht, samen met een acekard2 AK2 voos DS en NDS lite, http://www.superpcs.nl/catalog/product_info.php?cPath=392&products_id=31195 Heb mario bestand geladen en het .nds bestand op de kaart gezet. Ik krijg nu de melding dat de System file is missing Ik heb ook 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' geprobeerd, maar dit werkt evenmin. Wie kan ons raad geven?
Laatste reactie door bitte007, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
- 19 reacties
- 4.7k weergaven
Hey, Mijn logitech wingman formula force gp stuur voor op de PC doet het niet goed. Als ik bijv. NFS: Most Wanted speel doet het stuur het wel (naar links en rechts sturen) en ook de buttons (turbo ,handrem) maar de pedalen doen het niet, dus gasgeven en remmen. IK heb Windows Vista SP1- 32 BIT. De drivers heb ik al geüpdate. Enig idee waarom de pedalen niet werken? #JOEPIE#
Laatste reactie door robin1994, -
hoe zit is skins op me dsi help me thx
Laatste reactie door nightstarr, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb dus mijn dvd gewist.. En er zit weer een kras op :-[
Laatste reactie door Vico, -
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 1k weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 960 weergaven
Laatste reactie door koenmf, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
wii error #001
door koenmf- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heey ik heb ssbb gedownload een pal dvd-9 heb em braaf gebrand op x4 aleen als ik em er in doe krijg ik een error #001 iets over ongeoorloofde shit heb een wiikey 1.9s weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?? (zie bij begin wel dat er ssbb in zit maar als ik op beginen klik begind de shit)
Laatste reactie door koenmf, -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 15 reacties
- 6k weergaven
hey, ik heb een vraag, ik heb super smash bros brawl gedownload maar hij is 8gb, hoe kan ik hem dan ooit op een dvd krijgen?
Laatste reactie door riannelont, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
o bedankt Robin!! Premium Free mirror #1 Free mirror #2 Free mirror #3 welke moet ik dan hebben ?
Laatste reactie door marjoleinn,